MuscleMeat

Bold only

Ano_9146

Alles onder 1g is cruisen
uitgeschakeld
Waardering
123
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
7%
Wat kan ik verwachten met bold only?
Ik twijfel om 600 of 800 Mg bold per week te zetten voor 15tot20 weken. Ik ga er vanuit dat het libido hoog blijft door de test die de bold aanmaakt (of toch beter 1x per 2 weken 250mg test zetten?) en dat ik niet veel extra spiermassa ga aanzetten. Ben ook benieuwd als bold ook gevoelsmatig meer rode bloedcellen gaat aanmaken en of de pezen herstel ook echt merkbaar is.
Het doel is cutten en op laag vp blijven.

ik zou 1x 250mg test per week erbij zetten. met welke reden pak je geen test?
Voor het geld hoef je het niet te laten denk ik zo.
Maar voor je lichaam is het een must om test binnen te krijgen en of dat beetje test dat vrijkomt uit de bold voldoende is twijfel ik toch aan.

Ik twijfel om 600 of 800 Mg bold per week te zetten voor 15tot20 weken. Ik ga er vanuit dat het libido hoog blijft door de test die de bold aanmaakt (of toch beter 1x per 2 weken 250mg test zetten?) en dat ik niet veel extra spiermassa ga aanzetten. Ben ook benieuwd als bold ook gevoelsmatig meer rode bloedcellen gaat aanmaken en of de pezen herstel ook echt merkbaar is.

Hier was dat duidelijk wel het geval.(gevoelsmatig, maar ook bloedprikken)
maar zou idd er wel test naast zetten.

• Topic Starter Topic Starter
Ah oke dan blijf ik test zetten op TRT basis 125mg pw of 250 2 weken. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen met alleen bold

i love it!! je uithouding heeft geen limit meer, althans in mijn geval zo. Je kan er ook meer honger van krijgen, veeeel honger! houd er rekening mee aangezien je cut; anders wat eca of meridia tegen de honger nemen

Zou 600mg voldoende zijn? Ik wil rond de 100 kilo blijven wegen maar ben nu wat zwaarder dan dat

ik zou 600 als minimum zien, vind zelf 800 of 900 lekkerder met low test ernaast

Gebruik nu 600mg als bridge. Niet veel over te zeggen eigenlijk. Gevoelsmatig zou ik voor 250mg test gaan.

Zijn de aderen ook wat meer zichtbaar? Hoor daar ook verschillende meningen over

Een groter uithoudingsvermogen, meer vasculariteit en heel langzaam een wat "vollere" of "rondere" look. Maar ik zou er uiteraard wel test bij zetten ;)

Dat word dan 250mg test per 2 weken en 600mg bold per week.. Lading t3 en clen etc erbij gooien en het komt
Wel goed ;) thx heren

i love it!! je uithouding heeft geen limit meer, althans in mijn geval zo. Je kan er ook meer honger van krijgen, veeeel honger! houd er rekening mee aangezien je cut; anders wat eca of meridia tegen de honger nemen

valt best mee..... NOT
Niet normaal honger, maar dan ook echt niet normaal!!

Wat werkt het beste tegen de honger? Word vaak nogal misselijk van efedrine

Van de t3 krijg je ook al zin in suikers ik weet dat bold bekend staat om z'n verhogende eetlust maar ik ga niet nog een keer aan de efedrine.. Een keer van over gegeven en daarna alleen maar slecht van gevoeld en me libido zakt er ook dramatisch van

Pff boldenone....
Ik heb hier nog een vial of 5 liggen.
Waardeloos product. Ik krijg er niet meer honger van en ook niet meer zichtbare aders.
Alleen hogere bloeddruk krijg ik ervan

Zijn de aderen ook wat meer zichtbaar? Hoor daar ook verschillende meningen over

Ja:D

Wat werkt het beste tegen de honger? Word vaak nogal misselijk van efedrine

Meridia (Sibutramine) eens proberen?

http://en.wikipedia.org/wiki/Sibutramine

---------- Toegevoegd om 13:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

Pff boldenone....
Waardeloos product. Ik krijg er niet meer honger van en ook niet meer zichtbare aders.

heb jij ff pech:p

Pff boldenone....

Het is ook geen product voor mij, misschien dat het in een cut wat waarde brengt maar verder....

Terug
Naar boven