Fitness Seller

Bold only

• Topic Starter Topic Starter
We zullen zien :D zit nu in week 2 van de 6 in me cruise en dan begin ik aan de bold tot ik er geen zin meer in heb.. Als het bevalt misschien een half jaar of langer

zit op 1200 bold en 500 test nu. frontload gedaan van 2 weken op 2400 p/w. Ben nu 5 weken verder en begin nu wel echt dingen te merken. Ik ervaar meer vasculariteit dan met tren.. Totaal geen problemen met m'n bloeddruk, welke ik dagelijks monitor. Moet wel zeggen dat ik altijd een hogere bloeddruk heb gehad, maar sinds ik flink wat amandelen en rauwe cacao in mijn dieet heb, is mijn bloeddruk perfect.
.

Frontload van 2400 mg bold /week ?

zit op 1200 bold en 500 test nu. frontload gedaan van 2 weken op 2400 p/w. Ben nu 5 weken verder en begin nu wel echt dingen te merken. Ik ervaar meer vasculariteit dan met tren.. Totaal geen problemen met m'n bloeddruk, welke ik dagelijks monitor. Moet wel zeggen dat ik altijd een hogere bloeddruk heb gehad, maar sinds ik flink wat amandelen en rauwe cacao in mijn dieet heb, is mijn bloeddruk perfect.
.

hoe lang ga je bold zetten als ik vragen mag?

• Like
Waarderingen: KaLe

600mg bold zie ik meer als bridge. Maar ik zou liever 250 test nemen dan.

Steeds gekker met doseringen

Ooit wel eens bloed laten prikken op bold?
Ik ben een fan van bold hoor, maar persoonlijk snap ik het niet zo goed boven een gram.
Eens dat je met 200 niet veel heb, maar hier is tussen 600 / 900 meer dan voldoende,
Minimaal 16w.
Maar hey, is gewoon mening en ervaring hier he, als het werkt voor je.
Dacht alleen ff dat ik frontload 2400 leesde ;)

Ik heb tijdens de frontload bloed laten trekken, een hart- en lever echo ondergaan en longfunctie laten testen. Ik ben helemaal binnenste buiten gekeerd en heb zelfs geen sportershart. Alles is in orde. Hematocriet zat wel op .50 en die zal nog wel stijgen. over een week of 4 laat ik weer bloed trekken. Ik vind dit geen achterlijke doseringen met dit soort middelen. Wel moet je alles in de gaten houden.

Ik heb tijdens de frontload bloed laten trekken, een hart- en lever echo ondergaan en longfunctie laten testen. Ik ben helemaal binnenste buiten gekeerd en heb zelfs geen sportershart. Alles is in orde. Hematocriet zat wel op .50 en die zal nog wel stijgen. over een week of 4 laat ik weer bloed trekken.

Ok succes man, ben benieuwd.
Weet niet of ik zo hoog zou durven ;)
En of het echt meerwaarde heeft, maar nogmaals benieuwd
Laat anders ff weten na een tijdje en 2e x bloedprikken.
En ik had al honger, kan me haast nie voorstellen hoe dat bij zal gaan. Pfffff

Ik doe de eerste 10 weken 600 bood 200 deca (met opzet zo laag in deca) en verhoog de bold daarna met 200mg

Ik heb tijdens de frontload bloed laten trekken, een hart- en lever echo ondergaan en longfunctie laten testen. Ik ben helemaal binnenste buiten gekeerd en heb zelfs geen sportershart. Alles is in orde. Hematocriet zat wel op .50 en die zal nog wel stijgen. over een week of 4 laat ik weer bloed trekken. Ik vind dit geen achterlijke doseringen met dit soort middelen. Wel moet je alles in de gaten houden.

+1

Om een voorbeeldje te noemen. Ik gebruik zelf al iets van 2 jaar groeihormoon op 5 a 10 eenheden per dag en daarnaast flinke doseringen AAS. Een half jaar lang op 2,5 gram per week is mij niet ongewoon. Tijdje terug alles na laten checken en had ook geen sporthart of andere hart- of vaat afwijkingen. En alle bloedwaardes waren netjes.

Na hoeveel maanden word bold overbodig? Neem aan dat de extra aanmaak van rode bloedcellen uiteindelijk stopt ermee

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:42 ----------

Wil het van december t/m april gebruiken, dan een korte cruise en dan mast denk ik

Na hoeveel maanden word bold overbodig? Neem aan dat de extra aanmaak van rode bloedcellen uiteindelijk stopt ermee

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:42 ----------

Wil het van december t/m april gebruiken, dan een korte cruise en dan mast denk ik

Overbodig? Als het goed is zou je een verhoogd uithoudingsvermogen hebben zolang je het gebruikt.
Hematocriet kan wel blijven stijgen dus ik zou bij lang gebruik regelmatig een bloedtestje doen.

+1

Om een voorbeeldje te noemen. Ik gebruik zelf al iets van 2 jaar groeihormoon op 5 a 10 eenheden per dag en daarnaast flinke doseringen AAS. Een half jaar lang op 2,5 gram per week is mij niet ongewoon. Tijdje terug alles na laten checken en had ook geen sporthart of andere hart- of vaat afwijkingen. En alle bloedwaardes waren netjes.

sommigen hebben gewoon geluk :D al ben ik nog steeds van mening dat je met voeding heel veel schade kan beperken.

sommigen hebben gewoon geluk :D al ben ik nog steeds van mening dat je met voeding heel veel schade kan beperken.

Ja idd, los staand van AAS zelfs.
Je kan je beter volsteken met anabolen dan heel vaak en veel junkfood eten

Oke mooi dan zal ik 1x per maand even bloed prikken. Altijd gezellig bij de dames van de trombose dienst :D

Terug
Naar boven