MuscleMeat

brainstormen winter/dilemma

Bezoekers in dit topic

primo drukt nogal op de prostaat heb ik gelezen, ben daar erg gevoelig aan, heb er last van gehad bij dboll, en ja men vader heeft er al veel probs mee gehad , daarbij ook dat ik bij men liesoperatie geen netje krijg want als er ooit iets aan me prostaat is dan zit ik in de probs

test/masteron lijkt me wel lekker, maar het word dan eerder een test only

week 1: 1500mg Enanthaat
week 2-10: 750mg Enanthaat
week 7-12: Masteron 150 eod ofzo, ofwel als het gaat 200 e3d

kan je toch lekker mee bulken denk ik , niet?
Die masteron is niet echt voor de bulk lijkt mij, meer voor zwaar cutten.
 
*******
 
Laatst bewerkt:
Vind ik wel meevallen..:)
 
******
 
Laatst bewerkt:
Klopt, maar ging het niet meer om zn axis? Correct me if im wrong though;)
 
kies voor je vrienden en je meisje, die dingen blijven!
groeien je met alles dus ook zonder dat adhd spul. liefde heb je nodig.
 
IK had alleen last van dboll bij me prostaat, men vader kampt met vele probs dus wil ik langsdurig gebruik van prostaatgevoelige middelen vermijden, ik ga ook geen dure primo voor 5 weken zetten, als ik primo zou zetten zou het voor 8-10 weken zijn en dan is het zwaarder op de prostaat dan 5 weken masteron


Misschien kun je Finasteride (Proscar) + Anastrozole (Arimidex) bijzetten in je kuur, dan word de test niet naar dht omgezet.
De DHT middelen echter komen wel bij de prostaat, maar Arimidex zal vocht (Oestrogenen) verdrijven.
En alleen DHT, zonder de aanwezigheid van Oestrogenen, hebben een minder schadelijk effect op de prostaat.

DHT + Oestrogeen = prostaathypertrophie

Dus zorgen dat je Arimidex gebruikt, en zo nodige Finasteride bijzetten, als problemen de kop opsteken.
 
of lekker een pittige test only met eventueel wat liquidex tegen de aromatisering.
 
Back
Naar boven