XXL Nutrition

Borsthaar...

dit soort thread bevatten altijd droge opmerkingen :p

• Topic Starter Topic Starter
mss wel ja, niet echt aan gedacht

f*cking ecto zei:
Harder, ik voel niks jij waardeloze sm-h**r! :mad:
Ontopic: Ik heb gelukkig niet echt last van borsthaar, niks te scheren of harsen dus :p En ja als er hars op je tepel komt, mss brandt dat je eventuele gyno wel weg? ;) Zie het mezelf toch nog niet zo vlug doen, hou niet van extreem warme dingen :o

Ich bin kaal!!!

Ik wil idd ook wel graag borst / buik eens laten harsen voor de zomer ... hoe lang moet het haar eigenlijk zijn voordat het fatsoenlijk is te harsen? ik scheer het tot dusverre vrij regelmatig

Zou het ni doen... harsen bedoel ik... Vond het ni echt zalig en had vier dagen uitslag... :mad:

Gewoon scheren en voor de zomer laat ik het 'permanent' ontharen... (permanent mijn klote, maar ben er dan voor de zomer toch vanaf)
Er komt dan minder terug en het duurt langer...

Hier in de buurt zit een knap wijfie die ook kan harsen ( eigen zaak).
Zuster van Miss belgië van en paar jaar terug .
Ga er voor de zomer heen .
Ik ga ook vragen of ze mijn schaamstreek ook effe wil doen .
Dan komt die kerel beneden ook beter tot ze'n recht!

Mixer zei:
Hier in de buurt zit een knap wijfie die ook kan harsen ( eigen zaak).
Zuster van Miss belgië van en paar jaar terug .
Ga er voor de zomer heen .
Ik ga ook vragen of ze mijn schaamstreek ook effe wil doen .
Dan komt die kerel beneden ook beter tot ze'n recht!

:help:

Waarom staat dit bij BLESSURES & gezondheid?
zijn jullie bang een blessure op te lopen door het struikelen over je borsthaar?
:P
LOL

Hiekie zei:
Ik wil idd ook wel graag borst / buik eens laten harsen voor de zomer ... hoe lang moet het haar eigenlijk zijn voordat het fatsoenlijk is te harsen? ik scheer het tot dusverre vrij regelmatig

Ik heb het toch 3 weken tot een maand moeten laten staan, het moet geloof ik een centimeter lang zijn vooraleer ze het kunnen harsen. Borst vind ik goed meevallen maar buik vind ik toch vrij pijnlijk, vooral de onderbuik dan.

Ik had vanavond een poging gedaan om te harsen. maar krijg er bijna geen haar af.

het is nu ongeveer 5 milimeter lang,maar blijft niet plakken

tjong tjonge noemen jullie je nou mannen? wat een stelletje metrocoïtusuelen zijn jullie, who cares wat je vriendin wil of niet, hebben jullie geen eigen mening? :D

leen de epileer van je vriendin, gaat lekker snel maar doet wel megapijn
tja, je moet er wat voor over hebben he.

Mwagh, beetje, maar nog niet genoeg om eraf te halen. Op m'n rug groeien ook van die verdwaalde haartjes :| Als 't te gek wordt een keer allemaal removen :whip:

Terug
Naar boven