Fitness Seller

Nieuws Boulahrouz kan en wil spelen

Haha idd.. leuk dat alle "papa's" net willen doen alsof ze 9 maandne lang hetzelfde hebben doorgemaakt maar we weten allemaal dat dat eigenlijk niet zo is :o

Geen enkele man zal ooit beseffen hoe of wat.

Die mannen hebbel wel 9 maanden lang gezeik aangehoord ja en een bevalling bijgewoont, dat gaat je ook niet in je koude kleren zitten.

Hehe vertel mij wat;)
Maar dan nog is het allemaal heel anders als de band die een kind met de moeder al heeft opgebouwd.

go Boula...respect voor hem.

Sterk? ik vind het helemaal niet sterk. Ik vind juist dat hij bij z'n vrouw hoort te zijn. Ze moeten het toch samen verwerken. Ik vind het eerder niet normaal dat hij gewoon gaat voetballen ???

Van samen de hele dag gaan zitten rouwen voel je je echt niet beter denk ik. Wat afleiding is wel goed voor hem denk ik.

Bovendien is er afgesproken dat als hij wil of zijn vrouw hem nodig heeft hij ten allen tijden het trainingskamp mag verlaten.

Tja Mikki, aan de ene kant heb je gelijk, maar ik denk niet (kan het me niet anders voorstellen) dat hij dit alleen beslist heeft. Ik denk dat zijn vrouw (vast ook een erg sterk karakter) heeft gezegt Jongen verzet je gedachten en ga er voor. Hoe rot het ook is het leven gaat gewoon door. Uiteraard zal ook dit nog verwerkt moeten worden door beiden, maar de een gaat zitten janken en de andere die vecht en gaat door. Boulah en zijn vrouw zijn vechters.

Ja ik weet het niet, mij lijkt dat voetbal dan even geen enkele waarde heeft op zo'n moment. Maar daar zullen vrouwen wel anders over denken..

Respect kerel. Misschien helpt het in de verwerking.

Verder denk ik dat het voor een vrouw erger is als voor een man. Ze zeggen immers altijd dat een man pas vader wordt zodra het kind geboren is, terwijl een vrouw moeder wordt zodra ze weet dat ze zwanger is.

Voor mijn gevoel werd ik pas moeder toen het kindje er was. Tijdens de zwangerschappen was ik aanstaande-moeder, en bereidde ik me daarop voor.

Het verschilt per man. De een is er meer emotioneel betrokken bij een zwangerschap dan een ander, maar als het kindje overlijdt in de buik of door vroeggeboorte dan zal iedere (aanstaande) vader daar niet goed van zijn. Een vrouw beleeft een zwangerschap altijd anders dan een man. Het is eigenlijk niet te beschrijven wat het met een vrouw doet. Dat is ook niet uit te leggen. Een man zal dat ook niet begrijpen.

Laatst bewerkt:
Ik ben het geheel met Coachdo eens!
Voor een vrouw is het vele malen erger als voor de man. Gewoonweg omdat je het kindje nog niet vastgehad hebt. Een moeder bouwt in de buik al een band op.
Ik heb mensen van dichtbij meegemaakt (en die waren nog iets verder dan de genoemde 5 maanden) en de vrouwen hebben het er toch veel moeilijker mee dan de mannen.
Zodra de kleine er eenmaal is verandert e.e.a., wnat dan beseft de man het veel beter.

Tevens denk ik dat het beter is voor het kindje dat ze het niet heeft mogen overleven. Klinkt hard, maar 5 maanden is gewoon veel te prematuur. Ik heb dingen gezien/meegemaakt met kinderen die 6-7 maanden waren waarvan je echt niet vrolijk word.

Iedereen was in de wolken, en dit doet je gewoon beseffen hoe hard het leven kan zijn.

Ik kan me hier ook zeker in verplaatsen.

Terug
Naar boven