- Waardering
- 357
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 140kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nu maar hopen dat het weer zo'n wedstrijd wordt als tegen Portugal.![]()
Sterk? ik vind het helemaal niet sterk. Ik vind juist dat hij bij z'n vrouw hoort te zijn. Ze moeten het toch samen verwerken. Ik vind het eerder niet normaal dat hij gewoon gaat voetballen![]()
Sterk? ik vind het helemaal niet sterk. Ik vind juist dat hij bij z'n vrouw hoort te zijn. Ze moeten het toch samen verwerken. Ik vind het eerder niet normaal dat hij gewoon gaat voetballen![]()
Zwangerschap is echt wel intenser voor een vrouw dan voor een man sukkels
De man loopt niet 9 maanden met een kind in hun buik
en ligt niet zoveel uur te bevallen met verschrikkelijke pijn.

Haha idd.. leuk dat alle "papa's" net willen doen alsof ze 9 maandne lang hetzelfde hebben doorgemaakt maar we weten allemaal dat dat eigenlijk niet zo is![]()
Respect kerel. Misschien helpt het in de verwerking.
Verder denk ik dat het voor een vrouw erger is als voor een man. Ze zeggen immers altijd dat een man pas vader wordt zodra het kind geboren is, terwijl een vrouw moeder wordt zodra ze weet dat ze zwanger is.
Het kind was geboren nerd alleen te vroeg. Praat niet over dit soort dingen als je zelf geen zwangerschap of iets dergelijks van dichtbij hebt meegemaakt. Mijn vriendin is nu zwanger en als er iets met de kleine zou gebeuren zou mijn wereld behoorlijk instorten kan ik je vertellen!
@Jesaja: Idd Boula is een held. Als van Persie trouwens al 2x scoort en die goals opdraagt aan de geblesseerde Babel. Hoe vaak gaat hij dan wel niet scoren nu hij het op kan dragen aan het overleden dochtertje van Boula?
Ten eerste post ik wat ik wil.
Ten tweede als beter leest heb ik al in eerdere topics gepost dat het zeer erg voor hem moet zijn. Enigste wat ik beweer is dat het voor zijn vrouw zowaar nog erger moet zijn. Nergens beweer ik dat het vader niet erg is.
Leer lezen.
Idd een juiste stelling en een hele goede terechtwijzing, een zwangerschap beleef je samen en als er wat gebeurt is het voor beide minstens even erg!!! Het is dan ook jouw vrouw en jouw kind, en dat gevoel zit heel diep!