XXL Nutrition

boost einde kuur

Borstkas

Competitive Bodybuilder
Waardering
541
Lengte
1m88
Massa
96kg
Zoals sommige hier weten ben ik momenteel bezig met een test-e kuur.

Ik heb in de 5e week een bijbalontsteking opgelopen en heb hiervan een week thuis in bed gelegen en ook wat kracht verloren.

Zou ik de laatste paar weken van mijn kuur kunnen boosten met een oral? Om de verloren kracht terug te winnen.

denk dat je beter na de laatste inject tot 3 dagen voor je nakuur prop er in kunt doen.

Hoeveel weken doe jij je test? Wellicht met 2 weken verlengen

Zou kuur 2weken doortrekken en winstrol 4weken erbij gooien tot aan de nakuur.

• Topic Starter Topic Starter
Pff ik vind dit weer zo'n bullshit topic... Een weekje stil liggen en al direct beginnen paniekerig te doen om zogezegd verloren krachtgains? Je bent on man, kan goed zijn dat je deze week weer hoger in gewichten zit. Bovendien zit je in week 5-6...

Off zou je zelfs niet moeten zorgen maken om een weekje ziek.

Pff ik vind dit weer zo'n bullshit topic... Een weekje stil liggen en al direct beginnen paniekerig te doen om zogezegd verloren krachtgains? Je bent on man, kan goed zijn dat je deze week weer hoger in gewichten zit. Bovendien zit je in week 5-6...

Dit dus ;) maak je niet zo druk en laat de test door lopen tot week 12 zoals de meeste hier

@ topicstarter Ben jij dat trouwens op je avatar?

• Topic Starter Topic Starter

Ik ben niet zomaar een weekje ziek geweest, ik heb een hele week gvd liggen kreperen van de pijn. Heel de week met zware koorts en antibiotica op bed gelegen waarbij ik zowat niks kon eten door die zooi.

Maargoed.. Ik zit in week 7 trouwens, morgen 7e injectie!

Als ik een week stil lig kan ik nog zoveel zooi in mn lichaam hebben maar dan ga ik echt niet hoger liften dan de week ervoor..

Terug
Naar boven