Fitness Seller

Bokszak kopen

Bezoekers in dit topic

KayleeeB

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 jun 2012
Berichten
540
Waardering
7
Lengte
1m70
Massa
70kg
Ik wil dus een boks zak kopen voor thuis

nu mijn vraag welke lengte moet ik nemen?

Tnx alvast :)
 
voor wat wil je het gebruiken, alleen stoten of ook trappen?
trappen erbij zou ik voor de 150cm of 180gaan
alleen stoten 120cm.
 
Ik heb er zelf 1 van 150, is voor mij goed voor schoppen en slaan... heb deze aan het plafond gehangen, en moest daardoor wel kettingen erbij kopen, de gene die erbij zaten waren veel te kort daarvoor...
 
Hoeveel budget heb je want zo'n 'pop' is nog beter.. die moet je niet hangen,het is op een staander.. :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
naar wat dien je nog te kijken bij het aankopen van een bokszak?
Denk er mij een aan te schaffen naar de winter toe.
Ben geen geoefend boxer, zou vooral zijn om cardio wat af te wisselen.

Grote zou ik op 150 cm pakken volgens wat ik al gelezen heb.
Maar wat verschil maakt leder/PU/Vinyl/Canvas?

En naar wat kijk je voor een handschoen? Pas je die aan naar de zak die je koopt of wat voor stoten je wil doen?
 
Neem een bokszak met minimale lengte van 1.50m voor welke reden je hem ook koopt met deze maat kun je zowel stoten als trappen geven.

Zelf heb er een van merk nikko voor 60 euro 2hands gekocht in prima staat. nieuw kost die 100 euro waarbij je kettingen en al gewoon bij krijgt,

Als je wil gaan boksen of wa dan ook ga naar boksschool en ga niet thuis klote op zak die heb je een maand hangen en dan gebruik je em al niet meer, iig dat was bij mij maar ook bij vele mate van me;p.

---------- Post toegevoegd Tue 7 Aug 2012 om 22:38 ----------

Hoeveel budget heb je want zo'n 'pop' is nog beter.. die moet je niet hangen,het is op een staander.. :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo pop kost paar honderd euries.. het weinig nut om zoiets thuis te kopen.. of gemoet geld zat hebben :rolleyes:
 
kheb die van box tec gevuld rond de 100 euro 33kg denk wel dat die goed is om te starten
 
Back
Naar boven