- Waardering
- 123
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zit op 1200 bold en 500 test nu. frontload gedaan van 2 weken op 2400 p/w. Ben nu 5 weken verder en begin nu wel echt dingen te merken. Ik ervaar meer vasculariteit dan met tren.. Totaal geen problemen met m'n bloeddruk, welke ik dagelijks monitor. Moet wel zeggen dat ik altijd een hogere bloeddruk heb gehad, maar sinds ik flink wat amandelen en rauwe cacao in mijn dieet heb, is mijn bloeddruk perfect.
.
ja
---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------
Nu nog twee maanden, tot eind van het jaar. dus ong 16 weken.

Ik heb tijdens de frontload bloed laten trekken, een hart- en lever echo ondergaan en longfunctie laten testen. Ik ben helemaal binnenste buiten gekeerd en heb zelfs geen sportershart. Alles is in orde. Hematocriet zat wel op .50 en die zal nog wel stijgen. over een week of 4 laat ik weer bloed trekken.

Ik heb tijdens de frontload bloed laten trekken, een hart- en lever echo ondergaan en longfunctie laten testen. Ik ben helemaal binnenste buiten gekeerd en heb zelfs geen sportershart. Alles is in orde. Hematocriet zat wel op .50 en die zal nog wel stijgen. over een week of 4 laat ik weer bloed trekken. Ik vind dit geen achterlijke doseringen met dit soort middelen. Wel moet je alles in de gaten houden.
Na hoeveel maanden word bold overbodig? Neem aan dat de extra aanmaak van rode bloedcellen uiteindelijk stopt ermee
---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:42 ----------
Wil het van december t/m april gebruiken, dan een korte cruise en dan mast denk ik
+1
Om een voorbeeldje te noemen. Ik gebruik zelf al iets van 2 jaar groeihormoon op 5 a 10 eenheden per dag en daarnaast flinke doseringen AAS. Een half jaar lang op 2,5 gram per week is mij niet ongewoon. Tijdje terug alles na laten checken en had ook geen sporthart of andere hart- of vaat afwijkingen. En alle bloedwaardes waren netjes.
al ben ik nog steeds van mening dat je met voeding heel veel schade kan beperken.sommigen hebben gewoon gelukal ben ik nog steeds van mening dat je met voeding heel veel schade kan beperken.