Fitness Seller

borst injecteren

BarbellManiak

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
99
Lengte
1m80
heeft iemand ervaring met borst injecties?

wil graag 2 ml olie spuiten met een insuline naaldje in me borst alleen weet ik niet of dit gaat werken?

hoor graag van mensen die regelmatig borst injecties doen

moet lukken als je minder dan 8% lichaamsvet hebt. Als je wat meer vet op je borst hebt zou ik het niet proberen met een slin naald.

Heb gisteren nog 1ml links gezet en 1ml rechts. Perfect te doen heb wel maar 10%.
En bovenkant borst pakken. Doet niet veel pijn eigenlijk praktisch niets.

• Topic Starter Topic Starter
waar moet je hem precies prikken dan, op spotinjections.com prikken ze precies in het midden

0.5 x16 naaldje is prima te doen. zet zelf 3ml per kant als mn schouder ng vol zit. bovenkant borst in het midden zet ik hem.

Insuline spuitje gaat de olie niet doorheen denk ik. 0,5x16 moet nog wel gaan. Ik zet hem iets meer aan de binnenkant omdat ie daar iets voller is en iets minder vet zit. Maar heb er zelf nooit olie gezet.

insu gaat prima hoor, ik zuig wel op met normale spuit zuiger uit insuspuit olie erin.
Zuiger erop luchtbel doorduwen en injecteren gaat erg gemakkelijk met insuspuit.
Ik zet in borst zo een 5cm boven tepel en meer naar zijkant toe. Maar je moet zien hoe je borst gevormd is. Met insuspuit alleen doen als je redelijk droog bent niet boven 12-13%

bedenk wel dat opname in kleinere spieren minder ideaal is dan grotere spieren als quads en bips..x artikel op pubmed over gelezen, kan 1-2-3 niet vinden

• Topic Starter Topic Starter
mensen kleine update gister dan in me linker borst geprikt met een oranje 0.5x16 mm naaldje

wat ik heb gedaan is me rechterhand op me linkerborst en dan me pink op me tepel en dan waar je wijsvinger uit komt daar prikken dat is de juiste spot.

geprikt ging erg lekker en voelde geen ruk aspireren netjes belletjes gekregen en rustig geprikt geen bloed niks.
Nu dag later voel haast niks enkel soort van prikkerig gevoel erg lekker dus en raad zeker aan om in je borst te prikken

vandaag ga ik 2ml rechterborst doen

mensen kleine update gister dan in me linker borst geprikt met een oranje 0.5x16 mm naaldje

wat ik heb gedaan is me rechterhand op me linkerborst en dan me pink op me tepel en dan waar je wijsvinger uit komt daar prikken dat is de juiste spot.

geprikt ging erg lekker en voelde geen ruk aspireren netjes belletjes gekregen en rustig geprikt geen bloed niks.
Nu dag later voel haast niks enkel soort van prikkerig gevoel erg lekker dus en raad zeker aan om in je borst te prikken

vandaag ga ik 2ml rechterborst doen
Ja ik zei het je toch ;). Kzou alleen niet meer dan 2ML erinsteken ik denk dat meer dan 2ML je dit wel gaat voelen. Ik heb enkel beetje pijn maar omdat er 1ML test prop inzit kan echt niet tegen prop van ug.

Terug
Naar boven