XXL Nutrition

Bold of Deca...

Sniezel

Freaky Bodybuilder
Waardering
569
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
6%
Beste mede BB-ers,

zal me eerst even voorstellen, noem me maar Sniezel,
28 jaar
1m82
93kg
10% bf

train al 8 jaar, begon op me 20ste op 63kg (ja echt anorexia achtig dun) dus inmiddels al 30kg aangekomen.

Heb meerdere kuurtjes gedaan (stuk of 5) meestal korte esthers 4 weekjes Test P -Tren A etc, maar weeg nu al een jaar hetzelfde, en wil nu eens ff een goeie lange kuur doen, en eens 10kg massa aankomen.

Zit al een week aan de hygetropins en wil volgende maand wat juice erbij pompen.

Ik had in me hoofd:
1-12 750mg Test E
1-12 800mg Bold
11-15 200mg Mast P
5iu hgh 5-2

Heb nog nooit Bold of Deca gedaan. Had Bold in gedachten voor schonere massa, en minder (libido) sites. Heb al snel (en lang) last van me libido, dus wilde graag Deca vermijden. Maar nu lees ik ook vaak dat Bold te weinig gains geeft. Of moet ik gewoon Deca een keer proberen omdat t gewoon sowieso meer gains geeft?

Ben benieuwd naar ervaring van mensen die beide weleens geprobeerd hebben.

(ps, stats hier links zijn van me vrouwtje hahaha)

Beste mede BB-ers,

zal me eerst even voorstellen, noem me maar Sniezel,
28 jaar
1m82
93kg
10% bf

train al 8 jaar, begon op me 20ste op 63kg (ja echt anorexia achtig dun) dus inmiddels al 30kg aangekomen.

Heb meerdere kuurtjes gedaan (stuk of 5) meestal korte esthers 4 weekjes Test P -Tren A etc, maar weeg nu al een jaar hetzelfde, en wil nu eens ff een goeie lange kuur doen, en eens 10kg massa aankomen.

Zit al een week aan de hygetropins en wil volgende maand wat juice erbij pompen.

Ik had in me hoofd:
1-12 750mg Test E
1-12 800mg Bold
11-15 200mg Mast P
5iu hgh 5-2

Heb nog nooit Bold of Deca gedaan. Had Bold in gedachten voor schonere massa, en minder (libido) sites. Heb al snel (en lang) last van me libido, dus wilde graag Deca vermijden. Maar nu lees ik ook vaak dat Bold te weinig gains geeft. Of moet ik gewoon Deca een keer proberen omdat t gewoon sowieso meer gains geeft?

Ben benieuwd naar ervaring van mensen die beide weleens geprobeerd hebben.

(ps, stats hier links zijn van me vrouwtje hahaha)

Hgh nog maar net bezig? "merk" je pas wat van na maanden en om vd

synergetische werking met aas te profiteren moest je al een paar maand

aan de hgh zijn;)

Waarom nog 5 weken mast?

Bold moet je langer nemen op 14 weken(beter nog 16 weken)!

Geen nakuur!?

Is je voeding helemaal op orde?anders haalt het gene ene moer uit:rolleyes:

Deca zal je idd meer massa geven, maar als je coïtus er lang onder lijd is het niet de moeite lijkt mij.

Bold zal niet heel veel doen, maar een kickstart met dianabol of oxy kan je wel veel massa geven.
Doordat je daarna nog verder kuurt zullen deze gains beter blijven plakken dan al die oral-only kuurtjes die je hier wekelijks voorbij ziet komen.

//Keek idd naar je stats van HUH :P

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 21:41 ----------

aan de hgh zijn;)

Waarom nog 5 weken mast?

Geen nakuur!?

Bullshit, mijn igf1 waarde was na 4 weken op 4iu riptropin al 818 ng/mmol dus dan is het effectief.

Waarom vraag je trouwens altijd "geen nakuur?" ? Nakuur is zo gebruikelijk dat men deze opzettelijk weglaat.

• Topic Starter Topic Starter

aan de hgh zijn;)

Waarom nog 5 weken mast?

Geen nakuur!?

Had ik al een paar maanden on moeten zijn? Heb je t wel eens geprobeerd of heb je t van een andere papagaai gelezen? ;) nee ff serieus, dat komt wel goed gab. En nakuur en me hcg vond ik niet van toepassing op m`n vraag, vandaar dat ik t niet had vermeld.

Me voeding is in orde ook man, doe m,n best :D

Thanks voor de replies, hoop dat er nog meer komen :)

Deca zal je idd meer massa geven, maar als je coïtus er lang onder lijd is het niet de moeite lijkt mij.

Bold zal niet heel veel doen, maar een kickstart met dianabol of oxy kan je wel veel massa geven.
Doordat je daarna nog verder kuurt zullen deze gains beter blijven plakken dan al die oral-only kuurtjes die je hier wekelijks voorbij ziet komen.

//Keek idd naar je stats van HUH :P

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 21:41 ----------

Bullshit, mijn igf1 waarde was na 4 weken op 4iu riptropin al 818 ng/mmol dus dan is het effectief.

Waarom vraag je trouwens altijd "geen nakuur?" ? Nakuur is zo gebruikelijk dat men deze opzettelijk weglaat.

Jouw waarde op riptropin na 4 weken op 4iu rips

is zijn op 5iu op hyge's daarvoor niet héy Lange

Het is nooit goed héy,zet je de nakuur erbij krijg je comment dat ze te kort of te lang is!

Zeg je hcg dan is het "moet niet man" ???

Ok ik versta sommigen Langeman,ik lees veel dingen dus ik ga ervan uit dat deze adviezen

juist zijn en ik die kan doorgeven aan iemand anders of zie ik het mis?

Lezen lezen lezen,ik doe niet anders en als je dan comment geeft dan "papegaai" ik

oke goed dan ik zal dan maar beter m'n bek houden want ik draag toch niks goed bij!

Het valt me wel op dat het wel extreem is hier en alléén in de aas sectie!

Ik heb fouten gemaakt in het begin Lange,maar die verwijten moeten niet blijven duren hoor!

Ben ik mis dan wordt ik héél graag op m'n fouten gewezen,laten we het gezellig houden..grtz j4ck

Laatst bewerkt:
mooi , ik zou bold langer laten gaan (16weken)
zou er dan ook een mooi kickstartje bij doen :D

Het is nooit goed héy,zet je de nakuur erbij krijg je comment dat ze te kort of te lang is!

Ok ik versta sommigen Langeman,ik lees veel dingen dus ik ga ervan uit dat deze adviezen

Lezen lezen lezen,ik doe niet anders en als je dan comment geeft dan "papegaai" ik

oke goed dan ik zal dan maar beter m'n bek houden want ik draag toch niks goed bij!

Ik heb fouten gemaakt in het begin Lange,maar die verwijten moeten niet blijven duren hoor!

Ben ik mis dan wordt ik héél graag op m'n fouten gewezen,laten we het gezellig houden..grtz j4ck

Als je het over de topic hebt waar ik overigens heel normaal vroeg "waarom" hcg? Zit je in een kuur? Je komt namelijk een beetje als iemand met een kort lontje over (bedoel het niet slecht). Feit is dat je HCG niet moet gebruiken wanneer het absoluut niet nodig is. Kan = anders maar of het nut heeft en gezond is wanneer je prima zonder kunt weet ik niet.

Veel lezen betekent niet direct dat je alles weet. Blijf het echter vooral doen, want advies geven is nooit slecht. Je kennis met anderen delen is top!

Feit is dat je HCG niet moet gebruiken wanneer het absoluut niet nodig is.

Wanneer is het absoluut niet nodig dan?

Ben het overigens wel eens dat J4ck eem enorm kort lontje heeft en in no time op de kast gejaagd is om vervolgens leden op een nogal agressieve manier te woord te staan, icm schenden.

Ik verwijd je toch ook niks over het begin? Vind alleen dat je momenteel veel papagaait zoals vele anderen hier doen.
10 jaar geleden heeft iemand bedacht dat pas na 3 maanden je igf1 waarden gestegen zijn terwijl dit niet het geval is.
Als je me niet gelooft moet je eens goede HGH kopen en na een maand je bloedwaarden testen.

Je gaat er ook de hele tijd van uit dat iemand niet weet wat ie doet. Suggesties in de richting van "geen nakuur!?" of "Is je voeding helemaal op orde?anders haalt het gene ene moer uit" zijn gewoon vervelend om steeds te moeten lezen.

Voor de rest is het prima dat je advies geeft hoor

Zooo, lekkere oestrogeen fight hierzo!? ;)

Met goeie hgh zie je na een week of 3 al scheel.
Als je dan 5 weken voor je kuur begint met je hgh, dan slaat je kuur in week 3 pas goed in, dan zit je inmiddels al 2 maanden aan de hgh...
En over hcg, in mijn mening is 9 van de 10 mensen beter af als ze t wel zetten, ook al denken ze dat t niet nodig is. Scheelt imo echt wel een hoop achteraf met je herstel. Maar dat moet ieder voor zich weten.

En is er ook nog iemand die deca en bold gebruikt heeft? :D

Persoonlijk zou ik voor bold kiezen.
Ik heb vorig jaar met deca gekuurd 200mg/250mg test.
Trainingen vond ik erg lekker gaan op deca, geen last van me gewrichten of andere pijntjes je kan volgas knallen.
Herstel na de training was egt super snel, nadelen hield aardig wat vocht vast, libido was k*t en opkomende gyno.
En naar mijn iedee heb ik egt een k*t herstel gehad, maar hier kan ik niet egt over ordelen omdat het mijn eerste kuur was.
Maar hierdoor heb ik wel het iedee gekregen dat ik niet goed tegen 19nor andorgenen kan, maar dit hoeft natuurlijk niet voor jou te gelden.

En mast e is dat geen optie?
Ook een dht variant net als bold, en je kan het lager doseren dus minder ml's.

Persoonlijk zou ik voor bold kiezen.
Ik heb vorig jaar met deca gekuurd 200mg/250mg test.
Trainingen vond ik erg lekker gaan op deca, geen last van me gewrichten of andere pijntjes je kan volgas knallen.
Herstel na de training was egt super snel, nadelen hield aardig wat vocht vast, libido was k*t en opkomende gyno.
En naar mijn iedee heb ik egt een k*t herstel gehad, maar hier kan ik niet egt over ordelen omdat het mijn eerste kuur was.
Maar hierdoor heb ik wel het iedee gekregen dat ik niet goed tegen 19nor andorgenen kan, maar dit hoeft natuurlijk niet voor jou te gelden.

En mast e is dat geen optie?
Ook een dht variant net als bold, en je kan het lager doseren dus minder ml's.
Bold een dht variant? ???
Van een mast zal je trouwens nooit massa aanzetten. Werd er wel altijd lekker hard van.
Van die gyno, heb ik ook snel last. Idd, denk dat ik er al bijna uit ben hoe ik t ga doen :)

Ik verwijd je toch ook niks over het begin? Vind alleen dat je momenteel veel papagaait zoals vele anderen hier doen.
10 jaar geleden heeft iemand bedacht dat pas na 3 maanden je igf1 waarden gestegen zijn terwijl dit niet het geval is.
Als je me niet gelooft moet je eens goede HGH kopen en na een maand je bloedwaarden testen.

Je gaat er ook de hele tijd van uit dat iemand niet weet wat ie doet. Suggesties in de richting van "geen nakuur!?" of "Is je voeding helemaal op orde?anders haalt het gene ene moer uit" zijn gewoon vervelend om steeds te moeten lezen.

Voor de rest is het prima dat je advies geeft hoor

OT: wat merk hgh gebruik je dan TS en hoeveel iu's?

wat bedoel je met scheel zien van goede hgh!?

Denk dat de Hyge's toch wel goed zijn hoor,wel "maar" op 4iu's,

gelijk heb je Lange maar je kan niet voor "iedereen" goed doen,begrijp je?

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 16:50 ----------

Ben het overigens wel eens dat J4ck eem enorm kort lontje heeft en in no time op de kast gejaagd is om vervolgens leden op een nogal agressieve manier te woord te staan, icm schenden.

Kijk SIA,als ze je al maanden aan 1 stuk zitten af te breken

en zitten te lullen dat ik niets goed kan doen wordt je dat om

den duur zat hoor!

OT: wat merk hgh gebruik je dan TS en hoeveel iu's?

wat bedoel je met scheel zien van goede hgh!?

Denk dat de Hyge's toch wel goed zijn hoor,wel "maar" op 4iu's,
Ik doe hyge 5iu 5-2 of 6-1.
En scheel zien bedoel ik gewoon mee dat je voelt dat je het werkt, pijn in je knokkels, moe/zwaar aanvoelen, als je ff te laat eet val je gewoon om etc

Bold een dht variant? ???
Van een mast zal je trouwens nooit massa aanzetten. Werd er wel altijd lekker hard van.
Van die gyno, heb ik ook snel last. Idd, denk dat ik er al bijna uit ben hoe ik t ga doen :)

Ja ik had het even verkeerd gelezen ik dacht dat bold ook naar dht omgezet werd.

Boldenone does reduce to a more potent androgen (dihydroboldenone) via the 5alpha reductase enzyme (which produces DHT from testosterone), however its affinity for this interaction in the human body is low to nonexistent.

Maar nooit massa aanzetten met mast?
Dat zeggen de meeste juist over bold. :D
Ik denk dat je met mast meer massa aan kan zetten als met bold.
Maar als je het egt puur daar om gaat zou ik voor deca gaan, en de libido problemen en andere sides voor lief nemen.

Ja ik had het even verkeerd gelezen ik dacht dat bold ook naar dht omgezet werd.

Boldenone does reduce to a more potent androgen (dihydroboldenone) via the 5alpha reductase enzyme (which produces DHT from testosterone), however its affinity for this interaction in the human body is low to nonexistent.

Maar nooit massa aanzetten met mast?
Dat zeggen de meeste juist over bold. :D
Ik denk dat je met mast meer massa aan kan zetten als met bold.
Maar als je het egt puur daar om gaat zou ik voor deca gaan, en de libido problemen en andere sides voor lief nemen.

Lekker ben jij, ik was er net uit.... haha

Wat het probleem een beetje is (zo zie je in dit topic ook weer aan de reactie van Langeman welke onderbouwd is) is dat J4ck het meeste van lezen lezen lezen heeft.

Waar we hier wat aan hebben is aan ervaringsdeskundigen welke aan de hand van eigen gebruik en daarnaast bloedonderzoeken kunnen vertellen hoe het hen verliep. Want op het internet kun je namelijk van alles lezen.

En dan hoef je je natuurlijk niet af te vragen waarom "ze je al maandan aan 1 stuk zitten af te breken"

Laatst bewerkt:
Lekker ben jij, ik was er net uit.... haha

Stel je kiest voor bold, dan moet je wel 14/16 weken lang kuren.
Nu is bold redelijk mild maar 14/16 weken lang 750mg test lijkt mij niet egt mild.

En je hebt al eerder met tren gekuurd, vergleken met tren valt bold natuurlijk in het niet.
Aan de andere kant met 750mg test naast bold zal je wel genoeg gainen denk ik :D
Maar is het verstandig om zo lang zoveel test te nemen?

Is het dan niet beter om 12/10 weken 750mg test met 10/8 weken 200mg/400mg deca te nemen.

Terug
Naar boven