Fitness Seller

Boost Mass FX / Hyperdrol-2 werkelijk je eigen testosteron?

Bezoekers in dit topic

indekay

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2007
Berichten
2.541
Waardering
23
Lengte
2m26
Massa
157kg
Vetpercentage
6%
Het antwoord is NEE.

Totaal testosteron voor de cycle (laatst geanalyseerde waarde): 397ng/dl (grenzen: 280-800)

Totaal testosteron na 4 weken massfx en 2 weken Hyperdrol-2: 468ng/dl

Nu kun je zeggen dat dit een lichte stijging is, maar bij m'n voorlaatste bloedanalyse stond testo op 488 ng/dl.

Wat ik WEL overduidelijk heb gemerkt tijdens deze cycle: sneller spierherstel. bvb. Gisteren stonden m'n pecs knetterhard na BP/flyes, vandaag 0,0 spierpijn. Voorlaatste frontsquat-sessie was bijna tot kotsen gekomen, 0,0 spierpijn.
 
ik zeg dat dus al jaren. en je hebt gelijk. testosteronwaardes fluctueren in je lichaam. een man heeft ook een soort cyclus waarin tijdens een bepaalde periode zijn waarden wat hoger en wat lager zijn. ik denk dat je ongeveer om de zes weken een piek hebt. dan is de man ook wat vruchtbaarder.
 
Pffff, weer die discussie...

Leg me eens uit hoe het kan (ik heb dat spul drie keer gebruikt), dat ik elke keer bij dat spul de volgende effecten ervaar:
1- alpha male mentality die stukken sterker is dan normaal
2- de hele dag zin in coïtus
3- zelfs met koud weer zweten als een gek
4- super snel herstel
5- een stuk droger geworden
...mss dat het spul bij jullie niet werkt, bij mij en meerdere mensen met mij, werkt het wel degelijk... en nee ik heb bloedtest gedaan.
 
Pffff, weer die discussie...

Leg me eens uit hoe het kan (ik heb dat spul drie keer gebruikt), dat ik elke keer bij dat spul de volgende effecten ervaar:
1- alpha male mentality die stukken sterker is dan normaal
2- de hele dag zin in coïtus
3- zelfs met koud weer zweten als een gek
4- super snel herstel
5- een stuk droger geworden
...mss dat het spul bij jullie niet werkt, bij mij en meerdere mensen met mij, werkt het wel degelijk... en nee ik heb bloedtest gedaan.

Als je het wel gedaan hebt... (onduidelijke zin). Zou je dan eens de resultaten willen posten ?
 
Pffff, weer die discussie...

Leg me eens uit hoe het kan (ik heb dat spul drie keer gebruikt), dat ik elke keer bij dat spul de volgende effecten ervaar:
1- alpha male mentality die stukken sterker is dan normaal
2- de hele dag zin in coïtus
3- zelfs met koud weer zweten als een gek
4- super snel herstel
5- een stuk droger geworden
...mss dat het spul bij jullie niet werkt, bij mij en meerdere mensen met mij, werkt het wel degelijk... en nee ik heb bloedtest gedaan.

mss dat er meer vrije testosteron is door gebruik van deze supplementen
 
Pffff, weer die discussie...

Leg me eens uit hoe het kan (ik heb dat spul drie keer gebruikt), dat ik elke keer bij dat spul de volgende effecten ervaar:
1- alpha male mentality die stukken sterker is dan normaal
2- de hele dag zin in coïtus
3- zelfs met koud weer zweten als een gek
4- super snel herstel
5- een stuk droger geworden
...mss dat het spul bij jullie niet werkt, bij mij en meerdere mensen met mij, werkt het wel degelijk... en nee ik heb bloedtest gedaan.

Wind je niet zo op :rolleyes: Mss reageer jij wel goed op deze stack, voor mij is het dat alvast niet en kan ik beter voor die prijs aan de "real deal" gaan.

Ik zeg trouwens toch niet dat het helemaal niet werkt? Er staat klaar en duidelijk bij vermeld dat m'n testosteron helemaal niet verhoogd is, en dat is wat de leverancier beweerd! Ook heb ik niet méér gegained dan gewoonlijk (0,8kg per 2 weken). Wel heb ik DUIDELIJK een vlugger herstel gemerkt, en af en toe merkte ik een krachttoename in de 10+ reprange, al kan ik dat niet 100% toeschrijven aan deze stack.

Verder:
alfa-male: NEE
meer zweten: NEE
meer zin in coïtus: NEE (wat wel het geval zou zijn als m'n vrije testosteron hoger was; want met proviron was dat wel overduidelijk :D)
droger geworden: NEE
 
Als je het wel gedaan hebt... (onduidelijke zin). Zou je dan eens de resultaten willen posten ?
:roflol: Ai woordje vergeten.
Wind je niet zo op :rolleyes: Mss reageer jij wel goed op deze stack, voor mij is het dat alvast niet en kan ik beter voor die prijs aan de "real deal" gaan.

Ik zeg trouwens toch niet dat het helemaal niet werkt? Er staat klaar en duidelijk bij vermeld dat m'n testosteron helemaal niet verhoogd is, en dat is wat de leverancier beweerd! Ook heb ik niet méér gegained dan gewoonlijk (0,8kg per 2 weken). Wel heb ik DUIDELIJK een vlugger herstel gemerkt, en af en toe merkte ik een krachttoename in de 10+ reprange, al kan ik dat niet 100% toeschrijven aan deze stack.

Verder:
alfa-male: NEE
meer zweten: NEE
meer zin in coïtus: NEE (wat wel het geval zou zijn als m'n vrije testosteron hoger was; want met proviron was dat wel overduidelijk :D)
droger geworden: NEE
Zo bedoel ik het helemaal niet, ik ben niet boos ofzo.:D
Maar lees eens voor de gein all threads die over test-boosters gaan, ze worden allemaal compleet de grond in gestampt...doen niks...allemaal brol. etc.
Het erge is nog dat mensen elkaar gaan na-papagaaien, zonder dat ze het spul zelf ooit getest hebben.
Enniewee, ik heb wel degelijk elke keer een goede werking, beats me why...
 
Back
Naar boven