MuscleMeat

brainstormen voor 2de kuur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
younggod zei:
he stelletje pubers ga dit ff lekker naar elkaar pm'en ofzo.. Ik open een thread om een nuttig antwoord op mijn vraag te krijgen van volwassen bodybuilders. Dit lijkt wel een kleuter forum!

Als je niks te melden hebt over hoe ik mijn tweede kuur zou moeten doen hou dan vanaf nu gewoon je mond!

Ik zeg al niks meer. Maar ik stel het niet op prijs als 2 mensen zich op mij gaan afreageren en al helemaal dice die gewoon nog haat had over een thread waar ie zelfs eens in een slecht daglicht werd gestelt toen ie over zelfmoord ging praten omdat ik een zware jeugd had gehad. Ik wil ze best negeren maar waar slaat het in godsnaam op dat iedereen nu op mij moet k*tten terwijl ik niet de gene ben die fout zit!?! Ik ben de gene die de discussie is afgekapt en er maar een grapje van maakte.

ON TOPIC (EN IK WIL FF GEEN GEZEIK MEER ANDERS PM JE UT MAAR):

Je zou eventueel ook eens misschien een Test only kuurtje kunnen doen en dan 400 mg Test? Ik weet niet hoe goed jij op deca ging maar je kunt misschien alleen test doen om te kijken hoe goed je daar op gaat. Als je op allebei gaat weet je niet van welke je nou het best op gaat. Ben zoiezo niet erg een voorstander van deca omdat je er schade aan je libido mee kunt krijgen en het 2 jaar lang detecbaar is. Maarja ik hoor het wel van je. Ben je trouwens al klaar met je 1ste kuur?

• Topic Starter Topic Starter
nee, nog 2 keer prikken en dan nog 2 weekjes dboll denk ik..
Ik begrijp alleen niet waarom je zelf wel deca gaat kuren als je er geen voorstander van bent. Ik ben op 200 mg deca niet echt heel hard gegroeid. Ik had het beter op 400 mg kunnen houden omdat ik heb gemerkt dat ik niet zo heftig reageer op pro hormonen en a.s.

Dus daarom wil ik volgende keer test proberen en om het goed aan te laten slaan wil ik 500 mg gaan doen voor 8 weken.

younggod zei:
nee, nog 2 keer prikken en dan nog 2 weekjes dboll denk ik..
Ik begrijp alleen niet waarom je zelf wel deca gaat kuren als je er geen voorstander van bent. Ik ben op 200 mg deca niet echt heel hard gegroeid. Ik had het beter op 400 mg kunnen houden omdat ik heb gemerkt dat ik niet zo heftig reageer op pro hormonen en a.s.

Dus daarom wil ik volgende keer test proberen en om het goed aan te laten slaan wil ik 500 mg gaan doen voor 8 weken.

Ik ben er geen voorstander van nee maar 200 mg deca doet niet echt veel schade. Maar jij wou tog iets van 400 mg deca gaan kuren of niet? Ik weet trouwens nog niet zeker of ik niet of wel deca ga gebruiken maar dat zien we over een maandje wel. Wat je nu zegt test voor 8 weken 500 mg klinkt goed een goedkooper ;).

Gut o gut, ik kijk even een dagdeel niet in een thread waarvan je denkt dat die goed loopt... :rolleyes:

Slotje op verzoek v/d topicstarter en een aantal mensen die vaker de mist in gaan hebben nu een waarschuwing te pakken.

Kinders. :yawn:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven