MuscleMeat

Borsten & brede..... (?)

lifegoals

Novice
Waardering
0
Lengte
1m58
Massa
58kg
Ik ben nieuw trouwens)

Ik heb een paar uur topics zitten lezen, en veel praten over een vetpercentage waar ik eerlijk gezegd niet veel van begrijp. Eentje vertelde dat, om je borsten niet te verliezen, je vetpercentage niet te laag moet zijn of iets in die richting. Is het mogelijk dat ze alsnog verkleinen als het in je genen zit dat ze groot zijn? En zal krachttraining in de benen en buik ervoor zorgen dat ze niet doorgroeien? Ik ben 158cm en 58 kilo trouwens.

Laatste: Ik heb brede... heupen (?). Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe het genoemd wordt. Ik bedoel in ieder geval niet dat het breed is bij mijn kont en bovenbenen of zo. Dat kan ik alleen wensen, haha. Ik bedoel datgene dat sommigen "love handles" of zo noemen. Sterren zoals Nina Dobrev, Vanessa hudgens hebben dat ook. Het is op te vallen in bikini foto's. Alleen vind ik het écht niet mooi. Is het mogelijk dat ik dat wegtrain? HET IS TROUWENS GEEN MUFFINTOP.

Ik heb dit ook geplaatst op een beginners forum maar heb het idee dat hier meer vrouwen op zitten die meer verstand erover hebben.

Sommige vrouwen hebben van nature grotere borsten dan anderen natuurlijk, maar alsnog bestaan ze voor een groot deel uit vet dus als je een lager vetpercentage hebt dan worden ze ook kleiner. Het is niet voor niets zo dat dikke vrouwen ook bijna altijd grote borsten hebben. Verder kan je een breed heupbot niet weg trainen maar er kan natuurlijk wel minder vet op liggen en je kan je taille aanzienlijk verkleinen zodat dat contrast juist mooi is.

^^ klopt (Y)

Wat is je leeftijd?

Vooral genieten van het sporten en geduld hebben. Rome is tenslotte ook niet op 1 dag gebouwd..

• Topic Starter Topic Starter
^^ klopt (Y)

Wat is je leeftijd?

Vooral genieten van het sporten en geduld hebben. Rome is tenslotte ook niet op 1 dag gebouwd..

Ik ben pas 15 jaar maar ik groei niet meer qua lengte dus veel effect op mijn groei zal krachttraining niet hebben. Nogal jong, maar ik vind het juist goed dat ik nu al op mijn lichaam wil letten.

@2hierboven: Dat over de taille is inderdaad een hele goede tip en daar heb ik nog niet aan gedacht! Heel erg bedankt.

Dan ben je inderdaad nog erg jong. Heeft wel een voordeel, dat je inderdaad mooi op tijd begint met het 'verfijnen' van je lichaam. Indien klasgenoten/vrienden etc. grapjes maken over een dikke kont of brede heupen, kun je er om lachen en hoef je je er niet druk om te maken. Jouw tijd komt nog wel ;)
(nu suggereer ik iets, waar ik geen idee van kan hebben omdat ik geen foto oid heb gezien)......

Een foto is geen slecht idee ja. Je maakt je waarschijnlijk druk om niks.

• Topic Starter Topic Starter
Dan ben je inderdaad nog erg jong. Heeft wel een voordeel, dat je inderdaad mooi op tijd begint met het 'verfijnen' van je lichaam. Indien klasgenoten/vrienden etc. grapjes maken over een dikke kont of brede heupen, kun je er om lachen en hoef je je er niet druk om te maken. Jouw tijd komt nog wel ;)
(nu suggereer ik iets, waar ik geen idee van kan hebben omdat ik geen foto oid heb gezien)......

Haha nee, ik word niet gepest of iets in die richting. En ik kan wel even een foto maken, jaa

Een breed heupbot kun je niet wegtrainen, dat is genetisch bepaald maar het vet op je heupen kun je wel wegtrainen door simpelweg je vetpercentage te verlagen. Ik had zelf voordat ik begon met trainen ook lovehandles, maar die zijn nu zo goed als weg

Terug
Naar boven