AndroidHealthClinic

Boete stopverbod

Ruud0111

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
2.490
Lengte
1m83
Massa
91kg
Ok probleem,

Iemand wilt mij afzetten bij station in Delft, nu zijn daar dus verbouwingen

En op het moment dat ik uit wil stappen komt er een n*ger met gouden tanden in een fluoriserend hesje een beetje zwaaien, dus ik stap uit begint die te schreeuwen dat ik een boete krijg omdat er een stopverbod was (ergens achterin stond een verboden te stoppen bord)

maargoed me maat rijd dus snel weg en die kerel blijft maar schreeuwen dat hij een boete ging uitschrijven maar ik achtte hem niet echt in staat om een kenteken te onthouden en hij praatte ook straattaal en zei dat ik "niet moest praten"

Nou kan hij toch helemaal geen boete geven? hij werkte waarschijnlijk bij de verbouwingen mee maar je kan toch alleen als BOA of politieagent boetes uitschrijven? of kan dit wel

Vriendelijk bedankt

Kan jij een boete uitschrijven als iemand iets doet wat je niet leuk vindt?

Even afzetten mag toch wel, die n*ger wou gewoon doekoe voor ringen, ipod, blackberry, focked op g

Erg onprofessioneel als hij dan straattaal gebruikte en zei dat je ''niet moest praten''.
Lijkt me niet dat hij bevoegdheden had, gewoon een boze n*ger.. Kom je nog wel vaker tegen in je leven. Misschien had je hem even moeten vragen: [Link niet meer beschikbaar]

Uiteindelijk is er toch ook niets gebeurd?

BOA's kunnen maar voor een kleine hoeveelheid dingen boetes uitschrijven. Geen idee of ze boetes uit mogen schrijven in jouw geval.

Je had om zijn ID kunnen vragen. Wist je meteen waar 'ie van was.

En als 'ie geen naam/adres heeft opgeschreven, waar maak je je dan druk om?

Fluo jasje?

In België mogen enkel de politieagenten boetes uitschrijven. En parkeerwachters een bekeuring voor fout parkeren. Die zal geen functie gehad hebben om dat uit te schrijven.

had je toevallig een ipod of een money G bij je ??

Ruud0111 wat een k*ttopic!

Daarom heb ik samen met de raad van bestuur van het internet het volgende besloten:
je krijgt een boete van €75,38

De betaalgegevens zullen weldra volgen.

• Topic Starter Topic Starter
Voel je die hype vriend!

Het is 1 grote t*ring zooi daar, bij dat station. Blijft de komende 5 jaar nog wel zo.

Maar als je werd gedropt voor school, waarom dan bij station? Als je richting station rijd, bij de veste kan je hem ook even 2 seconden langs de veste neerzetten. Daar is het beter (Als het rustig is)

BOA'S mogen boetes uitschrijven ja maar een verkeersregelaar zoals TS omschrijft (fluoriserend hesje) heeft daar geen bevoegdheid toe mits er een BOA in de buurt is die het voorval gezien heeft en de boete ter plekken uitschrijft.

Het is 1 grote t*ring zooi daar, bij dat station. Blijft de komende 5 jaar nog wel zo.

Maar als je werd gedropt voor school, waarom dan bij station? Als je richting station rijd, bij de veste kan je hem ook even 2 seconden langs de veste neerzetten. Daar is het beter (Als het rustig is)

nja ik moest naar den haag kwam van school af en wist niet dat er een stopverbod was ( want iedereen zet elkaar daar altijd af)

BOA'S mogen boetes uitschrijven ja maar een verkeersregelaar zoals TS omschrijft (fluoriserend hesje) heeft daar geen bevoegdheid toe mits er een BOA in de buurt is die het voorval gezien heeft en de boete ter plekken uitschrijft.

Thanks bra

je moet niet praten vriend!

maar jokes aside: als hij toch te dom is om een kenteken te onthouden, wat maakt het dan uit?

Zelfs al weet hij het kenteken kan hij nog niks aangezien hij geen BOA is en er geen BOA in de buurt was (anders was de boete direct uitgeschreven) ;)

al wist ik dit eerder had ik hem goed uit kunnen lullen

srs

Terug
Naar boven