Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Belachelijk natuurlijk. Een paar euro voor een paar minuten te lang was al flauw geweest maar 175 euro is echt niet normaal. Ik zou daar niet eens meer durven staan uit angst dat ik even de tijd uit het oog verlies.
Ik vind het terecht! Wat denkt die bolle wel niet?! 4 minuten te lang parkeren op de parkeerplaats, terwijl je zo'n maaltijd toch makkelijk in een minuut of 20 kunt nuttigen. Volgens mij was ide kerel met andere zaken bezig dan eten........
Vraag me af hoe ze dat dan doen als bijvoorbeeld een klein kind in de McDonalds z'n verjaardag viert. Dan sta je toch echt niet binnen 45 minuten weer buiten.
Platbranden die tent.. er zijn genoeg mensen die graag langzaam eten, wat bovendien veel gezonder is, en gezien Mc Donalds Drive in heeft moeten ze ook maar ruimte en tijd geven om te eten in de wagen. Overigens als er nergens een waarschuwing stond voor de maximum tijd lijkt het mij dat de man dit in een rechtzaak toch kan winnen, mits goede advocaat.