XXL Nutrition

Bold/Tren/Stanozol/T3 Kuur

Boki

Cool Novice
Waardering
0
Mede BB,

Ik heb een tijdje zitten denken, lezen en vragen voor een nieuwe kuur.
(eerste kuur winstrol6 weken orals)

Dit is de nieuwe kuur geworden:
week:
1 t/m 10 Boldenone 400mg 1 x per week 2ml
1 t/m 8 Trenbolone 75mg EOD 1ml
9 t/m 11 50 mg ED 5 tabs
13 Clomid 50mg Elke dag 1 tab
Nolvadex 20mg Elke dag 2 tabs
!4 Clomid 50mg Elke dag 1 tab
15 Clomid 50mg Elke dag 1 tab
16 Clomid 50mg Elke dag 1 tab

Nu mijn vraag aan jullie waar en wanneer te beginnen met T3. EN hoe T3 te gebruiken. Graag hoor ik hier meer van!!!!

Thnx

Ik vind deze kuur een beetje te zwaar voor 2e kuur maat, tren is heftig voor een 2e kuur. En de dosering is ook hoog. Daarnaast zou ik geen winstrol gebruiken, maar gewoon de tren doortrekken. Maar oke.

Als je het al wilt doen zou ik ook die Boldenone 2x per week zetten ivm stabiliteit bloedwaarden.

Voor 2e kuur (aangezien je eerst kuur alleen winstrol was voor 6 weken) zou je beter gewoon standaard deca met testo kunnen doen voor goede massa, alhoewel ik niet weet wat je doel is?

Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben!

Tren in je 2e kuur samen met 400 mg EQ GEEN ZWARE KUUR??

Slecht geslapen Navy?

Navy zei:
Valt reuzen mee hoor dat zware.
Ik denk dat die testo deca een stuk zwaarder is.

Kuur ziet er goed uit!
Wat is je doel met de T3?

greetz

vind eq juist geen ruk voorstellen..

• Topic Starter Topic Starter
Ik vond dit voor een tweede kuur ook wel zwaar, maar niet te zwaar. Ik heb er goed over gelezen, nagedacht en rond gevraagd.

Maar mijn doel met de T3 is Vetverbranding. Ik weet alleen niet wanneer en hoe het te gebruiken. Kon hier oko vrij weinig van vinden.

KIjk ik weet dat wanneer er T3 gebruikt word er wat massa verloren zal gaan. Maar ik wil niet te veel massa verliezen en ik wil droog uit de kuur komen.

ik zou toch maar even genoeg info over t3 zoeken maat want dat is geen speelgoed. En ik vind het ook erg zwaar voor een 2e kuur en al helemaal aangezien je 1ste ook niet veel was

Schema komt me zeer bekend voor :D

Boki zei:
Ik vond dit voor een tweede kuur ook wel zwaar, maar niet te zwaar. Ik heb er goed over gelezen, nagedacht en rond gevraagd.

Maar mijn doel met de T3 is Vetverbranding. Ik weet alleen niet wanneer en hoe het te gebruiken. Kon hier oko vrij weinig van vinden.

KIjk ik weet dat wanneer er T3 gebruikt word er wat massa verloren zal gaan. Maar ik wil niet te veel massa verliezen en ik wil droog uit de kuur komen.

Als je niet weet wat het precies doet en hoe je het in moet nemen etc.....
laat het dan lekker voor wat het is en begin eens met een goed dieet en cardio

(Ik weet wel wat het is en ik weet wat het doet. Ik heb mijn eten goed op orde en ik heb altijd mijn cardio erbij gedaan.

Mijn vraag is alleen hoe het te gebruiken in welke doseringen en wanneer in de kuur er mee te beginnen.

(ik ben trouwens al met me kuur bezig) :o

Is er niemand die mij kan adviseren????

Ik heb op bodypage wel gelezen en wat ze daar voorstellen hoe het te gebruiken. Maar toch zou ik nog wel wat meningen willen horen etc...over het T3 gebruik.

???

Thnx

je moet er geen wonderen van verwachten dit is een middel dat goed samen gaat met clen in een cut kuur(dus ook dieten)maar is dan meer om de laatste paar %bf er af te krijgen,dus je kan beter al vrij laag in je bf zitten dan pas aan dit soort middelen gaan denken.

t3 goed op en afbouwen niet langer dan 6 weken

nico zei:
je moet er geen wonderen van verwachten

geen wonderen verwachten?? ik gebruik het regelmatig als mn BF teveel oploopt, of in vakanties/kerstdagebn etc, gedurende 10 dagen a 2 weken, en mn BF gaat echt drastisch naar beneden, ik gebruik dan ook wel 150MCG per dag de gehele periode, maar waarschijnlijk ben ik de enige hier die dat zonder problemen kan doen omdat ik geen schildklier meer hebt en daarom ook For Life T4 slik. rebound effect heb ik nooit

europeman zei:
geen wonderen verwachten?? ik gebruik het regelmatig als mn BF teveel oploopt, of in vakanties/kerstdagebn etc, gedurende 10 dagen a 2 weken, en mn BF gaat echt drastisch naar beneden, ik gebruik dan ook wel 150MCG per dag de gehele periode, maar waarschijnlijk ben ik de enige hier die dat zonder problemen kan doen omdat ik geen schildklier meer hebt en daarom ook For Life T4 slik. rebound effect heb ik nooit

haha ja en met al di dingen die jij allemaal al op je leeftijd hebt gebruikt heb je over 10 jaar geen orgaan meer over :D

Boki zei:
Is er niemand die mij kan adviseren????

Ik heb op bodypage wel gelezen en wat ze daar voorstellen hoe het te gebruiken. Maar toch zou ik nog wel wat meningen willen horen etc...over het T3 gebruik.

???

Thnx

T3 25mcg per tab?
zoja, stel ik het volgende schema voor:

dag 1/2 0.25 tab
dag 3-5 0.5 tab
dag 6-9 1 tab
dag 10-13 1,5 tab
dag 14-28 2 tabs
dag 29/30 1,5 tab
dag 31/32 1 tab
dag 33/34 0.5 tab
dag 35/36 0.5 tab

zo kom je aan 5 weken en heb je goed op- en afgebouwd.
zo ga ik het zelf ook doen.

ik raad je aan niet hoger te gaan dan 50mcg al doen velen dat wel. je weet immers niet hoe je erop zult reageren en je kunt beter voorzichtig zijn dan te veel risico nemen.

Je moet uiteraard zelf weten of je voor dit schema wil gaan want het klakkeloos overnemen van schema's is natuurlijk voor eigen risico. Dit schema wil ook niet zeggen dat je lichaam er tegen kan maar ik post je de schema die ik zelf dus ga gebruiken.

Succes!

Navy zei:
afbouwen heeft weinig nut, boven de 25mcg ligt je schildklier toch plat.
met een kwart tablet zit je zelfs onder je eigen normale niveau.
wat dus averechts gaat werken.

Dan mag jij proefkonijn spelen als je vindt dat afbouwen geen nut heeft.

Ik zou het niet durven om een constante dosis te nemen, je schildklier reguleert je hartritme als ik het niet verkeerd heb. Dus kans op hartritme stoornis zal imo veel groter zijn bij het NIET afbouwen van de T3.

Er staat trouwens op verschillende sites dat afbouwen ook belangrijk is. Lijkt me ook niet dat ze dat voor de gein erop zetten.

heb allebei de manieren geprobeerd met afbouw en zonder afbouw....merkte eigenlijk geen verschil nooit echt een 'rebound' effect gehad ...vind opbouw eigenlijk belangrijker...je kan serieuze hoge bloeddruk krijgen van t3 dus is neit echt verstandig om gelijk veel te nemen ...2c

OKE albvast bedankt voor de reacties bro's.

Ik ga denk ik opbouwen en dan vasthouden op bepaald aantal mg.

Ik moet alleen nog bepalen wat ik als maximum ga pakken.

Dat zal ik nog even posten. Eerst even uitzoeken.

Maar voor de eerste keer T3 denk ik aan een maximum van 75 mg of vinden jullie dat te hoog of te weinig.

Terug
Naar boven