XXL Nutrition

bolletje achter tepel

Zack88

Novice
Waardering
0
ik heb 4 jaar geleden een potje dianabol genomen , met als resultaa dat ik een klein bolletje achter mijn linker tepel kreeg nadien. Het zit er nog steeds in , is tamelijk klein en doet niet echt pijn. Ik ben van plan terug zo een potje te nemen, maar heb bang dat het gaat vergroten ?!
advies iemand?

Je hebt wel kans dat het groter wordt(volgens mij), ik denk dat de grote jongens je hier beter mee kunne helpen

Je zit in de vrouwen sectie kerel.

Ja door de dboll kan het groter worden.

Advies: Blijf van de dboll en andere zwaar aromatiserende middelen af zonder gepaste voorzorgen.

Nette eerste post.

ik heb 4 jaar geleden een potje dianabol genomen , met als resultaa dat ik een klein bolletje achter mijn linker tepel kreeg nadien. Het zit er nog steeds in , is tamelijk klein en doet niet echt pijn. Ik ben van plan terug zo een potje te nemen, maar heb bang dat het gaat vergroten ?!
advies iemand?

Kans zit erin.. Zeker met dboll..

Nolvadex bij de hand houden.. Ik zou toch voor een ander middel gaan dan dboll, als je nu last krijgt van gyno zal de nolva de werking van de dboll tegen gaan werken..

Its your choice!

Winny tabs?

• Topic Starter Topic Starter
is al 4 jaar geleden dat ik zo 1 potje heb genomen , Het noemde niet dianabol, maar Methanodol of zoiets , maar het was vergelijkbaar met dianabol. Nu heb ik terug zo een potje besteld maarja . Als ik het combineer met Clomid.... zou dat geen effect hebben

Och kerel...laat je niet van alles aansmeren en lees hier een paar dagen wat topic's dan weet je meer waarschijnlijk dan die supplier van je.
Diana only doet toch niet zoveel, neem het risico dan maar niet...
Gewoon Test enth en wat arimidex en nolva achter de hand..

Gwn 10 weken Test E pakken, en nolva achter hand houden.
Suc6 met inlezen.

is al 4 jaar geleden dat ik zo 1 potje heb genomen , Het noemde niet dianabol, maar Methanodol of zoiets , maar het was vergelijkbaar met dianabol. Nu heb ik terug zo een potje besteld maarja . Als ik het combineer met Clomid.... zou dat geen effect hebben

Methandrostenolon=dianabol ;)..

Dbol is nogal een aanslag op je lever + een hoop vocht + weinig houdbare massa..

10 wk test kost evenveel, betere gains, minder belastend voor de gezondheid..

Ik zou toch nog ff na denken, helemaal als je leest dat ik niet de enige ben die je dit aanraad :)

Als je toch voor de tabs gaat, ga dan voor winny of anavar.
Met Dbol krijg je alleen een waterhoofd en wat kracht en na een tijdje is eerst je kracht weg en loop je evennog met een waterhoofd rond.
Ik kan het weten want ik doe nooit meer Dboll only.
winnny of anavar is beter, want kans dat je gyno krijgt is heel klein.

• Topic Starter Topic Starter
oxymetholone

mja , had ook liever iets anders gedaan dan. Maar oxymetholone was het enige wat ik gemakkelijk kon krijgen via via. Dus nu maar afwachten wat het geeft, en als ik er verkeerd effect van krijg onmiddelijk stoppen met die handel.

Ik sta van mezelf tamelijk droog dus van echt gewoon vocht heb ik niet zoveel schrik. Spieren bleven de vorige keer ook mooi droog, enkel kracht ontplofte toen.

alvast bedankt voor de info

mja , had ook liever iets anders gedaan dan. Maar oxymetholone was het enige wat ik gemakkelijk kon krijgen via via. Dus nu maar afwachten wat het geeft, en als ik er verkeerd effect van krijg onmiddelijk stoppen met die handel.

Ik sta van mezelf tamelijk droog dus van echt gewoon vocht heb ik niet zoveel schrik. Spieren bleven de vorige keer ook mooi droog, enkel kracht ontplofte toen.

alvast bedankt voor de info

Oxy? blijf daar maar van af, je verdoet meer dan dat je over zou houden na zo'n kuur.
Er zullen wel gasten zijn die er goed op gaan, maar dan wel als kickstart.

Terug
Naar boven