AndroidHealthClinic

bovenarm

axestream

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
Aangezien iedereen de laatste tijd weer zit te geilen op bovenarmen hier ook die van mij:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

(nee, ik heb niks anders te doen :D)

Wat een bult man! :cool:

Hoe groot is ie nu?

wat doet gregg hier nou opeens? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hee Kay zei:

44.5cm, maar ik kan na maandenlang blessureleed nu eindelijk m'n biceps weer trainen, dus er komt binnenkort nog wat bij hoop ik. Ben in ieder geva; blij als een kind dat ik nu weer pijnvrij ben. :)

Hehe d8 ook al aan synthol :p Nee hoor, ziet er goed uit bro :thumbs:

EDIT: whaha, ik had dat 'synthol' niet eens op de foto gezien, wou 't gewoon voor de gein zeggen :p Had je snel een ander plaatje geupload? :D

Laatst bewerkt:
haha, eindelijk iemand die eerlijk is over zn syntholgebruik. goed dat je bescheiden bent he:p

en hoe is t met je buik nu?
ohja, die foto staat ernaast:D

goed bezig kerel, erg netjes
hoelang kon je niet de biceps aanpakken dan?
want veel schade zal t niet veel hebben geleden als ik t zo zie

****ing grapefruit ;)

Ziet er groot uit, huge triceps!

• Topic Starter Topic Starter
dandyman zei:
haha, eindelijk iemand die eerlijk is over zn syntholgebruik. goed dat je bescheiden bent he:p

en hoe is t met je buik nu?
ohja, die foto staat ernaast:D

goed bezig kerel, erg netjes
hoelang kon je niet de biceps aanpakken dan?
want veel schade zal t niet veel hebben geleden als ik t zo zie

Sinds juli heb ik m'n biceps niet echt kunnen trainen. Ik probeerde het wel heel lichtjes om de 3-4 weken, maar ook dat bleef problemen geven. Natuurlijk ook met m'n rugtraining bij bepaalde oefeningen wat pijn, maar dat viel op zich wel mee. M'n biceps zelf zijn wel behoorlijk wat kleiner geworden. Tri's zijn wel flink gegroeid, dus dat heeft de schade wat betreft de totale grootte van m'n bovenarm beperkt.

@f*cking ecto: synthol heeft er altijd bij gestaan hoor. Misschien toch maar even Jamai's advies opvolgen en op naar Spec Savers? ;)

PS: Dat buikje wordt ook steeds minder. Komt volgende maand wel een update van, maar ook daar duurt het even voor die synthol geheel weg is. ;)

Mooie ronde arm!!

Ziet er netjes uit axe!

Begint al flink te pieken :thumbs:

Axe, huge arm!

Wat is je vetpercentage nu?

Groet,

Levrone@

Terug
Naar boven