XXL Nutrition

Boldenone

The pusher

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Beste, zit al 12 jaar in de game, heb zo een 20 kg naturel gegained , krachttraining en goeie voeding en etc,, wegens wat verouderingsverschijnselen wil ik moeder natuur even bijsturen,, hoef niet echt massa massa te winnen maar zou mijn lichaam relatief mild willen performen,dus droger worden en prestaties opkrikken.had hiervoor aan bold only gedacht voor 15 a 20 weken en daartussen winstrol met primobolan voor zes weken en dit Zonder test toevoeging, kan ik aub wat onderbouwde informatie krijgen ivm bold only want lees nogal verdeelde meningen op het net, dank bij voorbaat collega,s

kzou vooor test only gaan heb je meer aan.

[Link niet meer beschikbaar]

Test-e only op 500mg e5d of e7d, HCG is optioneel

hoef niet echt massa massa te winnen maar zou mijn lichaam relatief mild willen performen,dus droger worden en prestaties opkrikken

Kuren doe je om massa te winnen of beter te behouden tijdens een cut. De "prestaties" zullen na de kuur weer richting je normale niveau gaan.

Op bold kan je conditie best wat omhoog gaan anders, en als je hoog genoeg doseert zou je ook geen test ernaast hoeven zetten aldus big cat.
Heb hier verder nog nooit een studie van gezien.
Maar op hogere leeftijd is test toch heerlijk :)

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

Test-e only op 500mg e5d of e7d, HCG is optioneel

Kuren doe je om massa te winnen of beter te behouden tijdens een cut. De "prestaties" zullen na de kuur weer richting je normale niveau gaan.

Wat ik bedoel is dat ik geen bodybuilder hoef te worden ,maar wil wel cutten en massa behouden en wat winnen,, hoe zit dat met herstel op 500mg test ipv 250? En speelt Hg tov ug een grote rol?Alvast bedankt

Herstel op 500mg is vrijwel gelijk aan test op 250mg per week, het onderdrukt punt. Hoe snel je hersteld hangt af van de persoon en de lengte van je kuur; en hoe je nakuur eruit ziet natuurlijk. hCG tijdens de kuur wil ook voor een sneller herstel zorgen

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

hg (humangrade): daarmee wordt aangeduid dat een merk/middel is gemaakt in een officieel lab die rechten heeft om dergelijke middelen te produceren en te leveren aan doktoren en apotheken etc.

ug (undergroundlab): alle middelen die gemaakt worden in niet geregistreerde labs (illegale labs)

Doorgaans kun je ervan opaan dat een HG merk 100% betrouwbaar is, mits het geen namaak is..
Van UG merken moet je er maar op vertrouwen dat er ook in zit wat erin moet zitten in de juiste hoeveelheid etc.

Op bold kan je conditie best wat omhoog gaan anders, en als je hoog genoeg doseert zou je ook geen test ernaast hoeven zetten aldus big cat. Heb hier verder nog nooit een studie van gezien. Maar op hogere leeftijd is test toch heerlijk :)

Linkje naar dat wat Big Cat zei ? ;)

Bold only gaat je erg tegen vallen. Gewoon wat test enth zetten..gaat je het meeste opleveren en is het meest lichaams eigen hormoon

Gewoon voor test e gaan en dan week of 10/12. HCG 2 x 500 iu per week tot nakuur en dan nakuur 4 weken nova op 20 mg ed.

Niet moeilijk doen als het makkelijk kan.

Boldone

Bold only deed t bij mij lekker...

Hou het lekker simpel aangezien het je eetste x zou zijn
Wk 1-10: 500mg test e
Wk 12-16: 20mg nolva

Eventueel kickstart zijnde winstrol @ 40mg/dag

Waarom zou test only hem meer opleveren?

Miss meer vocht, maar dat is weer weg zodra die er mee stopt, dus is de eindstand dan niet ongeveer het zelfde?

Bold heerlijk!
Maar zonder test........mwah zonde, zeker ook op mijn leeftijd.

Waarom zou test only hem meer opleveren?

Miss meer vocht, maar dat is weer weg zodra die er mee stopt, dus is de eindstand dan niet ongeveer het zelfde?

Test wilt niet perse zeggen vocht.
Ml per ml is test veel potenter dus je hoeft minder te zetten voor meer resultaat

Herstel op 500mg is vrijwel gelijk aan test op 250mg per week, het onderdrukt punt. Hoe snel je hersteld hangt af van de persoon en de lengte van je kuur; en hoe je nakuur eruit ziet natuurlijk. hCG tijdens de kuur wil ook voor een sneller herstel zorgen

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

hg (humangrade): daarmee wordt aangeduid dat een merk/middel is gemaakt in een officieel lab die rechten heeft om dergelijke middelen te produceren en te leveren aan doktoren en apotheken etc.

ug (undergroundlab): alle middelen die gemaakt worden in niet geregistreerde labs (illegale labs)

Doorgaans kun je ervan opaan dat een HG merk 100% betrouwbaar is, mits het geen namaak is..
Van UG merken moet je er maar op vertrouwen dat er ook in zit wat erin moet zitten in de juiste hoeveelheid etc.

het gaat hier over bold dat bestaat niet hg,
OT : bold hoog doseren en lange kuren dan heeft het zijn effecten icm. test ofc

Terug
Naar boven