Fitness Seller

Strafblad van Ali el B.

axestream zei:
Marokkaan ≠ moslim ≠ crimineel.

Niet per definitie. Toevallig zijn wel veel jonge Moslim Marokkanen crimineel.

Ik vindt het zachtgezegd wel zeer verontrustend dat familie en vrienden van die dooie Ali, hem niet als crimineel erkennen. Indien dat normaal is voor die cultuur, hou ik mn hart vast voor de komende jaren.

Maakt mij niet wijs dat je 4 maanden onvoorwaardelijk kunt verzwijgen voor je ouders.

Leviathan zei:
Niet per definitie. Toevallig zijn wel veel jonge Moslim Marokkanen crimineel.

Ik vindt het zachtgezegd wel zeer verontrustend dat familie en vrienden van die dooie Ali, hem niet als crimineel erkennen. Indien dat normaal is voor die cultuur, hou ik mn hart vast voor de komende jaren.

Maakt mij niet wijs dat je 4 maanden onvoorwaardelijk kunt verzwijgen voor je ouders.

In de zgn "volksbuurten" zie je een vergelijkbaar gedrag, maarja in een land vol Nederlanders valt dat natuurlijk niet op.

Lekker met z'n allen die mensen over een kam scheren en over 5 jaar is de situatie nog erger. Waarom zou je je best doen op school, diploma halen, verder studeren en op zoek gaan naar een fatsoenlijke baan als je toch een k*t Marokkaan blijft in de ogen van velen? Dit speelt al een tijd bij jongeren en de afgelopen maanden is de situatie er niet bepaald beter op geworden.

axestream zei:
Lekker met z'n allen die mensen over een kam scheren en over 5 jaar is de situatie nog erger. Waarom zou je je best doen op school, diploma halen, verder studeren en op zoek gaan naar een fatsoenlijke baan als je toch een k*t Marokkaan blijft in de ogen van velen? Dit speelt al een tijd bij jongeren en de afgelopen maanden is de situatie er niet bepaald beter op geworden.

Zo reageren veel n*gers in de ghetto's ook, onder het motto van: het is niet wat en het wordt niet wat! Dat is gewoon zelfmedelijden hebben, en dat als excuus gebruiken om rotzooi te trappen.

Slap gelul, ik ken een aantal Marokkanen die gewoon werken voor hun geld, en/of een HBO opleiding volgen. Die hebben het blijkbaar ook niet nodig om tasjes te gappen, auto's open te breken of andere bullshit.

Het is maar net wat je van het leven verwacht en hoeveel moeite je bereid bent om ervoor te doen.

axestream zei:
In de zgn "volksbuurten" zie je een vergelijkbaar gedrag, maarja in een land vol Nederlanders valt dat natuurlijk niet op.

Ok, wat stel jij dan voor? Niets doen? Je mond dicht houden als je ziet dat bepaalde groepen zeer sterk oververtegenwoordigd zijn in de gevangenis? De andere kant op kijken als je ziet dat er al 20 jaar een sterk stijgende lijn in criminaliteit door allochtonen te zien is? Of gewoon 1000x de mantra herhalen 'de meeste marrokanen zijn niet crimineel'
'de meeste marrokanen zijn niet crimineel'
.............

Mensen die wel deugen laten zich heus niet ontmoedigen man, doe toch normaal. Als ze zo'n last van hun criminele landgenoten hebben, laat ze dan wat meer positieve initiatieven ontplooien, zoals Marrokaanse buurtvaders die in hun wijk de orde bewaren.

Door gevaarlijke mensen als jij heeft de situatie na al die jaren doodzwijgen zover kunnen komen, dat erkent zelfs de PvdA!

Leviathan zei:
Zo reageren veel n*gers in de ghetto's ook, onder het motto van: het is niet wat en het wordt niet wat! Dat is gewoon zelfmedelijden hebben, en dat als excuus gebruiken om rotzooi te trappen.

Slap gelul, ik ken een aantal Marokkanen die gewoon werken voor hun geld, en/of een HBO opleiding volgen. Die hebben het blijkbaar ook niet nodig om tasjes te gappen, auto's open te breken of andere bullshit.

Het is maar net wat je van het leven verwacht en hoeveel moeite je bereid bent om ervoor te doen.

Zelfmedelijden of niet, hun denken is wel beinvloed door wat ze dagelijks zien en horen.

Ow, wacht, ik was vergeten dat men in Nederland niet discrimineert. We zeggen alleen maar zieke dingen over een bevolkingsgroep, maar menen er niks van. Mensen die hier steeds van die k*t opmerkingen maken over moslims of Marokkanen staan te popelen om ze aan te nemen. Die Marokkanen willen graag zielig doen en hun hand ophouden voor een vette uitkering. Ja, dat is 't!

Dat Marrokanen een slechte reputatie hebben, hebben ze alleen maar aan zichzelf te danken, dat heeft niets met discriminatie te maken.

Hou toch eens op met het noemen van statistische feiten het label discriminatie op te plakken.

Zelda zei:
Ok, wat stel jij dan voor? Niets doen? Je mond dicht houden als je ziet dat bepaalde groepen zeer sterk oververtegenwoordigd zijn in de gevangenis? De andere kant op kijken als je ziet dat er al 20 jaar een sterk stijgende lijn in criminaliteit door allochtonen te zien is? Of gewoon 1000x de mantra herhalen 'de meeste marrokanen zijn niet crimineel'
.............

Mensen die wel deugen laten zich heus niet ontmoedigen man, doe toch normaal. Als ze zo'n last van hun criminele landgenoten hebben, laat ze dan wat meer positieve initiatieven ontplooien, zoals Marrokaanse buurtvaders die in hun wijk de orde bewaren.

Door gevaarlijke mensen als jij heeft de situatie na al die jaren doodzwijgen zover kunnen komen, dat erkent zelfs de PvdA!

Mensen zoals ik? Wat denk jij over mij en mijn opvattingen te weten? Sluiten jullie maar je ogen voor de fouten die men in het buitenland gemaakt heeft. Met die keiharde aanpak bereik je niks in een democratie, hoewel het mij duidelijk is geworden dat er veel mensen in dit land liever een fascistisch regime zouden zien.

De oorzaak van de tendens die er is onder bepaalde groepen allochtonen roep je geen halt toe door zo harder aan te pakken en lekker er op los te discrimineren. Op het moment dat iemand het verkeerde pad is opgegaan ben je al te laat.

Zij die zich geen onderdeel voelen van de maatschappij zijn ook niet ontvankelijk voor invloeden vanuit diezelfde maatschappij.

Zelda zei:
Dat Marrokanen een slechte reputatie hebben, hebben ze alleen maar aan zichzelf te danken, dat heeft niets met discriminatie te maken.

Hou toch eens op met het noemen van statistische feiten het label discriminatie op te plakken.

Als iemand zegt dat dé Marokkaan niet deugd is dat geen feit.

axestream zei:
Mensen zoals ik? Wat denk jij over mij en mijn opvattingen te weten? Sluiten jullie maar je ogen voor de fouten die men in het buitenland gemaakt heeft. Met die keiharde aanpak bereik je niks in een democratie, hoewel het mij duidelijk is geworden dat er veel mensen in dit land liever een fascistisch regime zouden zien.

De oorzaak van de tendens die er is onder bepaalde groepen allochtonen roep je geen halt toe door zo harder aan te pakken en lekker er op los te discrimineren. Op het moment dat iemand het verkeerde pad is opgegaan ben je al te laat.

Zij die zich geen onderdeel voelen van de maatschappij zijn ook niet ontvankelijk voor invloeden vanuit diezelfde maatschappij.

WAT STEL JIJ DAN VOOR?

Wat heeft dit nou met discrimineren te maken man? Het is toch niet zo vreemd om het als verontrustend te zien dat een kleine groep voor veel ellende zorgt? Ik weet ook wel dat de meeste Marrokanen zich gedragen en aardige mensen zijn, dat heb ik al zoooooo vaak gezegd. Maar mag je daarom niet meer zeggen dat er te veel zijn die zich wel zwaar misdragen? Dat vind jij dus. Jij noemt dit discrimineren, daarom weet je gewoon totaal niet waar je het over hebt naar mijn mening. Zeker omdat je er als alternatief voor kiest om gewoon de andere kant op te kijken, ik heb in ieder geval geen reëel alternatief van je gehoord. Je bent alleen maar bezig mensen van racisme te beschuldigen.

O ja, niet om heteen of ander, maar ben jij toevallig van buitelandse afkomst? Ik hoop het niet want dat zou mijn vrees bevestigen dat ook veel goed geïntegreerde allochtonen elkaar de hand boven het hoofd houden in plaats van oplossingen te zoeken.

edit: Ik heb geen problemen met mensen van buitenlandse afkomst, integendeel, in veel gevallen zie ik het als een verrijking, maar als mensen mij gaan vertellen dat ik discrimineer als ik wat feiten opnoem wordt ik pissig, vandaar mijn felle reacties af en toe. Bepaalde mensen op ditforum doen niets anders dan proberen de hele discussie weer terug in de doofpot te stoppen, waar die na 25 jaar eindelijk uit is!

Laatst bewerkt:
exarchos zei:

Ik denk niet dat er een simpele oplossing bestaat voor dit probleem. Zij die nu in de fout gaan en na een eerste corrigerende maatregel niet tot inkeer komen kunnen als verloren beschouwd worden. Wat nog erger is, is dat deze mensen die geen fatsoenlijke opvoeding genoten hebben dit weer door zullen geven aan hun eigen kinderen.

Ik denk dat het succes van welke maatregel dan ook valt en staat met ten eerste de acceptatie van de Marokkaanse gemeenschap en ten tweede het voorkomen dat de toekomstige generaties dezelfde fouten begaan. Daarbij is een grote rol weggelegd voor de Marokkaanse gemeenschap zelf. Zij moet zich niet aan haar verantwoordelijkheden onttrekken. De mensen die wel succesvol zijn moeten niet net als de autochtone Nederlanders wegtrekken uit de probleem wijken, maar blijven en als voorbeeld dienen voor de jeugd.

Simpel hard aanpakken is nutteloos. Het is een beetje als ouder zijn. Je moet op het juiste moment met de juiste middelen ingrijpen. Je kind geen liefde geven en de t*ring slaan maakt ze niet tot betere mensen.

Laatst bewerkt:
Zelda zei:
Wat heeft dit nou met discrimineren te maken man? Het is toch niet zo vreemd om het als verontrustend te zien dat een kleine groep voor veel ellende zorgt? Ik weet ook wel dat de meeste Marrokanen zich gedragen en aardige mensen zijn, dat heb ik al zoooooo vaak gezegd. Maar mag je daarom niet meer zeggen dat er te veel zijn die zich wel zwaar misdragen? Dat vind jij dus. Jij noemt dit discrimineren, daarom weet je gewoon totaal niet waar je het over hebt naar mijn mening. Zeker omdat je er als alternatief voor kiest om gewoon de andere kant op te kijken, ik heb in ieder geval geen reëel alternatief van je gehoord. Je bent alleen maar bezig mensen van racisme te beschuldigen.

O ja, niet om heteen of ander, maar ben jij toevallig van buitelandse afkomst? Ik hoop het niet want dat zou mijn vrees bevestigen dat ook goed geïntegreerde allochtonen elkaar de hand boven het hoofd houden in plaats van oplossingen te zoeken.

Als je niet weet wat de opmerkingen die hier gemaakt worden met discriminatie te maken hebben ben je echt ver heen.

In tegenstelling tot anderen denk ik niet de wijsheid in pacht te hebben en te denken dat ik wel even ga vertellen hoe het probleem opgelost kan worden. Ik kan je wel vertellen aan de hand van voorbeelden uit het buitenland wat zeer waarschijnlijk geen of weinig resultaat zal hebben.

Verder vind ik het opmerkelijk dat jij mij als goed geintergreerd wilt bestempelen aan de hand van enkele reacties op een bodybuilding forum. Of ik van buitenlandse afkomst ben moeten anderen maar lekker bepalen. Ik weet niet wat men daaronder verstaat. Mijn ouders zijn als Nederlands staatsburger geboren, zo ook mijn grootouders, overgrootouders enzovoorts.

axestream zei:
Als je niet weet wat de opmerkingen die hier gemaakt worden met discriminatie te maken hebben ben je echt ver heen.

In tegenstelling tot anderen denk ik niet de wijsheid in pacht te hebben en te denken dat ik wel even ga vertellen hoe het probleem opgelost kan worden. Ik kan je wel vertellen aan de hand van voorbeelden uit het buitenland wat zeer waarschijnlijk geen of weinig resultaat zal hebben.

Verder vind ik het opmerkelijk dat jij mij als goed geintergreerd wilt bestempelen aan de hand van enkele reacties op een bodybuilding forum. Of ik van buitenlandse afkomst ben moeten anderen maar lekker bepalen. Ik weet niet wat men daaronder verstaat. Mijn ouders zijn als Nederlands staatsburger geboren, zo ook mijn grootouders, overgrootouders enzovoorts.

Ik heb het niet over opmerkingen van anderen, maar over mijn opmerkingen, daar zit geen vleugje discriminatie aan. Maar goed als jij je alleen op de paar discriminerende opmerkingen wil concentreren in plaats van met de gematigde mensen van gedacht wisselen wens ik je daar veel plezier mee.

O ja, het is een zeer sterke aanwijzing dat iemand geïntegreerd is als hij foutloos Nederlands typt en de zinsopbouw goed is, dat is vrij makkelijk te zien dus. Hoeveel slecht geïntegreerden denk je dat dat kunnen? ? ?

Leviathan zei:

Hahahahahha jongen jongen de domheid druipt er van af.
Ik lig hier echt krom van het lachen.
n*gers in de gheto, campers op het camp, marokanen in een groepje, chineesen in een bootje. :D :D

En dan noem je een ander zijn post slap?

.. en hoeveel moeite je bereid bent om ervoor te doen?

Is dit Nederlands?
Kan je ons die zin even uitleggen? :rolleyes:

axestream zei:
Ik denk niet dat er een simpele oplossing bestaat voor dit probleem. Zij die nu in de fout gaan en na een eerste corrigerende maatregel niet tot inkeer komen kunnen als verloren beschouwd worden. Wat nog erger is, is dat deze mensen die geen fatsoenlijke opvoeding genoten hebben dit weer door zullen geven aan hun eigen kinderen.

Ik denk dat het succes van welke maatregel dan ook valt en staat met ten eerste de acceptatie van de Marokkaanse gemeenschap en ten tweede het voorkomen dat de toekomstige generaties niet dezelfde fouten begaan. Daarbij is een grote rol weggelegd voor de Marokkaanse gemeenschap zelf. Zij moet zich niet aan haar verantwoordelijkheden onttrekken. De mensen die wel succesvol zijn moeten niet net als de autochtone Nederlanders wegtrekken uit de probleem wijken, maar blijven en als voorbeeld dienen voor de jeugd.

Simpel hard aanpakken is nutteloos. Het is een beetje als ouder zijn. Je moet op het juiste moment met de juiste middelen ingrijpen. Je kind geen liefde geven en de t*ring slaan maakt ze niet tot betere mensen.

Goede post !!! :thumbs:

Leviathan zei:
BiGNL ziet blijkbaar in alles dat de Marokkanen negatief raakt een reden om voor ze op te komen, hij is supersnel met de neg. karma knop :cool:

Ga lekker op die Moslimpartij stemmen straks, dankzij lui als jij in de politiek heb je dit soort gelazer. :fu:

Het probleem zit toch echt in jou hoor.
Ik maak me niet druk, ventileer alleen mijn mening net als jij :D
De snelheid en welk soort karma ik geef maakt niet uit.

Ik weet niet of ik op een moslim partij ga stemmen.
Dat zie ik met de tijd wel als ik hun programma en de personen in de partij weet.
Beetje een frustratie opmerking van je, slaat echt weer nergens op... jammer.

Ga jij mijn nu vergelijken met mensen uit de politiek?
Ik ben geen doem denker dus dat zie ik dan als een compliment !!! :D

BigNL zei:
Het probleem zit toch echt in jou hoor.

Ik weet niet of ik op een moslim partij ga stemmen.
Dat zie ik met de tijd wel als ik hun programma en de personen in de partij weet.
Beetje een frustratie opmerking van je, slaat echt weer nergens op... jammer.

Ga jij mijn nu vergelijken met mensen uit de politiek?
Ik ben geen doem denker dus dat zie ik dan als een compliment !!! :D

Live schat ik mag aannemen dat ook jij uit de moslimgemeente komt?
:rolleyes:
Anders zou je er uberhaupt tog niet eens ooit aan gaan denken om op een moslimpartij te stemmen ofwel.? :)

BigNL zei:
Hahahahahha jongen jongen de domheid druipt er van af.
Ik lig hier echt krom van het lachen.
n*gers in de gheto, campers op het camp, marokanen in een groepje, chineesen in een bootje. :D :D

En dan noem je een ander zijn post slap?

.. en hoeveel moeite je bereid bent om ervoor te doen?

Is dit Nederlands?
Kan je ons die zin even uitleggen? :rolleyes:

Het enigste dat jij blijkbaar kunt, is provoceren zonder ook maar een greintje van je eigen mening door te doen schemeren. Dat zegt erg veel over je niveau.

Ik kan me trouwens herinneren dat jij ten tijde van de eerste politiek getinte topics hier ongeveer voor het eerst bent gaan reageren, wat bij mij sterk de indruk wekt dat jij DBB met een soort politiek board verwart.

Met enkele topics over synthol zet je de meesten hier niet op het verkeerde been. Jij bent hier louter om te provoceren en andere members tegen de haren in strijken.

En wat die zin betreft:

Als jij een dergelijke zinsconstructie niet begrijpt, wordt het tijd dat je nog eens teruggaat naar Mavo 3 :D

What the **** is trouwens een 'Gheto' ? ???

BigNL zei:

Moeilijk he? De Nederlandse taal? :D

En dat probeert een ander aan te vallen op een,toch wel, correcte zinsconstructie. Praat jij maar lekker poep kerel. Voorlopig verwijs ik je naar 'het kofschip' en/of 'het fokschaap'.

Zelda zei:
Ik heb het niet over opmerkingen van anderen, maar over mijn opmerkingen, daar zit geen vleugje discriminatie aan. Maar goed als jij je alleen op de paar discriminerende opmerkingen wil concentreren in plaats van met de gematigde mensen van gedacht wisselen wens ik je daar veel plezier mee.

O ja, het is een zeer sterke aanwijzing dat iemand geïntegreerd is als hij foutloos Nederlands typt en de zinsopbouw goed is, dat is vrij makkelijk te zien dus. Hoeveel slecht geïntegreerden denk je dat dat kunnen? ? ?

Waar heb ik je expliciet aangesproken op jouw vermeende discriminatoire uitlatingen?

Taalgebruik heeft niets, maar dan ook werkelijk niets met integratie te maken.

Terug
Naar boven