Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen die bold kut vindt mag zn vials opsturen naar stunna
woonark 16
Amsterdam
(ik zal de verzendkosten betalen!!)
<3
Ik heb nog een grote daxtrio doos vol met gebruikte spuiten en lege vials, kan ik die ook opsturen? Hij is nu wel heel erg vol
Het is ook geen product voor mij, misschien dat het in een cut wat waarde brengt maar verder....
wtf heb ik aan spuiten zonder naalden? Denk eens na joh!![]()

Toen ik op 1500mg zat begon ik wel iets te zien na misschien 2 maand..
Ik kreeg toen problemen met mijn lever ook al gebruikte ik geen orals.
Ik had steeds hoofdpijn en voelde mij slecht door de hoge hematocrietwaarden in mijn bloed denk ik.
NPP is veel beter en ik heb hier helemaal geen bijwerkingen van.
Ben ook benieuwd als bold ook gevoelsmatig meer rode bloedcellen gaat aanmaken en of de pezen herstel ook echt merkbaar is.
Ik geloof dat bold het genezen versnelden op 240%? Iig daar in de buurt
Ik geloof dat bold het genezen versnelden op 240%? Iig daar in de buurt
..Bron?Nee, boldenone verhoogt de collageen synthese met 270% tot 340%. Betekend echter niet dat je ook zoveel procenten sneller hersteld
Dat word dan 250mg test per 2 weken en 600mg bold per week.. Lading t3 en clen etc erbij gooien en het komt
Wel goedthx heren
Dat word gerelateerd aan het stijgende aantal rode bloedcellen, dit heeft geen betrekking op pezen omdat pezen niet doorbloed zijn. Je zou het eventueel gewoon kunnen proberen, mocht het probleem bij de aanhechting van de pees liggen, een gebied waar wel bloedvaten doorheen lopen(niet veel), dan zou het bij kunnen dragen aan een sneller herstel.
En zelfs al merk je dat de pijn verlicht is (sinds bold een eigenschap bevat wat gewrichtspijn doet verlichten?) dan moet je alsnog voorzichtig zijn.
Het is misschien niet relevant aan de aas-sectie zelf maar als er genoeg animo voor is dan wil ik best een how-to gewrichtsklachten/blessure preventie typen. Ik heb geen medische achtergrond maar aan praktijk ervaring heeft deze hobby bioloog geen gebrek..
Ik zet nu wekelijks 250mg maar ik wil 1x per 2 weken gaan zetten nu (TRT he, geen bridge)
---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------
Is wel interessant! Ik wist niet dat je bloed zorgt voor het herstellen