AndroidHealthClinic

Aangeboden Brahma single prong riem

Bezoekers in dit topic

AlexV

Olympisch gewichtheffer
Elite Member
Challenge
10 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2012
Berichten
3.134
Waardering
1.430
Lengte
1m84
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Riem ideaal voor Powerlifting, maar ook goed te gebruiken voor Bodybuilding. 13mm dikte, maat L. Link hieronder is de riem in kwestie. Hier staat ook een tabel in voor de afmetingen bij de maat van de riem. Echter is de riem die ik verkoop zwart.

https://titanwebshop.eu/nl/riemen/37-193-brahma-single-prong-belt-13-mm.html#/28-maat-l

Nieuwprijs: 180eu
Vraagprijs: 120eu
Staat: zo goed als nieuw. Ongeveer 1 jaar gebruikt, maar is niet veel van terug te zien, lijkt bijna gloed nieuw.
Reden van verkoop: Ik ben gestopt met powerliften en begonnen met olympisch gewichtheffen, waarvoor de dikte van de riem niet handig is.
Verzending: Op te halen in Goirle (Noord-Brabant), maar kan deze ook verzenden voor 6a8 eu extra, afhankelijk van hoeveel ze vragen bij PostNL

Heb geen foto's van de riem, maar hieronder een filmpje van de riem 'in actie'. Mocht iemand nog foto's willen, dan wil ik ze graag voor je maken. In het filmpje lijkt de riem misschien wat raar te zitten, maar dat heb ik expres gedaan omdat gedurende het jaar mn buikomvang kleiner is geworden en daardoor de flap een beetje in de weg zat.

 
Back
Naar boven