AndroidHealthClinic

Bold + test E low dose

Nextgenpopey

Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Hee jongens ik ben aan het twijfelen om een bold + test kuur te gaan doen.
Mijn idee was: 125 test E en 500 of 750 bold elke week

Ik denk aan deze kuur omdat ik wil bulken na ik afgelopen januari mijn been had gebroken ben nu ver terug weeg nu weer 83 kilo en heb ongeveer 11 tot 12% vet.
Ik heb de test zo laag omdat ik nu eindelijk van mijn tren puisten afben (wel veel littekens over gehouden)

Krijg ik met deze kuur als ik het 12 tot 16 weken doe resultaat?
Of kan ik dan beter 6 weken Dbol tabs pakken aangezien dat veel goedkoper is.

Graag op en aanmerkingen.

de test op 125 mg is veel te laag je wil bulken zeg je dan minimaal 500mg test.

Als het je om de financiën te doen is neem dan deca op 400mg ipv bold op 750mg. Minder mg en korter te nemen als de bold.

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat niet perse om de prijs maar wel als het te weinig opleverd
Ik heb van een K1 vechter begrepen dat hij deca pakte iinpv test.
Voor mij klinkt het raar jullie?

(Btw ik doel op zo min mogelijk acne wegens littekens)

Laatst bewerkt:
Deca ipv test gaat je libido geen goed doen!
Weet niet of die K1 vechter graag gebruik maakt van zijn apparaat?

Zo min mogelijk acné kun je voor zorgen door zo stabiel mogelijke waardes te behouden gedurende je kuur. Bij mij helpt het om e5d test-e te zetten en Provi ernaast te laten lopen. Weinig tot geen bloat en nagenoeg geen acné. (zelfs tot 750mg test-e)

• Topic Starter Topic Starter
Oke ja een beetje acne dat neem ik erbij maar die tren heeft mij geen goed gedaan heb blijvende litteken schade haha.
Ik heb veel gelezen over provi maar de meningen als het gaat om acne zijn erg uiteenlopend

Oke ja een beetje acne dat neem ik erbij maar die tren heeft mij geen goed gedaan heb blijvende litteken schade haha.
Ik heb veel gelezen over provi maar de meningen als het gaat om acne zijn erg uiteenlopend

Proberen kan geen kwaad denk ik ;)

Overigens komen die littekens doordat je het steeds open krabt. Heb ik ook, moet ik er maar vanaf blijven :rolleyes:

Zo als ik provi neem dan lijkt me rug wel de hymalaya pffff.

kijk eens bij mijn logje ben nu bezig met kuur test en bold met proviron
ook ik heb snel last van acne nu niks (1 of 2) bevalt me prima zo
test inderdaad hoger zetten minimaal 250 maar 500 is beter (duh dubbele dosis)

Best gewoon proberen en aanzien wat het doet. Heb zelf last van een beetje acne, van test only nagenoeg niet meer last van gehad. Van Methyl Tren daarentegen heb ik het nu wel erger gekregen. Stabiele bloedwaardes door e5d test e te zetten kan indd helpen zoals Punjab al aangaf, ik zet zelf elke week en bereid me al voor op zware acne wanneer ik off ga...
Indien nodig kan je altijd low dose roa laten meelopen, al is het natuurlijk altijd beter om zulke middelen te vermijden. Voor mij persoonlijk wel 1 van de ergere sides, de rest is wel care :P

Ik ben nu bezig met high bold en low test. Slechtste kuur tot nu toe, geen aanrader ;)

Terug
Naar boven