XXL Nutrition

BOEM's Test + HGH Log

Boem

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Na met plezier andere logs gelezen te hebben wilde ik toch ook mijn kuur delen, vooral omdat het de eerste keer is dat ik HGH ga gebruiken.

Ik heb in het verleden 4 kuurtjes gedaan (1x oral 3x injects), maar merkte met me laatste 2 kuurtjes dat ik meer een jojo was dan dat ik er echt wat aan overhield na een half jaar off. Van me laatste kuur, waar ik 6kg van aan kwam, heb ik maar 1,5 a 2kg overgehouden na een half jaar off.

Daarom heb ik besloten HGH te gaan gebruiken. Ook heb ik besloten back to basic te gaan, en me spuit niet onnodig te vullen met spullen die me sides gaan geven of niet echt mee dragen aan me gains. Zo doende wordt het een Test Only kuur(tje) met HGH uiteraard :D

De planning is als volgt:
1-8 1000mg TestE
9-12 1500mg TestE
1-13 50mg Provi
1-20 3,3iu HGH Hygetropin

Na-kuur:
14-16 50mg Clomid
14-18(a 20) 20mg Nolva

De reden dat ik de dosis Test in week 8 verhoog is omdat ik het niet echt zie zitten om vanaf dag 1 al 1500mg te zetten :D
Daarnaast hoop ik dat de verhoging in week 8 me een extra kick gaat geven zodat ik na week 8 toch misschien nog een kilotje aankom.

Me supplier kon helaas niet aan Hygetropin komen, dus die heb gister zelf maar moeten bestellen en hoop het dinsdag binnen te hebben.
Post ik tegen die tijd ook nog wel een fototje van.

Ik zal exact over een week me eerste inject plaatsen.
Ook zal ik nog wel een fototje plaatsen (selfie ofzo).

Voeding zal vrij hoog zijn (richting 4000kcal). 250gr a 300gr eiwitten per dag, en om de 2,5uur veel carbs. Rijst/havermout shakes etc. Geen brood.

Begin gewicht:
86kg op 12%bf

Laatst bewerkt door een moderator:
Je nakuur bestaat uit alleen GH?

In!
Mooie kuur! Gaat je veel brengen icm de HGH!
Succes! :D

Ga je nog iets extra's doen tegen waterretentie, aangezien die 50mg proviron niet erg veel zal doen. 1000-1500 test geeft namelijk flink wat gains maar vind het er zelf vaak niet erg aesthetic uitzien.

ik volg :)

Volgens mij mag je geen merken noemen :P

• Topic Starter Topic Starter
Ga je nog iets extra's doen tegen waterretentie, aangezien die 50mg proviron niet erg veel zal doen. 1000-1500 test geeft namelijk flink wat gains maar vind het er zelf vaak niet erg aesthetic uitzien.

ik volg :)

Nou ik kijk het even aan, eventueel heb als ik echt te vochtig ga staan neem ik wel een klein beetje AI.

Ik hoop ook dat het me echt een hoop extras op gaat leveren. Je hoort de pro's toch vaak zeggen dat Test het belangrijkste is, vooral incl HGH.

Aestetisch uit zien doe je toch vooral door droog te zijn, denk je niet? :)

Denk niet dat je door Tren diepere groeven in je spieren krijgt en meer aders. Maar die look is voor mij voorlopig toch nog te ver weg.
Ga puur voor massa voor nu :D

Al begonnen met je kuur?
Ben hier wel benieuwd naar.
Heb zelf ook een behoorlijk kuurverleden. Na de geboorte van een zoon en 2.5 jaar eruit te hebben gelegen heb ik geen zin meer in de sides van tren etc.
Test heb ik me altijd goed op gevoeld. Zie bij de 'wat oudere' gebruikers vaker dat bijwerkingen minder te verdragen zijn. Misschien door verandering van sociale leven ofzo. Anyway...zeer benieuwd naar je ervaringen. Ik blijf nog even 'natural', even plateau opzoeken en dan word het ook test only denk ik

YEAPPP!!!!

HGH is binnen dus het is tijd om te knallen :D

Vanavond voor t slapen gaan de eerste inject Testo enanthaat zetten. Heb echt mega zin om te knallen!
:D :D :D

Morgen ochten op nuchtere maag de HGH zetten. Ik begin denk ik op 2iu en bouw later op.

To be continued!

Gister avond me eerste inject gezet. Ging er prima in moet ik zeggen. Geen pijn bij het zitten vandaag dus dat is mooi :D

Een uurtje terug me hygetropin gezet samen met me cassein/whey ontbijt. Nu een uur later tijd voor me full ontbijt :)

Ben benieuwd wanneer ik wat ga merken van de Test/HGH, hoop van de week nog!

In. Ik ben heel benieuwd wat je met deze kuur gaat halen. Succes

Inmiddels 3 dagen onderweg en ben al 1kg aangekomen.
Is er in ieder geval alvast 1 :D

Gister met trainen al een dikkere pomp dan normaal. In de spiegel zie ik nog geen verschil, maar dat had ik ook nog niet verwacht natuurlijk ;)

Ben benieuwd wat die hgh voor je doet en hoe t bevalt ik volg!

Update? Weekje verder nu?

Sorry voor het weinig posten of updaten.

Ben druk met eten bezig geweest :D

Ik heb ga vanavond me 3e inject zetten, heb er dus 2 weken opzitten en ben inmiddels al 5kg aangekomen :D :D :D

Dit gaat echt zo giga hard. Sta er ook veel voller bij. Wel redelijk wat vocht, maar ach... Mij hoor je niet klagen :D

Kracht is inmiddels ook al redelijk omhoog gegaan. T lijkt nu al alsof ik alles sloop in de gym!

Ik ga vanaf vandaag ook over op 3,3iu HGH ipv 2iu

Terug
Naar boven