Fitness Seller

boldenon/litriol

smitzz

Cool Novice
Waardering
0
Hey BB!
Ff een vraagje voor een maat van mij..een maat van mij is bezig met een kuurtje namelijk 10wk 500sust en wk 8t/m12 30mg winstrol tabs ed hij zit nu op week 6 en is bijna geen vooruitgang te merken. Nu mijn vraag heb zelf nog 10ml boldenon en 10ml litriol liggen kan hij die erbij knallen vanaf wk 6? of heeft dit geen nut? en wat is dan de dosering?..weet het zijn een hoop vragen maar kan iemand hier antwoord op geven aub?
thanxx

Te laat het gaat dan pas optimaal werken in week 9 dan stopt hij al bijna met sus.
Verder:
Zijn eetschema wel voldoende?
Wat is het merk van de sustanon?
Stats?

vreemd met die hoeveelheden moet ge toch iets merken ook al is u voeding ni in orde , mss fake spul? maar zoals IKKE vraagt: eetschema,merk,stats,...?:)

• Topic Starter Topic Starter
Sust is absoluut geen fake en zijn trainschema en voedingsschema zit wel goed..zijn stats zijn 27jr.
95 kg.
1.87m
5 jaar trainervaring
Als ie het toch door wilt zetten wat zijn dan de doseringen?

Misschien zit ik er wel helemaal naast:
Maar als iemand zegt dat het voedingsschema wel goed zit ...heb ik altijd mijn twijfels. Ik wil het zien!
Verder absoluut geen fake? Welk merk is het dan ik hoop een UG-lab.

Als hij toch door wilt zetten, wat ik niet adviseer maar goed, ieder zijn eigen feest.
Gelijk frontloaden minimaal 1000 MG eerste week. Daarna 500 MG boldenone per week

Tip die Testo vaak geeft: Mensen vergeten vaak dat je steeds beetje meer moet eten tijdens je kuur

Terug
Naar boven