MuscleMeat

Bos zet vastberaden in op coalitie met SP

Ik ben voorlopig even weg uit dit deel van het forum. Het is erg jammer maar een niet nader te noemen persoon probeert me permanent van het forum te verbannen omdat hij een andere politieke overtuiging heeft.

Jammer dat mij op deze manier de mond wordt gesnoerd.

Hmm, ik weet niet hoe of wat, maar ik zelf heb nooit problemen met Eric.
We hebben wel heel duidelijk andere meningen:D
Maar volgens mij ben jij toch ook niet voor een general pardon of wel Eric?

Hmm, ik weet niet hoe of wat, maar ik zelf heb nooit problemen met Eric.
We hebben wel heel duidelijk andere meningen:D
Maar volgens mij ben jij toch ook niet voor een general pardon of wel Eric?

Als ik voor ben, wil je dan niet meer met me praten?:D Ik ben niet direct voor, maar zo laks als het uitzetbeleid is uitgevoerd geeft ook geen pas. Als ook echt alleen de 26.000 en eventuele aangegroeide aanhang (kinderen) mogen blijven heb ik daar geen problemen mee.

Bos vindt dit, Bos vindt dat.
Bos moet z'n bek houden.

Balkenende heeft de grootste partij en die heeft het voor het kiezen.

Zo werkt politiek niet lieve Mikki. In 1977 had de PVDA het hoogste aantal zetels ooit maar van Agt en Wiegel gingen regeren en dus niet de PVDA.

Een werkbare coalitie dient gevorm te worden en als het CDA er niet uitkomt is het aan anderen om een coalitie te vormen. Ook al kan je momenteel eigenlijk niet om het CDA heen.

Ja dat begrijp ik maar ik erger me echt groen en geel aan meneer Bos....

Niet doen, het zijn maar wat politici. Buiten je stem op een partij heb je toch geen invloed wat die gasten doen.

Uhm, Boogie heeft wel de wijsheid in pacht??

Bost stinkt, lult zwaar irritant en moet gewoon lekker tomaten gaan plukken met Halsema en Marijnissen.

Voor zover mijn alwijze bijdrage :D

Als ik voor ben, wil je dan niet meer met me praten?:D Ik ben niet direct voor, maar zo laks als het uitzetbeleid is uitgevoerd geeft ook geen pas. Als ook echt alleen de 26.000 en eventuele aangegroeide aanhang (kinderen) mogen blijven heb ik daar geen problemen mee.

Dus 35.000 mensen erbij is in jouw ogen no problem?
In mijn ogen wel:D

Nee, druk is druk, gewoon niemand er meer bij. Afgelopen uit moet het zijn met dat feestbeleid in my Holland

ja het is verdorie een feestbeleid!!!

want je kunt ze niet tegenhouden bij de grens?
en als er al een aanzuigende werking is vind ik het trouwens nog geen argument om dan maar geen menselijkheid te tonen. Maar sommige mensen hebben daar natuurlijk geen enkele moeite mee.

want je kunt ze niet tegenhouden bij de grens?
en als er al een aanzuigende werking is vind ik het trouwens nog geen argument om dan maar geen menselijkheid te tonen. Maar sommige mensen hebben daar natuurlijk geen enkele moeite mee.

Menselijkheid tonen is wat anders dan iedere gelukszoeker maar laten blijven. Helaas kunnen we niet al het leed in de wereld oplossen, je kan je geweten wel in slaap sussen door het topje van de ijsberg dat hier zit een pardon te geven maar dat is dan weer nogal oneerlijk tegenover al die mensen die misschien nog wel meer reden hebben om asiel aan te vragen die nog thuis in de ellende zitten of die hier al weggestuurd zijn. Je kan beter klagen bij de onmenselijke regimes op aarde dan bij de zogenaamd harteloze regering.

Ik vind dat die 26000 "mensen" dan maar lekker bij Boogie op het platteland mogen gaan wonen.

haha babyeee yankee5 :wave: :fu:

In principe vervagen de harde lijnen tussen de partijen, zelf van een echt links/rechts kun je niet meer echt spreken.
Daarom pleit ik ook voor 1 soort van regering die zonder ideologieen zou kunnen handelen.
Neem bijv een partij als de sgp/ cu die laten zich toch voor een sterk deel nog leiden door chr. regeltjes. Allemaal leuk en aardig maar om een land te regeren heb je mijns inziens niets aan zulke zaken. Er is simpelweg geen ruimte voor zulke ideeen om via consensus uit te voeren.

Terug
Naar boven