younggod
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
ik ben vast aan het searchen naar middelen voor een kuur aan het eind van het jaar. Het word weer een mass build kuur omdat ik nog lang niet tevreden ben met mijn fysiek (wie wel??)
nou zit ik te denken aan test enanthaat, ik heb gesearchd naar wat de beste combi is met test en ik kwam weer uit bij deca.
ik zit nu in mijn eertse dboll/deca cycle en ben tevreden over de deca. Ik reageer niet heel heftig op 200 mg/week dus die wil ik volgende keer wel verhogen naar 400mg/week.
Nou heb ik dus 2 optie's aangezien 500mg test en 400 mg deca per week mij een beetje aan de zware kant lijkt voor een tweede kuur.
Ook omdat ik nog nooit test heb gebruikt en niet weet hoe ik hierop ga.
optie 1 :
week 1/2 1000mg test enanthtaat + 400 mg deca (frontload)
week 2/8 500 mg test en 200mg deca
optie 2 :
week 1/2 500 mg test enanthaat + 800 mg deca (frontload)
week 2/8 250 mg test enanthaat + 400 mg deca
ik vond de kickstart dboll wel aardig die ik nu heb gedaan maar ga volgende keer toch voor een frontload.
nakuur komt er later wel bij, want ik wil me wat meer verdiepen in hcg..
greetz YG
nou zit ik te denken aan test enanthaat, ik heb gesearchd naar wat de beste combi is met test en ik kwam weer uit bij deca.
ik zit nu in mijn eertse dboll/deca cycle en ben tevreden over de deca. Ik reageer niet heel heftig op 200 mg/week dus die wil ik volgende keer wel verhogen naar 400mg/week.
Nou heb ik dus 2 optie's aangezien 500mg test en 400 mg deca per week mij een beetje aan de zware kant lijkt voor een tweede kuur.
Ook omdat ik nog nooit test heb gebruikt en niet weet hoe ik hierop ga.
optie 1 :
week 1/2 1000mg test enanthtaat + 400 mg deca (frontload)
week 2/8 500 mg test en 200mg deca
optie 2 :
week 1/2 500 mg test enanthaat + 800 mg deca (frontload)
week 2/8 250 mg test enanthaat + 400 mg deca
ik vond de kickstart dboll wel aardig die ik nu heb gedaan maar ga volgende keer toch voor een frontload.
nakuur komt er later wel bij, want ik wil me wat meer verdiepen in hcg..
greetz YG
Laatst bewerkt: