MuscleMeat

Bold of Deca...

• Topic Starter Topic Starter
Stel je kiest voor bold, dan moet je wel 14/16 weken lang kuren.
Nu is bold redelijk mild maar 14/16 weken lang 750mg test lijkt mij niet egt mild.

En je hebt al eerder met tren gekuurd, vergleken met tren valt bold natuurlijk in het niet.
Aan de andere kant met 750mg test naast bold zal je wel genoeg gainen denk ik :D
Maar is het verstandig om zo lang zoveel test te nemen?

Is het dan niet beter om 12/10 weken 750mg test met 10/8 weken 200mg/400mg deca te nemen.

Ja ik zit dus aan het volgende te denken:
1-13 750mg Test E
1-12 800mg Bold
10-13 Tren A
10-13 Mast P

Die tren a geeft me altijd een dikke netto extra gain, maakt niet uit hoe vol me receptoren zitten.

Bullshit, mijn igf1 waarde was na 4 weken op 4iu riptropin al 818 ng/mmol dus dan is het effectief.

Waarom vraag je trouwens altijd "geen nakuur?" ? Nakuur is zo gebruikelijk dat men deze opzettelijk weglaat.

Er is wel 'n nuance verschil tussen wat J4ck beweert en wat jij antwoordt. J4ck beweert dat het lang duurt voordat je de effecten merkt, wat jij vervolgens zegt is dat je 'n verhoogde IGF-I waarde hebt waargenomen na 'n maand 4 IU riptropin. Ik ben niet goed bekend met de tijdsduur alvorens de genomische effecten van IGF-I (waar GH het meeste van zijn anabole potentie allesinds uithaalt) optreden, maar genomische effecten kunnen van uren tot weken (en zelfs maanden) op zich laten wachten. Wat ik wel weet is dat de stijging in BMD (botdichtheid) door toediening van GH enkele maanden op zich laat wachten. Een ander duidelijk voorbeeld is het 'inkicken' van AAS, 1 van de factoren daarbij is dat de genomische effecten verantwoordelijk voor het merendeel van de anaboolheid bij steroiden dagen tot weken kan duren, terwijl het natuurlijk vrij snel in het bloed al te meten valt.

Het een sluit het ander dus niet perse uit.

Wat de hCG betreft: altijd hCG :)

Oh ja J4ck, waar ik me vooral aan erger zijn al die enters overal en die uitroeptekens. :o

Er is wel 'n nuance verschil tussen wat J4ck beweert en wat jij antwoordt. J4ck beweert dat het lang duurt voordat je de effecten merkt, wat jij vervolgens zegt is dat je 'n verhoogde IGF-I waarde hebt waargenomen na 'n maand 4 IU riptropin. Ik ben niet goed bekend met de tijdsduur alvorens de genomische effecten van IGF-I (waar GH het meeste van zijn anabole potentie allesinds uithaalt) optreden, maar genomische effecten kunnen van uren tot weken (en zelfs maanden) op zich laten wachten. Wat ik wel weet is dat de stijging in BMD (botdichtheid) door toediening van GH enkele maanden op zich laat wachten. Een ander duidelijk voorbeeld is het 'inkicken' van AAS, 1 van de factoren daarbij is dat de genomische effecten verantwoordelijk voor het merendeel van de anaboolheid bij steroiden dagen tot weken kan duren, terwijl het natuurlijk vrij snel in het bloed al te meten valt.

Het een sluit het ander dus niet perse uit.

Wat de hCG betreft: altijd hCG :)

Oh ja J4ck, waar ik me vooral aan erger zijn al die enters overal en die uitroeptekens. :o

Bedankt Getxxl,zal er op letten hoor;)

Waarom vraag je trouwens altijd "geen nakuur?" ? Nakuur is zo gebruikelijk dat men deze opzettelijk weglaat.

Als iemand met maar 16 post op DBB geen nakuur noemt vraag ik dat ook vaak. Heel kort nakuren, nakuren met 40mg nolva we zien van alles in deze sectie, zeker bij mensen met weinig posts.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 00:00 ----------

Wat het probleem een beetje is (zo zie je in dit topic ook weer aan de reactie van Langeman welke onderbouwd is) is dat J4ck het meeste van lezen lezen lezen heeft.

Waar we hier wat aan hebben is aan ervaringsdeskundigen welke aan de hand van eigen gebruik en daarnaast bloedonderzoeken kunnen vertellen hoe het hen verliep. Want op het internet kun je namelijk van alles lezen.

En dan hoef je je natuurlijk niet af te vragen waarom "ze je al maandan aan 1 stuk zitten af te breken"

Wanneer komt Bassie zijn ervaringskennis delen? Stel dat J4ck zaken van lezen heeft dan reageert hij wel inhoudelijk. Jij reageert slechts op hem en nooit op het onderwerp. En ik vraag me wel af waarom hij al tijden afgebroken wordt, papagaaien van horen zeggen is niet bepaald iets wat exclusief voor J4Ck geldt, papagaaien is een massaal voorkomende ziekte onder BB-ers die ook op DBB al jaren bestaat.

Neem eens een voorbeeld aan GetbigXXL, een heel goed onderbouwd stuk als inhoudelijke repliek op het onderwerp. En weet je GetbigXXL heeft bij mijn weten nog geen HGH gebruikt. Van lezen kan je namelijk ook heel veel kennis opdoen!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Als iemand met maar 16 post op DBB geen nakuur noemt vraag ik dat ook vaak. Heel kort nakuren, nakuren met 40mg nolva we zien van alles in deze sectie, zeker bij mensen met weinig posts.

Ik zelf vind t logisch dat je na kuurt, voorals als er in de begin post staat dat je al kuurtjes gedaan hebt.
En om hoeveelheden en duur te benoemen vind ik niet echt van toepassing. Heb ooit eens 2 weken clomid genomen, voelde me toen al top. En met een ander sterioden was ik na 5 weken nogsteeds bezig met een half clomidje per dag omdat ik maar niet herstelde.

Deca of bold heb ik nog nooit genomen, dus we zullen zien hoe lang ik zal na kuren.

Terug
Naar boven