Fitness Seller

Bokszak effecten??

romanornr1996

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m56
Massa
49kg
Vetpercentage
7%
Wat heb je er eigenlijk aan om op een bokszak te stoten en te trappen???

Ik zit al 5 jaar op thaiboksen en heb laats een bokszak gekochte van 1,50 m
en weegt ongeveer iets over de 40kg.

Maar wat heb je er eigenlijk aan. (schenen harder maken)

worden je stoten krachtiger?

Koop je vaker dingen zonder dat je het nut er van inziet?

(en op je 9de begonnen met taiboksen ???)

Wat heb je er eigenlijk aan om op een bokszak te stoten en te trappen???

Ik zit al 5 jaar op thaiboksen en heb laats een bokszak gekochte van 1,50 m
en weegt ongeveer iets over de 40kg.

Maar wat heb je er eigenlijk aan. (schenen harder maken)

worden je stoten krachtiger?

Als je lekker elke dag tekeer gaat op die bokszak, (opstoten, hoeken, rechtreekse, jabs, lowkicks, highkicks en ga zo maar door) krijg je na verloop van tijd een conditie waar iedereen maar van kan dromen. Ook worden je stoten en trappen explosiever, dit houdt in dat na een tijdje trainen en je toevallig iemand buiten tegenkomt die je raar aankijkt. Dat je hem dan dubbel kan laten zien of hem helemaal zwart laten zien :)
Je schouder worden ook beest na een bepaalde tijd.

Als je lekker elke dag tekeer gaat op die bokszak, (opstoten, hoeken, rechtreekse, jabs, lowkicks, highkicks en ga zo maar door) krijg je na verloop van tijd een conditie waar iedereen maar van kan dromen. Ook worden je stoten en trappen explosiever, dit houdt in dat na een tijdje trainen en je toevallig iemand buiten tegenkomt die je raar aankijkt. Dat je hem dan dubbel kan laten zien of hem helemaal zwart laten zien :)

+ techniek oefenen.

Ik heb, zoals hierboven vermeld, dat mensen met een bokszak vaker ook sterker ogende schouders hebben..
En als je lang genoeg op dat ding ramt zal het wel als alternatieve cardio gebruikt kunnen worden? :D

• Topic Starter Topic Starter

Oke bedankt voor je antwoord, ik krijg zin om te trainen!!

(nou zo snel sla ik niet. Want ik weet dat als ik niet voorzichtig ben dan kan ik wel wat gezicht botten laat breken...)

Tenzij iemand discrimineert want dan sla ik iemand het liefst Knock Out. :)

Oke bedankt voor je antwoord, ik krijg zin om te trainen!!

(nou zo snel sla ik niet. Want ik weet dat als ik niet voorzichtig ben dan kan ik wel wat gezicht botten laat breken...)

Tenzij iemand discrimineert want dan sla ik iemand het liefst Knock Out. :)

Oei:rolleyes:

GuhFaarLijke Boyy JuhWaItsElLuhfff!!

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:44 ----------

Als jij lekker met blote handen erop gaat rossen worden je vuisten steenhard,
heb mijne ook tijdje daarop getraind dat is net een baksteen als je die in je gezicht krijgt

't is ook handig voor als je eens lekker agressief bent, kan je je helemaal uitleven op zo'n bokszak. En download de Bas Rutten workout Tape, voor als je een keer niks te doen heb en toch wil trainen, kan je beetje een vaste workout daarmee doen, is soms zeker wel lekker:D

• Topic Starter Topic Starter
't is ook handig voor als je eens lekker agressief bent, kan je je helemaal uitleven op zo'n bokszak. En download de Bas Rutten workout Tape, voor als je een keer niks te doen heb en toch wil trainen, kan je beetje een vaste workout daarmee doen, is soms zeker wel lekker:D

Ja maar hij heeft z'n eigen workout ding
http://www.youtube.com/watch?v=zTr1VUzciIs

dingen vinden van hem en een heavy bag is moeilijk te vinden.

National Geo Fight science daar is hij nog wel te vinden samen met de andere MMA legendes Randy couture,Tito Ortiz en Dean Lister.

bas rutten is echt droog :p

Goed apparaat ik zou er ook wel 1 willen. Die problemen van geen uppercut kunnen geven en dat t slecht is voor je polsen ondervind ik ook. Mooie vent die Bas trouwens, nog steeds die droge Hollandse mentaliteit. THAT''S HOW I ROLL! :roflol:

Super vet dingetje:P gimme one:D

Terug
Naar boven