XXL Nutrition

brainstormen voor 2de kuur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mr_Freaky zei:
hahahhaha en dit zegt iemand die in een ander topic, helemaal over de rooie ging omdat iemand hem zei NIET van de flat te springen.

hahhahahha

Goh zullen we door oude post van jou zoeken kijken of ik ook iets vind. Heb je niks meer te doen ofsow? En dan ben je nog een nieuwe member nog ook en meteen naar de riod sectie oudere members proberen te beledigen pfffff zielig.

je gaat je gang maar :D

je komt met elke reply steed dommer over weet je dat?
groetjes en spring ze :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
blijven jullie nou mijn topic verkloten?? ;)

builder zei:
je komt met elke reply steed dommer over weet je dat?
groetjes en spring ze :thumbs:

Tja ga vooral zo door met het behandelen van mensen zo schop je het nog ver :thumbs:. Weet niet of je het door had maar ik maakte er een grapje van zodat we niet meer hoeven te gaan schelden maar jij bent blijkbaar een zielig pestkopje. Maar ga vooral zo door. :thumbs:

Laatst bewerkt:
niet zo dom als jou pispaaltje. :p

ik hou wel op. straks gaat ie nog huilen ook.

:to:

jongens.. :( als jullie zo willen zeuren doe je dat maar als je bij elkaar op bezoek komt! maar hou je aub bezig met het topiconderwerp......

firedsoul zei:
Word eens volwassen jochie je zet alleen je zelf voor schut.

Blijf ff on topic man!! Het feit dat jij weer (IDD wéér :mad: ) eens moet bewijzen dat je een probleem hebt, draagt niet bepaald bij aan de vraag waar deze gast mee zit.
Oh ja Builder; ga niet te lang door over zelfmoord bij deze gast, schijnt hij gevoelig voor te zijn :D

dice zei:
Blijf ff on topic man!! Het feit dat jij weer (IDD wéér :mad: ) eens moet bewijzen dat je een probleem hebt, draagt niet bepaald bij aan de vraag waar deze gast mee zit.
Oh ja Builder; ga niet te lang door over zelfmoord bij deze gast, schijnt hij gevoelig voor te zijn :D

ahaha nog beetje pissed over hoe ik je had uitgeluld in de vorig thread met je 1 jaar training en dan al aan de riods en dan nog minder wegen dan mij. En het feit dat ik weer moet problemen dat ik een probleem heb? wat omdat ik zeg dat hij eens volwassne moet worden als ie door gaat over een discussie waarmee ik al lang mee ben gekapt en er zelfs een grapje over maakte om het te laten vergeten? Jaaaa dice kijk maar liever hoe jij reageerde op een thread van mij en meteen over zelfmoord begon omdat ik zei dat ik vroeger gepest werd. Jong je bent 22 word jij ook maar eens volwassen vergeleken met jou is builder nog een engel ben verbaast dat jij hier nog durft te komen. En die PM van jou pfffff gozer toch.

• Topic Starter Topic Starter
he stelletje pubers ga dit ff lekker naar elkaar pm'en ofzo.. Ik open een thread om een nuttig antwoord op mijn vraag te krijgen van volwassen bodybuilders. Dit lijkt wel een kleuter forum!

Als je niks te melden hebt over hoe ik mijn tweede kuur zou moeten doen hou dan vanaf nu gewoon je mond!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven