Fitness Seller

Boldenone Propionaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schwarzenegger2

Advanced Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m77
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Ik was zojuist aan het surfen op het net voor wat nieuwe grondstoffen voor m'n volgende kuur en kwam Boldenone Propionaat tegen en nog vele andere esters van dit product.
Heeft iemand hier ervaring mee ?

je hebt tien tallen verschillende esters die je aan bijna elke aas molecuul kan binden. Maar ja dat betekent niet altijd dat ze de gewenste effect opleveren die je verwacht. Veel van deze esters zijn ook voor research doeleindes nu nog te vinden op het markt en ongeschikt voor gebruik door wat voor reden dan ook. Dat is ook het geval met bold prop dus. Zijn zowieso geen kant en klare inject van aan te komen zo tenzei je zelf aan de slag wilt gaan (homebrew) en dan nog is het waardeloos spul want bold prop stings like a mofo en bold base nog erger. Zoals ik al eerder zei, is research stuff en niet geschikt voor gebruik.

• Topic Starter Topic Starter
Okee da's duidelijke info. Niet bestellen dus, dank je!

je hebt tien tallen verschillende esters die je aan bijna elke aas molecuul kan binden. Maar ja dat betekent niet altijd dat ze de gewenste effect opleveren die je verwacht. Veel van deze esters zijn ook voor research doeleindes nu nog te vinden op het markt en ongeschikt voor gebruik door wat voor reden dan ook. Dat is ook het geval met bold prop dus. Zijn zowieso geen kant en klare inject van aan te komen zo tenzei je zelf aan de slag wilt gaan (homebrew) en dan nog is het waardeloos spul want bold prop stings like a mofo en bold base nog erger. Zoals ik al eerder zei, is research stuff en niet geschikt voor gebruik.

Ik ben nu ook met propionaat bezig testolic,stinkt als de teering als ik ampul open maak ,en gaat erin als boter,niks geen pijn met injecteeren,elke dag 100 mg,2ml.Maar die combi met boldone is niks .mijn ervaring is prop winstrol trenbolone.

Kerel.. Het gaat om boldenone-prop niet om test-prop..

Ik ben nu ook met propionaat bezig testolic,stinkt als de teering als ik ampul open maak ,en gaat erin als boter,niks geen pijn met injecteeren,elke dag 100 mg,2ml.Maar die combi met boldone is niks .mijn ervaring is prop winstrol trenbolone.

Winstrol is base
Tren is acetate

mag ik die link? wil ook effe surfen

Ik zie het nut niet zo van prop van boldenon aangezien het lang duurt voor het gaat werken en vrij mild is.

Het ENIGE dat ik me kan verzinnen is voor sporters die getest worden want de undecylenate ester is nog meer dan een jaar later detecteerbaar.

Ik zie het nut niet zo van prop van boldenon aangezien het lang duurt voor het gaat werken en vrij mild is.

Het ENIGE dat ik me kan verzinnen is voor sporters die getest worden want de undecylenate ester is nog meer dan een jaar later detecteerbaar.

En waarom denk je dat het zo lang duurt voordat het gaat werken? Juist ja...omdat er een enorm lange ester aan vastgeplakt is. Bold met prop ester zou heel zker wel een goed idee zijn. Vind het vreemd dat er nog geen bekende UG merken bold prop leveren...

waarom duurt het lang voordat het gaat werken met een prop esther?

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

bold prop was er vroeger wel.. injects schijnen ondragelijk te zijn geweest.

Ik heb de producten gewoon gevonden op alibaba.com of china.com beetje googlen op BULK powders of Steroid powders en je komt er vanzelf..

Ik zie inderdaad echt de voordelen wel van bold prop.. Kun je iets meer vertellen over die injectie-pijn van bold-p ? Is het vergelijkbaar met HCG met bacwater of (kwa gevoel natuurlijk he...)

heb er zelf geen ervaring mee, heb vaak genoeg gelezen dat homebrew gasten het hadden gemaakt en er snel genoeg spijt van hadden. gewoon zelf proberen, ben benieuwd!!! :)

Ik ga het denk ik maar eens proberen.. Als ik zondag tijd heb bestel ik een monster. Waren die Homebrewers misschien vergeten die 2 verschillende soorten alcohol of olie toe te voegen? Die maken de inject pijnloos(er).. Vind het trouwens een gek idee dat door middel van een kortere ester de injects pijnlijker zouden worden.. Als het nou op waterbasis was en het goedje ging terug kristalliseren oke.. iemand enig idee?

test prop is ook al pijnlijker dan test-e... dat heb ik wel zelf ervaren en zie ik hier vaak genoeg terug komen. ik weet verder niets van homebrew shizzle bro.

Ik heb even wat extra rond gekeken op internet bij verschillende sites gelijk aan dbb, en iedereen zegt dat de injecties ontzettend pijnlijk zijn. Dat leek me opzich niet zo'n probleem maar toen ik verder las vertelde men dat je de andere dag ontzettend stijve en opgezwolle ronde plekken kunt krijgen rond je injectie spot, en dat vele er ook nog eens een flu van krijgen.
Al zijn dit wel allemaal reviews van mensen met niet al te veel 'posts' en kuur ervaring. Er zijn enkele gevorderde die zeggen helemaal nergens last van te hebben en ook een enkeling die maar 50mg/dag (een beginner) heeft nergens last van.
Ik ga me dus maar eens verdiepen in het 'zo pijnloos mogelijk maken' van een injectable, er zijn verschillende manieren en middelen om dit te realiseren.

Als het me lukt zal ik het stacken met testp en trena. Je horen het wel..

akman

laurabolin is het aan te raden??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven