XXL Nutrition

Boldenone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niet te vergelijken met deca, compleet andere werking

Cutten/bulken kan je met elk AAS middel

Verdikking van bloed? Doen de meeste AAS

Is niet populair op DBB omdat het te zwak bevonden wordt

En toch is boldenone qua werking heel interessant. Als ik die mentale bijwerkingen van boldenone niet zou hebben zal ik het boven methenolone verkiezen.

Voordelen boldenone:
- zeer mooie look
- droge massa
- minder milliliters dan methenolone
 
O ja, het is de enige steroid hormoon waar ik puisten van krijg.
 
Puur uit interesse, heb je daar bronnen voor? Of puur eigen ervaring?
Dit zijn ervaringen van heel veel mensen. Melden vaak anxiety en sombere stemming. Schijnt te komen doordat het invloed heeft op je GABA receptoren.

Maarja, zoals bij elke bijwerking geldt: misschien wel, misschien niet.
 
Ik vind bold wel lekker, wel hoger dan test maar dat doe ik in principe met alles vaak.
 
Ik vind bold wel lekker, wel hoger dan test maar dat doe ik in principe met alles vaak.
Wat vind je er lekker aan? En waarom alles hoger dan test?
 
Wat vind je er lekker aan? En waarom alles hoger dan test?
Beter uithoudingsvermogen en feelgood gevoel(zo zie je maar verschilt voor iedereen). Droge massa, weinig vocht en makkelijk te behouden gains. Ik word op hoge test een ballon en ik heb veel minder sides als ik de test relatief laag houd.
 
maat van mij werd er helemaal para van. Ken hem al mijn hele leven maar het was gewoon niet met hem uit te houden. Hij kreeg er paniekaanvallen van en werd net een wijf, steeds ups en downs. Tren daarentegen kon ie prima verdragen :roflol:
 
Beter uithoudingsvermogen en feelgood gevoel(zo zie je maar verschilt voor iedereen). Droge massa, weinig vocht en makkelijk te behouden gains. Ik word op hoge test een ballon en ik heb veel minder sides als ik de test relatief laag houd.
Hoe zijn je gewichtgains? Mss wat moeilijk te zeggen gezien je niet meer hard bulkt dacht ik?
 
Dit zijn ervaringen van heel veel mensen. Melden vaak anxiety en sombere stemming. Schijnt te komen doordat het invloed heeft op je GABA receptoren.

Maarja, zoals bij elke bijwerking geldt: misschien wel, misschien niet.
Kan het beamen. Leuk in combinatie met tren sides. Anxiety met het gevoel dat iedereen out there to get you is. Feest.
Maar verschilt van persoon tot persoon natuurlijk.
 
Ik zal jullie mijn bevindingen over een tijdje laten weten :eyebrow:
 
Kan het beamen. Leuk in combinatie met tren sides. Anxiety met het gevoel dat iedereen out there to get you is. Feest.
Maar verschilt van persoon tot persoon natuurlijk.
Exact hiervoor neem ik bold naast mijn tren blasts.
 
Daarom. T leven is een feest je moet zelf de slingers ophangen 🎉
Hahah ik bloat na 2 weken als een motherfucker van tren man. Bold doseer ik laag anders ook depressie. Ik leef op test en primo met een lage dosering bold!
 
Normaal wordt ook over bold gezegd dat het je eetlust verbetert maar bij mijn enige ervaring met bold had ik juist weinig eetlust. Anders ook nooit last van.
Zelfde + een dood libido als ik over de 200mg ga🤣 Doseringen als 600mg kan ik alleen maar van dromen.
 
Hahah ik bloat na 2 weken als een motherfucker van tren man. Bold doseer ik laag anders ook depressie. Ik leef op test en primo met een lage dosering bold!

En laat primo nu ook net HEERLIJK zijn.
 
Laten we het dan ook unaniem eens zijn dat primo gewoon hartstikke prima is.

Ik ben de hinkende rechter. Dit is mijn uitstraak, en daar moet u het mee doen.
 
Helaas kan ik het niet betalen
 
wil primo wel een kans geven in de cut. Test primo gh dan:thinking:
 
Back
Naar boven