Fitness Seller

boldenone

johankaas

Cool Novice
Waardering
0
ik wil binnenkort aan boldenone beginnen, en je krijgt daar honger gevoel bij wat moet ik me daarbij voorstellen, gezien ik al veel honger in de nacht en overdag al van nature heb.:D

dat je nog veel meer zal vreten he makker :D

als je ooit al aan de deca hebt gezeten dan mag je je met EQ nog aan iets erger verwachten,super BTW :D

• Topic Starter Topic Starter
ironmike86 zei:

als je ooit al aan de deca hebt gezeten dan mag je je met EQ nog aan iets erger verwachten,super BTW :D

kom je dan niet veel vet aan, met al die callorieen?
vreemd dat het dan in de cut wordt gebruikt.

met EQ zul je minder totaal gewicht aankomen dan met nandrolone..
daarentegen is de gewonne massa veel schoner..

daarnaast is het persoonsgebonden de "cravings" de een heeft het wel, de ander niet..

als het tijdens de cut problemen zou opleveren zijn er diverse middelen die je hongergevoel in bedwang kunnen houden.

ironmike86 zei:

Ik dacht dat bold {milder was dan deca} of bedoel je iets anders

ik ben net klaar met mijn kuurtje. test boldenone dboll winstroll maar kreeg er helemaal geen honger van het verschilt tog weer van persoon

wel ik heb een vriend bij me in de gym die regelmatig kuurt ( heel veel eigelijk) das ondertussen een heel close buddy van me geworden,en heeft eigelijk alles al geprobeerd,en heb hem dan ook enige tijd geleden gevraagt wat ie van bold vond,dit is wat hij antwoord :

als je ooit al aan de deca hebt gezeten dan mag je je met EQ nog aan iets erger verwachten,maar het is superstuff! ik keer nooit trug naar deca.

hij zij idd dat de vetopslag minim bleef maar dat je erg veel eet...wat er dan precies met dat vet gebeurd weet ik niet,daarom kiest hij voortaan voor bold ipv deca...

ironmike86 zei:
wel ik heb een vriend bij me in de gym die regelmatig kuurt ( heel veel eigelijk) das ondertussen een heel close buddy van me geworden,en heeft eigelijk alles al geprobeerd,en heb hem dan ook enige tijd geleden gevraagt wat ie van bold vond,dit is wat hij antwoord :

als je ooit al aan de deca hebt gezeten dan mag je je met EQ nog aan iets erger verwachten,maar het is superstuff! ik keer nooit trug naar deca.

hij zij idd dat de vetopslag minim bleef maar dat je erg veel eet...wat er dan precies met dat vet gebeurd weet ik niet,daarom kiest hij voortaan voor bold ipv deca...
daar zit wel wat in denk ik omdat ik met mijn kuurtje 8kilo heb gepakt en het vetpercantage 3% is gezakt :P dat komt miss ook wel mede dankzij de winstrol ook lekka spul :D

Terug
Naar boven