MuscleMeat

Boldenone welke???

PLayGRounD

Novice
Waardering
0
Het is weer eens zo ver in de winter flink wat massa winnen.

Mijn planning is als volgd.

1t/m 8 400 mg Boldenone/ of deca
1t/m 8 500 mg test enanthaat

8 t/m 11 winstrol 50 mg ed

nakuur.

Zeer standaardkuur, maar mijn vraag is of ik nou boldenone moet pakken of deca?

Mijn verkoper heeft aleen maar die ganabol 50mg die moet ik niet hebben.

Maar welke is dan wel goed, ik weet die van gs 200mg op 1ml, maar heb op internet ook die van Anabolic Bd gevonden die is ook 200mg /1ml en die van British Dragon Pharmaceuticals ook 2oomg /1ml

Heeft imand daar ervaring mee, of die fake?

Die van Gs kan ik niet vinden op het net.

Is allemaal net zo goed imo.

Ik zou voor de goedkoopste gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je er ook ervaring mee? want ik ken die Anabolic Bd en die PBritish Dragon pharmaceuticals niet is het wel te vertrouwen?

oow nu gaan we ineenkeer andere namen erin gooien.

En ken je toevallig een site waar die spullen op staan?

kan je die mij toe sturen in een pm. tnks

Hahaha....ff binnenpretje...

GS,GG én MRP( ;) )zijn de 3 grote UG labs van dit moment die de beste spullen voor een knappe prijs maken.

ja het zal wel bestwel grappig zijn, maar ik kan ze niet vinden op het net.

en ik loop me de pl**ris te zoekn naar sits waar die merken opstaan.

denk dat een betrouwbare bron belangrijker is dan het merk.... zou ook niet altijd voor het goedkoopste gaan... maar eerder voor een product waar iedereen tevreden over is...

British Dragon maakt goede spullen maar is in verhouding onwijs duur.

100USD voor een 10ml vial bij een online pharmacy is vrij normaal.

Zoals eerder gezegd zijn er evengoede en veel goedkopere alternatieven;

Generic Supplements, Golden Gear en Med Request Pharmaceuticals zijn 3 goede UG merken .

Generic Supplements is ook op een aantal buitenlandse boards wel bekend, de andere 2 zijn nog in opkomst, maar doen kwalitatief niet onder.

PLayGRounD zei:
Nou ik w8 met smacht op hem.

Ik loop me echt de pl**ris te zoeken en heb nog niks gevonden. van GG of mrp of GS.

GS staat in de Anabolics2004 en 2005 vermeldt, inclusief lab analyserapporten.

Nu kappen met het aanwijzen van suppliers, of ze nu terecht zijn of niet.

Volgens de Board Regels had ik nu al 3 perm bans kunnen uitdelen. Kappen dus. :mad:

Laatst bewerkt:
PLayGRounD zei:
ja het zal wel bestwel grappig zijn, maar ik kan ze niet vinden op het net.

en ik loop me de pl**ris te zoekn naar sits waar die merken opstaan.

dan zoek je toch op de verkeerde plaats. hier vind je alles over gebruikerservaringen. gebruik dus de searchknop van dbb. ;)

Leviathan zei:
GS staat in de Anabolics2004 en 2005 vermeldt, inclusief lab analyserapporten.

eddycaminos zei:

Op zich weinig nieuws onder de zon qua labuitslagen, alles was prima gedoseerd. De test enanthaat zoals voor een aantal bekend is, was zelfs overgedoseerd (Ik meen 375mg/ml ipv 250mg/ml)

Maar wel bijzonder dat een Europees ;) UG lab het zover geschopt heeft dat het een plaats in de steroidenbijbel heeft weten te veroveren.

ik kan je vertellen dat eq een slap goedje is voor mij...laatste keer gebruikte ik 750mg pw en toen begon ik pas de werking goed te zien...
itt deca ..

klaas zei:
ik kan je vertellen dat eq een slap goedje is voor mij...laatste keer gebruikte ik 750mg pw en toen begon ik pas de werking goed te zien...
itt deca ..

Idem hier.....eerste kuur met EQ nam ik 400mg/week, zou doorgaans voldoende moeten zijn lijkt me....maar ik heb echt het idee dat ik mn gains in die kuur aan de test enanth te danken heb gehad en niet aan de EQ.

Ronny had daar het volgende over te vertellen;

You must have stacked it wrong, Boldenone is more anabolic and needs stronger gear to amplify. You can include an oral to take care of the non-ar-related (AR= androgenic receptors) growth factors, released through activiation of the liver.

Terug
Naar boven