AndroidHealthClinic

Boek van Big Cat

Johny

Contest Winner '04
Elite Member
Foto Contest
Waardering
1
Een tijdje geleden heeft Big Cat een keer gevraagd of er animo was voor een Nederlandse vertaling van zijn boek over steroiden. Zelf heb ik daar heel veel intresse in, maar ik vroeg me af of het boek nu al uit was??

lijkt me zeker interessant!

afhankelijk van de prijs zou ik er ook wel geintresseerd in zijn :)

Hm ik zal de productie ervan wel betalen :D Hm dat kan aardig wat kosten denk ik :(

Hell yeah dat zou mooi zijn, nederlandstalige naslagwerken zijn zeldzaam en BigCats (nederlandse) uitleg is altijd heel begrijpelijk :)

Uitbrengen dat boek :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk niet dat het er is....

de man heeft de laatste tijd zoveel meegemaakt dat hij er waarschijnlijk niet aan heeft verdergewerkt....

Zou echt heel super relaxed zijn, een Nl boek over steroide en vooral als onze guru zijn kennis via een boek zou willen delen.
Het zou iig veel geld opleveren.

idd zou te gek wezen! Maar idd net wat T zegt, daar zal ie op het moment even niet mee bezig wezen :(

Ik ben wel geinteresseerd. wat kennis over opdoen kan nooit kwaad :)

T, denk dat je al gauw 25-30 euro hier kan vragen mits het een aardig dik boek is.
Count me in!

Iedereen die wat leest op inet kent BC's reputatie wel. Ongetwijfeld komen er dan goede reviews van het boek op de verschillende forum's. Dan verkoopt zo'n boek toch als zoete broodjes volgens mij.

Count me in too, just interested.

ik zou ook wel interesse hebben denk ik.
nou als die uit is in het nl dan hoor ik het wel op het forum.

Terug
Naar boven