Fitness Seller

Zware TRT met 6 anabolen, advies!

Bezoekers in dit topic

Zou dianabol op 100mg zetten elke dag
Achterlijk advies !!
TS kan misschien wel eigenwijs zijn, maar je kunt beter gericht advies geven. verder moet je ook rekening houden dat meer mensen dit lezen dan alleen leden.
Je kunt beter geen advies meer geven in deze sectie, ook al ben je volgens je eigen nog in opleiding. (wacht dan maar eerst tot je je diploma hebt behaald)

• Like
Waarderingen: Jim P en Maximum Effort
TS lacht zich waarschijnlijk slap achter z'n laptopje. Goede trol wel dit. Trt op 2.5 gram.

• Like
  • Haha
Waarderingen: Steelpan, azerate en The Hoff
  • Like
Waarderingen: horn
Ik vind dat je gelijk hebt. Ik vind het echter ook teveel prikken en de Anavar en Winstroll moet persé 's nachts erin. Dan smeer ik 's ochtends mijn knieën weer met Dianabol en Anadrol.

Ik laat dat hier mooi door de zuster doen in de kliniek.
Wel met een gesloten deur ?

Mijn rug is al 22 jaar. Mijn schouder operatie al 18 jaar geleden. Mijn knieën spelen nu al 5 jaar. Haha ik weet echt wel of iets geholpen heeft of niet!

Dank je, ik hoop dat goed blijft gaan en stabiel blijft. Niet dat ik over 10 jaar weer meer moet gaan nemen. Het is een experiment, tot dusver extreem geslaagd want ik ben écht overal van af zo.

Wat is er exact met je rug gebeurd ?

Kweenie man, 36 gram heb ik dan ook weer een beetje m'n twijfels bij maar wie weet.
Ja ik ook 144ml aan test per week injecteren lijkt mij wel heel absurd, maar ik ken wel zo'n gast die bijna precies het zelfde doet als ts en daarbij niet eens traint en dagelijks een tray bier wegzuipt en een gram pep nakt..... heb hem wel eens gevraagd hoe oud die denkt te worden zo.... maargoed hij is ondertussen ook al 43... dus ik zou er maar niet direct vanuit gaan dat hij een troll is, geloof mij maar dat sommige mensen echt het randje opzoeken in het leven.....

• Like
Waarderingen: Caturday en azerate
Ja ik ook 144ml aan test per week injecteren lijkt mij wel heel absurd, maar ik ken wel zo'n gast die bijna precies het zelfde doet als ts en daarbij niet eens traint en dagelijks een tray bier wegzuipt en een gram pep nakt..... heb hem wel eens gevraagd hoe oud die denkt te worden zo.... maargoed hij is ondertussen ook al 43... dus ik zou er maar niet direct vanuit gaan dat hij een troll is, geloof mij maar dat sommige mensen echt het randje opzoeken in het leven.....
Ik ken dus ook iemand die precies ditzelfde doet, ga haast denken dezelfde persoon :roflol:

• Like
Waarderingen: jojo94
Ik ken dus ook iemand die precies ditzelfde doet, ga haast denken dezelfde persoon :roflol:
Zullen ongetwijfeld wel meer van dat soort figuren rondlopen, maar hij heeft niet heel toevallig in Arnhem gewoond? En nu ergens in Twente? Het zal wat zijn als we het over dezelfde gast hebben...:emo:

Zullen ongetwijfeld wel meer van dat soort figuren rondlopen, maar hij heeft niet heel toevallig in Arnhem gewoond? En nu ergens in Twente? Het zal wat zijn als we het over dezelfde gast hebben...:emo:

Er was ook eens een kerel die year round op tren zat, kreeg een hartaanval. Kom niet meer op zijn naam, maar wellicht weten anderen hier nog wel wie ik bedoel. Getinte jongen was dat. Geen idee of hij nog leeft.

• Like
Waarderingen: azerate
Er was ook eens een kerel die year round op tren zat, kreeg een hartaanval. Kom niet meer op zijn naam, maar wellicht weten anderen hier nog wel wie ik bedoel. Getinte jongen was dat. Geen idee of hij nog leeft.
Kelvin Braam? Die Body en Fit dude die aan dat programma met Fillemon meedeed? Zat hier ook op 't forum dacht ik toen.

Kan mij nog een mafkees herinneren die zijn eigen tren stookte en tren only draaide ...kom alleen niet meer op de naam

• Haha
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven