AndroidHealthClinic

brainstormen voor 2de kuur.

Status
Niet open voor verdere reacties.

younggod

Competitive Bodybuilder
Waardering
71
ik ben vast aan het searchen naar middelen voor een kuur aan het eind van het jaar. Het word weer een mass build kuur omdat ik nog lang niet tevreden ben met mijn fysiek (wie wel??)

nou zit ik te denken aan test enanthaat, ik heb gesearchd naar wat de beste combi is met test en ik kwam weer uit bij deca.

ik zit nu in mijn eertse dboll/deca cycle en ben tevreden over de deca. Ik reageer niet heel heftig op 200 mg/week dus die wil ik volgende keer wel verhogen naar 400mg/week.

Nou heb ik dus 2 optie's aangezien 500mg test en 400 mg deca per week mij een beetje aan de zware kant lijkt voor een tweede kuur.
Ook omdat ik nog nooit test heb gebruikt en niet weet hoe ik hierop ga.

optie 1 :

week 1/2 1000mg test enanthtaat + 400 mg deca (frontload)
week 2/8 500 mg test en 200mg deca

optie 2 :

week 1/2 500 mg test enanthaat + 800 mg deca (frontload)
week 2/8 250 mg test enanthaat + 400 mg deca

ik vond de kickstart dboll wel aardig die ik nu heb gedaan maar ga volgende keer toch voor een frontload.

nakuur komt er later wel bij, want ik wil me wat meer verdiepen in hcg..

greetz YG

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Navy zei:
Heej,

testosteron en deca is idd een goede kuur voor massa, echt moet je de test wel hoger houden dan de deca, ivm deca d*ck.

frontload lijkt me ook nog niet helemaal nodig, bewaar dat maar voor later!

500mg test en 400mg deca is dan het meest logische, voor een week of 8-10.

het is opzich best een heftige 2e kuur.
andere optie zou test dbol kunnen zijn.

greetz

omdat ik niet zo onder de indruk ben van dboll ga ik liever voor een frontlaod zodat je toch na 1 week al profijt hebt van je kuur. Anders alleen een frontlaod test en de deca later in laten kicken.

omdat het i.d.d wat te heftig is gaat mijn voorkeur uit naar 500 mg test en 200 mg deca. Dit lijkt mij niet te overdreven en op deze manier heb ik i.g.g geen last van een deca-d*ck.

verdere suggesties zijn altijd welkom....

Je kan frontloaden wat je wil maar daar ga je met enth na een week echt nog niks van merken.

Als je test en deca gaat doen zou ik zeker voor 10 weken kiezen omdat deca vrij laat begint te werken.

Ik zou de frontload weg laten je zegt het zelf al je gaat voor massa ik zou dit doen:

week 1 t/m 4 35mg D-boll
week 1 tm 10 200mg deca
week 1 t/m 10 500mg testo enanthaat

Ik denk dat je daar goed op zal gaan,mits je voeding en training ook goed is :D

suc6!!

zoals ik al eerder zei wil ik geen dboll meer gebruiken, en daarom wil ik voor een frontload gaan omdat ik ook heb gemerkt hoe lang het duurt voordat een lange ehster gaat werken.

Aangezien ik de weekelijkse hoeveelheid op 500 mg test ga houden dacht ik aan 2 weken een frontload van 1000 mg. In logs van andere lees je vaak genoeg dat er veel mensen zijn die in de eerste week hier al wat van merken dus daar ben ik het niet mee eens.

om het niet te overdreven te maken wil ik alleen de test loaden en de deca op 200 mg konstant houden 8/9 weken..

Hoe kun je d-boll nou niet genoeg vinden ik hoorde dat je iets van 5 kg lean muscle er van had gegaind... Ben je verwend ofsow?

firedsoul zei:
Hoe kun je d-boll nou niet genoeg vinden ik hoorde dat je iets van 5 kg lean muscle er van had gegaind... Ben je verwend ofsow?

5 kilo van dboll vindt ik de moeite niet... en hoe kan je ooit weten of die 5 kilo lean is, vooral bij dboll wat echt geen kwaliteits massa is ;)

seeker zei:
5 kilo van dboll vindt ik de moeite niet... en hoe kan je ooit weten of die 5 kilo lean is, vooral bij dboll wat echt geen kwaliteits massa is ;)

in een bulk kan je het hebben maar als je een strandbreezha bent moet je geen d-boll nemen ;)

Gewoon nemen en die massa er aan vast trainen!

firedsoul zei:

ben ik verwend ofsow? Wat is dat nou weer voor domme opmerking..
Ik vind de werking van dboll op de pomp na niet bepaald denderend. je groeit er lekker op op het moment dat je het gebruikt, daarna val je weer terug en hou je er een beetje aan over.

Ik ben nu al wat kwijt van de gewonnen kilo's van de dboll en het vocht en vet is nog niet eens weg. Dus doe nou niet zo bijdehand want ik weet heus wel waar ik mijn reacties op baseer.

Laatst bewerkt:
younggod zei:
ben ik verwend ofsow? Wat is dat nou weer voor domme opmerking..
Ik vind de werking van dboll op de pomp na niet bepaald denderend. je groeit er lekker op op het moment dat je het gebruikt, daarna val je weer terug en hou je er een beetje aan over.

Ik ben nu al wat kwijt van de gewonnen kilo's van de dboll en het vocht en vet is nog niet eens weg. Dus doe nou niet zo bijdehand want ik weet heus wel waar ik mijn reacties op baseer.

Dit kun je verwachten met d-bol sorry dat ik zei dat je verwend was. Maar in je log schreef je duidelijk dat je 5 kilo aan lean muscle was bijgekomen en bijna geen vet en vocht had. Dan moet je zeker te vreden zijn. Maar nu ben je opeens kilo,s kwijt en heb je wel vocht en vet van d-bol? dan kun je mij wel geen dissen maar zet dan niet in je log dat je 5 kilo aan lean gains hebt. Jesus zeg,

en jezus heb hier niks mee te maken ventje.

nergens op. net zoals die opmerking van jou tegen younggod ;)

builder zei:
nergens op. net zoals die opmerking van jou tegen younggod ;)

Ik heb toch duidelijk gemaakt dat ie opmerking was omdat ie zei dat ie 5 kg aan lean gains had van d-boll. Heb nergens in ze log kunnen lezen dat ie inmiddels kilo,s ervan is verloren of vet en vocht ervan had vastgehouden. Ik kom er nu pas achter dat ie dus kilo,s is verloren en d-bol niet erg fijn voor hem was. Als ik dat wist had ik die opmerking heus niet gemaakt dus back off mannetje!

het is die manier hoe jij mensen benaderd.
en ga anders ff je problemen uithuilen bij korrelatie kerel. maar val mensen op t forum niet lastig met domme aantijgingen.

oke jongens zo is het wel weer genoeg..
Ik heb inderdaad mijn log boek niet meer geupdated dus dat is niet zo recent meer. Maar ik zei dat ik 5 kilo had gegaind waarvaan waarschijnlijk wel een hoop vocht is maar het allemaal toch redelijk hard aanvoelt en dus niet op vocht lijkt..

maar goed laten we ff ontopic blijven want dat persoonlijke geflame heeft niemand wat aan..

Dus wat vinden jullie?

frontload alleen test 1000mg (en navy, ik weet dat jij vindt dat ik dat moet bewaren voor latere kuren ;) )

en de deca gewoon 8 weken op 200 mg houden op toch nog wat veranderen?

builder zei:
het is die manier hoe jij mensen benaderd.
en ga anders ff je problemen uithuilen bij korrelatie kerel. maar val mensen op t forum niet lastig met domme aantijgingen.

Wie valt wie aan? Ga van een gebouw springen.

younggod zei:
oke jongens zo is het wel weer genoeg..
Ik heb inderdaad mijn log boek niet meer geupdated dus dat is niet zo recent meer. Maar ik zei dat ik 5 kilo had gegaind waarvaan waarschijnlijk wel een hoop vocht is maar het allemaal toch redelijk hard aanvoelt en dus niet op vocht lijkt..

maar goed laten we ff ontopic blijven want dat persoonlijke geflame heeft niemand wat aan..

Dus wat vinden jullie?

frontload alleen test 1000mg (en navy, ik weet dat jij vindt dat ik dat moet bewaren voor latere kuren ;) )

en de deca gewoon 8 weken op 200 mg houden op toch nog wat veranderen?

Jah klinkt goed maar waarom niet deca voor 10 weken? deca kickt langzaam in.

ik kijk gewoon net als nu hoelang ik met een 10 ml vail kan doen.
ik denk een week of 9..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven