XXL Nutrition

Bold only

• Topic Starter Topic Starter
Kom je maar op 1 manier achter en daarnaast hoef ik er niet op te gainen

Iedereen die bold kut vindt mag zn vials opsturen naar stunna

woonark 16
Amsterdam

(ik zal de verzendkosten betalen!!)

<3

Iedereen die bold kut vindt mag zn vials opsturen naar stunna

woonark 16
Amsterdam

(ik zal de verzendkosten betalen!!)

<3

Ik heb nog een grote daxtrio doos vol met gebruikte spuiten en lege vials, kan ik die ook opsturen? Hij is nu wel heel erg vol

wtf heb ik aan spuiten zonder naalden? Denk eens na joh! :mad:

Het is ook geen product voor mij, misschien dat het in een cut wat waarde brengt maar verder....

Toen ik op 1500mg zat begon ik wel iets te zien na misschien 2 maand..
Ik kreeg toen problemen met mijn lever ook al gebruikte ik geen orals.
Ik had steeds hoofdpijn en voelde mij slecht door de hoge hematocrietwaarden in mijn bloed denk ik.
NPP is veel beter en ik heb hier helemaal geen bijwerkingen van.

wtf heb ik aan spuiten zonder naalden? Denk eens na joh! :mad:

Hahaha wijsneus

Nope :o

Toen ik op 1500mg zat begon ik wel iets te zien na misschien 2 maand..
Ik kreeg toen problemen met mijn lever ook al gebruikte ik geen orals.
Ik had steeds hoofdpijn en voelde mij slecht door de hoge hematocrietwaarden in mijn bloed denk ik.
NPP is veel beter en ik heb hier helemaal geen bijwerkingen van.

2 maanden zijn maar 8 weken

Ja daarom zeg ik het haha

Ben ook benieuwd als bold ook gevoelsmatig meer rode bloedcellen gaat aanmaken en of de pezen herstel ook echt merkbaar is.

pezen =/= spieren.
pezen =/= bloedvaten.

Als het echt de pees zelf is dan gaan die extra rode bloedcellen 0,0 verschil maken.
Als het de aanhechting van de pees is dan kunnen de extra rode bloedcellen bijdragen aan een sneller herstel. Verwacht geen wonderen, de doorbloeding in die delen is niet te vergelijken met dat van spierweefsel.

Doorbloedde delen van je lichaam genezen over t algemeen sneller.

Ik geloof dat bold het genezen versnelden op 240%? Iig daar in de buurt

Ik geloof dat bold het genezen versnelden op 240%? Iig daar in de buurt

Dat word gerelateerd aan het stijgende aantal rode bloedcellen, dit heeft geen betrekking op pezen omdat pezen niet doorbloed zijn. Je zou het eventueel gewoon kunnen proberen, mocht het probleem bij de aanhechting van de pees liggen, een gebied waar wel bloedvaten doorheen lopen(niet veel), dan zou het bij kunnen dragen aan een sneller herstel.

En zelfs al merk je dat de pijn verlicht is (sinds bold een eigenschap bevat wat gewrichtspijn doet verlichten?) dan moet je alsnog voorzichtig zijn.

Het is misschien niet relevant aan de aas-sectie zelf maar als er genoeg animo voor is dan wil ik best een how-to gewrichtsklachten/blessure preventie typen. Ik heb geen medische achtergrond maar aan praktijk ervaring heeft deze hobby bioloog geen gebrek:o..

Ik zet nu wekelijks 250mg maar ik wil 1x per 2 weken gaan zetten nu (TRT he, geen bridge)

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Dat word gerelateerd aan het stijgende aantal rode bloedcellen, dit heeft geen betrekking op pezen omdat pezen niet doorbloed zijn. Je zou het eventueel gewoon kunnen proberen, mocht het probleem bij de aanhechting van de pees liggen, een gebied waar wel bloedvaten doorheen lopen(niet veel), dan zou het bij kunnen dragen aan een sneller herstel.

En zelfs al merk je dat de pijn verlicht is (sinds bold een eigenschap bevat wat gewrichtspijn doet verlichten?) dan moet je alsnog voorzichtig zijn.

Het is misschien niet relevant aan de aas-sectie zelf maar als er genoeg animo voor is dan wil ik best een how-to gewrichtsklachten/blessure preventie typen. Ik heb geen medische achtergrond maar aan praktijk ervaring heeft deze hobby bioloog geen gebrek:o..

Is wel interessant! Ik wist niet dat je bloed zorgt voor het herstellen

w.b.t. de honger, Hoodia werkt ook prima. Google maar eens.

Ik zet nu wekelijks 250mg maar ik wil 1x per 2 weken gaan zetten nu (TRT he, geen bridge)

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Is wel interessant! Ik wist niet dat je bloed zorgt voor het herstellen

Ga je hier een log van bijhouden? Lijkt mij namelijk zeer interessant om te volgen.

In me handtekening staat een link na me log

@Baco ik ben benieuwd man.... ik ben zelf ALTIJD voorstander geweest van Bold.

onderstaande niet aan baco bedoelt.

Het is alleen een zwak middel en mensen willen meer resultaat dus gaan dan extreem hoog zetten.
Accepteer dat het een zwak anabol en zet zich om in namelijk een Dihydroboldenone ipv DHT of Androgeen.

Het geeft meer rode bloedcellen, je aders zwellen op wat je een drogere look geeft.
Het geeft een honger gevoel waardoor je wilt eten... teminste bij mij persoonlijk.
Verder bouw je niet extreem veel massa op maar wel kwaliteits massa.

Je bloed word wat dikker maar dat kan je verhelpen door gewoon een simpel kinder aspirine te nemen.
80 mg is meeeer dan zat.

En verder geeft je ook wat meer lucht... net dat ene rep die je normaal niet kon. (mijn gevoel)

@bavccardi succes en ga je log lezen bro en zou er wel test naast zetten bv 125 mg pw

I love it... maar wel als bijstof niet als bold only.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven