XXL Nutrition

Review Mass-FX & Hyperdrol X2 - Anabolic Xtreme

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Testosteron-boosterWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Mass FX 25R-DIOL has been developed exclusively by Anabolic Xtreme. This pro-anabolic was designed to be stacked with Hyperdrol™ to create the most potent lean muscle building stack available today. Mass FX will increase testosteron levels, deliver rock hard pumps, promote the Alpha Male mentality, increase aggression, build xtreme muscle mass and give immediate strength gains. Mass FX will deliver the results you want in just a few days of usage and will continue though out your cycle. YOU WILL SEE AND FEEL Mass FX working withing 3-5 days. It is like no other supplement you have tried. Welcome to the world of Mass FX.

Hyperdrol X2- 6-Bromodione - The Ultimate Mass Building Agent! Hyperdrol X2™ is virtually guaranteed to pack on jaw dropping Lean Mass Gains with its powerful new mass building agent 6-Bromodione. Hyperdrol X2™ gives you what you need to respond to your workouts in a way you have only dreamed. Instantly testosteron rises and estrogen drops putting your body in a highly pro-anabolic state. Fat will melt away and be replaced with lean hard muscle and you experience the most mind-blowing extreme workouts ever. Trust the people at Anabolic Xtreme to provide you with the best legal pro-anabolic products on the market today.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 8 weken.Hoe is de smaak van dit supplement? Niet van toepassing.Welke dosis heb je gebruikt? 4 x per dag van elke 1 capsule.Waar heb je het supplement gekocht? The Naturel Health Company BREDA (Top winkel!)Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goede service.Wat heb je voor dit supplement betaald? 105 euro.Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Met deze producten samen in een stack voel je jezelf helemaal top. En het werkt ook nog, dit is geen bullshit product!Mijn review:

Je leest het overal..Gebruik dit, dit is het beste en de nieuwste technologie, blabla. Hetzelfde bij dit product, dus ik ben het gaan gebruiken. Ik zit al een tijdje aan de creatine, netjes m'n amino's etc. De eerste 2 weken voelde ik me helemaal top, goed libido, lekker in m'n vel. 3de week voelde, en merkte ik grote vooruitgang in de sportschool, de gewichten gingen makkelijker, drukte en pakte ook meer. En de spiegel loog er niet om, ik zal er voller uit, en droger.

Ik kon de spieren op mijn schouders goed zien lopen, en bij het oppakken van de gewichten zie je netjes je aders verschijnen. In het totaal in de acht weken die ik heb het gebruik, ben ik 4 KG in droge spiermassa bijgekomen. Mijn eet schema is al die tijd niet veranderd.

Het product is ook compleet veilig, geen pro-hormoon, alleen plantenextracten. Mijn ervaringen met dit product zijn top, en ga net voor de zomer nog een stack doen!

Mass-FX_anabolic-xtreme.jpg

Hyperdrol-X2_anabolic-xtreme.jpg

Oke, bedankt, ik zal er rekening mee houden!! Al twijfel ik sterk of ik de Mass FX en Hyperdrol een 3e kans zal geven... Maar ja, de potjes zitten nog vol, dat is ook zo zonde :P

Mass fx&hyperdrol

Op sommige sites zul je zien dat er bij dit product telkens "Uitverkocht" staat. Althans dit zal bij de Hyperdrol staan en niet zozeer bij de MASS FX. Vroeg even hoe dat zat maar het blijkt dat de volksgezondheid in Nederland Hyperdrol niet meer toe wil laten omdat er een vorm van pro-hormonen inzitten ofzo. Hoe en wat verder weet ik niet, maar ik achte het een leuke update voor dit topic ;)

Op sommige sites zul je zien dat er bij dit product telkens "Uitverkocht" staat. Althans dit zal bij de Hyperdrol staan en niet zozeer bij de MASS FX. Vroeg even hoe dat zat maar het blijkt dat de volksgezondheid in Nederland Hyperdrol niet meer toe wil laten omdat er een vorm van pro-hormonen inzitten ofzo. Hoe en wat verder weet ik niet, maar ik achte het een leuke update voor dit topic ;)

aan wie heb je het gevraagd?

hypdrol is geen PH, en dat het door de volksgezond.dienst niet toegelaten wordt is onzin.

Enige tijd geleden heb ik ook Mass FX geprobeerd. Bewust niet gecombineerd met hyperdrol omdat ik van mening ben dat ik dan niet goed kan inschatten wat de werking is van het supp. Ik had zoiets van, dat als het werkt dan neem ik later een stack met Hyperdrol. Nou die stack gaat er niet van komen. Ik vind Mass FX is echt een afrader, het is lang geleden dat ik zo ontevreden over een supp. was. Met name omdat ik geen resultaat had op welk gebied dan ook maar wel flink last van ''bijwerkingen''. Ik ben er dan ook in de vierde week mee gestopt. Ik werd zo ontzettend moe dat ik er bijna depri van werd. Na een week gestopt te zijn met die rommel voelde ik me weer goed...

daarom moet je het ook stacken :P lol

hallo

ik heb mass fx hyperdrol en Trisorbagen van Anabolic Xtreme en dan nog een NO-productSuper Charge Xtreme van Labrada.
wat is nu de beste manier van combineren van alle producten?
doel:kracht en meer massa

Het is iig zo dat de douane het niet meer doorlaat. Dus de importeur kan het niet meer inkopen.

Ik zit nu voor mn 2e keer aan een kuurtje Mass FX + Hyperdrol FX.. Eerste kuur geen problemen (besteld in NL) en ging prima.. 2e kuur (bb.com) wilde ik zo'n maand geleden aan beginnen maar ik werd heel duizelig en trillerig en zweterig, ik trok helemaal wit weg en had het gevoel dat ik ieder moment flauw kon vallen ofzoiets. Heb toen de potjes een tijdje laten staan. Wilde vandaag er weer mee beginnen. Vanochtend netjes van beiden een pilletje, vanmiddag zelfde verhaal. Nu net na het avondeten weer, maar die zijn weer totaal verkeerd gevallen. Voel me zeer zwak, zweterig en trillerig. Ben er maar rustig bij gaan liggen. Ik snap niet wat het probleem zou kunnen zijn. Ik drink geen alcohol en eet genoeg.
Wel slik ik een lichte vorm van antibiotica tegen acne (maar dat deed ik bij mijn 1e kuur ook als het goed is) en neem ik vitamine pillen en zinc pillen in... Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?!

Hoi Gonzalez
het combineren van medicijnen en supplementen is niet erg aan te raden, ook is dat een lichte antobiotica.ik zou je aanraden te stoppen met de Mass FX en Hyperdrol X2 de tijd dat je die antibiotica gebruiken.

hallo

wat vinden jullie van superdrol ng en 3ad van AX

zijn maar weinig mensen die te spreken zijn over superdrol hier dacht ik...

hallo

ik ben met een stack bezig mass fx en hyperdrol en
trisorbagen van Anabolic Xtreme. nu raden ze aan om na die stack novadex xt te gaan gebruiken een week of
4/8 voor de trugval tegen te houden klopt da wel
??? word het dan niet te
veel als ge juist 8weken een stack hebt gedaan met mass fx of hyperdrol het zijn toch ook testoboosters of niet

ja en dianabol is weer zwaarder dan dat :roflol:

ja en dianabol is weer zwaarder dan dat :roflol:

Superdrol is methyl-masteron, een oraal beschikbare variant van het bekende Masteron dus. Masteron is al zwaar op de lever, en er zit ook nog eens een methyl-groep aan dus dat is helemaal dikke pret... Erg anabool is het wel.

Laatst bewerkt:
hallo

toch zeker dat novadex xt bedoeld is voor nakuur???heb net mass fx en hyperdrol
en trisorbagen van ax
achter de rug heb het 2maand gebruikt

Hoi Gonzalez
het combineren van medicijnen en supplementen is niet erg aan te raden, ook is dat een lichte antobiotica.ik zou je aanraden te stoppen met de Mass FX en Hyperdrol X2 de tijd dat je die antibiotica gebruiken.

Angststoornis?

Als mensen geinteresseerd zijn om een bijna volle pot Mass FX en een bijna volle pot Hyperdrol X2 over te nemen tegen een schappelijk prijsje moet die maar even pm-en. Ik heb het 3 keer geprobeerd, maar reageer er niet fijn op en weiger mezelf te treiteren door deze pilletjes te blijven slikken. Dan maar crea + NO en iets mindere gains.

Ik heb vanmorgen mijn potjes Hyperdrol X2 weggegooid (had er twee).
Vorige maand twee maal een paar dagen geprobeerd, maagklachten en een aantal malen overgeven, hierna een paar weken niet gebruikt tot afgelopen weekend.
Na een aantal uren weer dezelfde klachten, maagklachten, onbehagelijk gevoel en flink misselijk, dit heeft me doen besluiten het niet meer te gebruiken.

Terug
Naar boven