Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben voorlopig even weg uit dit deel van het forum. Het is erg jammer maar een niet nader te noemen persoon probeert me permanent van het forum te verbannen omdat hij een andere politieke overtuiging heeft.
Jammer dat mij op deze manier de mond wordt gesnoerd.
Hmm, ik weet niet hoe of wat, maar ik zelf heb nooit problemen met Eric.
We hebben wel heel duidelijk andere meningen![]()
Maar volgens mij ben jij toch ook niet voor een general pardon of wel Eric?
Ik ben niet direct voor, maar zo laks als het uitzetbeleid is uitgevoerd geeft ook geen pas. Als ook echt alleen de 26.000 en eventuele aangegroeide aanhang (kinderen) mogen blijven heb ik daar geen problemen mee.Ja dat begrijp ik maar ik erger me echt groen en geel aan meneer Bos....
Als ik voor ben, wil je dan niet meer met me praten?Ik ben niet direct voor, maar zo laks als het uitzetbeleid is uitgevoerd geeft ook geen pas. Als ook echt alleen de 26.000 en eventuele aangegroeide aanhang (kinderen) mogen blijven heb ik daar geen problemen mee.

Dus 35.000 mensen erbij is in jouw ogen no problem?
In mijn ogen wel![]()

je begrijpt het dus niet. Misschien moet jij je 'bek houden' voordat je van die onzin uitkraamt.

want je kunt ze niet tegenhouden bij de grens?
en als er al een aanzuigende werking is vind ik het trouwens nog geen argument om dan maar geen menselijkheid te tonen. Maar sommige mensen hebben daar natuurlijk geen enkele moeite mee.