AndroidHealthClinic

Boldenone of deca

BigMaus

Huge Freak
Elite Member
Waardering
121
Lengte
1m83
Massa
110kg
Ik wil in mn volgende (massa)kuur met test. boldenone of deca gebruiken.
Maar welke zou beter werken...

Ik vraag dit omdat er veel verschillende berichten komen over de boldenone van GS.
En omdat ik in mn vorige kuur al deca (400mg per week) heb gebruikt zonder de gewenste resultaten.

Dus, iemand ervaring??

BigMaus zei:
Ik wil in mn volgende (massa)kuur met test. boldenone of deca gebruiken.
Maar welke zou beter werken...

Ik vraag dit omdat er veel verschillende berichten komen over de boldenone van GS.
En omdat ik in mn vorige kuur al deca (400mg per week) heb gebruikt zonder de gewenste resultaten.

Dus, iemand ervaring??

Wat waren de gewenste resultaten ?? Ik denk zelf namelijk niet dat deca of boldenone veel verschil zal hebben in het eindresultaat.

Woehaa, over deze vraag zijn al heeeeeel veeeel (pittige) discussie’s gevoerd.
Over het algemeen waren de meeste het over het volgende wel eens:
- Deca bouwt meer massa als EQ
- Deca onderdrukt de eigen test. aanmaak sterker.

Toen EQ nog relatief nieuw was, werd het gezien als een soort Deca maar met mildere bijwerkingen. Daar komen de meesten nu op terug. Ik doe ook EQ in mijn kuur. Niet vanwege de massa (daarvoor heb ik test.), maar omdat ik hoop op iets meer hardheid (met nadruk op iets…), en betere conditie (door de toename van rode bloedcellen) en vooral vanwege het zeer gunstige effect op de eetlust.

Persoonlijk zou ik nooit Deca nemen omdat ik iets te vaak verhalen hoor van mannen wiens eigen test. productie erg moeilijk op gang komt na het gebruik van deca.

• Topic Starter Topic Starter
Chemical zei:
Wat waren de gewenste resultaten ?? Ik denk zelf namelijk niet dat deca of boldenone veel verschil zal hebben in het eindresultaat.

Samen met de test had ik op zn minst 5 kilo netto eraan over gehouden.
Dat is zeker niet gelukt.

Wel een boel vocht en een hoger vetpercentage.
Erg vreemd allemaal, want ik heb mn calorie-inname niet drastisch verhoogt.
Iets van 500 erbij zo uit mn hoofd.

Maar zeker hoogwaardig eten, goed afgestemd.

Maar alleen al om de eigen test-onderdrukking zou ik de deca al weglaten denk ik.
Ik had dat nm al eens gelezen, maar ben nu overtuigt.

Er zijn ook genoeg mannen die weinig last hebben een zeer slecht herstellende test. produktie door deca. Maar ik vind het risico te groot, ik laat deca links liggen.

Lauw zei:
Er zijn ook genoeg mannen die weinig last hebben een zeer slecht herstellende test. produktie door deca. Maar ik vind het risico te groot, ik laat deca links liggen.

Idd. GEEN deca maar boldenone...van deca moet ik niet meer weten, te grote belasting op axis en van boldenone krijg je reuzehonger wat wel mooi meegenomen is.....dus...BOLDENONE (maar NIET veterinair)
grtz wim

Ik heb met alle twee gekuurd, maar vond de resultaten van boldenon erg tegenvallen.
Van een slecht herstel met deca heb ik ook geen last gehad..
Over boldenon heb al meer ontevreden verhalen gehoord..

Grtz..

Equipose

Mja,goed - slecht,wie zal het zeggen...
Mijn laatste kuur met Eq was ik toch wel tevreden over.Idd minder vocht dan deca moet ik toegeven.Lekkere pomp.Ik heb de Ganabol geprobeert...Wel heftig veel prikken (50mg/ml) oech!!! kuurtje van 7 weken dikke 5 kilo's gewonnen met ene stack Eq/Win. So for me...EQ :D

Ik denk dan maar voor de boldenone te gaan.
400mg/week samen met 500 mg/week aan test enan.

Vooral ook omdat het je ook meer honger-gevoel bezorgt.

Tegen die tijd zal ik een log bijhouden...tot zover bedankt :thumbs:

Tja mijn mening over boldenone weet je al BigMaus. Ik heb er weinig van gemerkt en heb niet het id dat het een toevoegende waarde heeft gehad aan mn kuur. Kreeg er ook zeker niet meer honger van!

Zat zelf btw op 400mg boldenone, dat zou voor n eerste keer toch genoeg moeten zijn, nietwaar?

Leviathan zei:
Tja mijn mening over boldenone weet je al BigMaus. Ik heb er weinig van gemerkt en heb niet het id dat het een toevoegende waarde heeft gehad aan mn kuur. Kreeg er ook zeker niet meer honger van!

Zat zelf btw op 400mg boldenone, dat zou voor n eerste keer toch genoeg moeten zijn, nietwaar?

Idd, ben van plan dezelfde dosering te nemen.
We zullen wel zien...

Terug
Naar boven