MuscleMeat

Branch Warren updates topic

Damn, wat een k*tshape, en eigenlijk ook fysiek.

Hij was aiming for the top spot en is een beetje disappointed. Voor de rest is ie wel vriendelijk. :)

Hij snapt toch zelf ook wel dat het met zijn fysiek een keertje ophoudt? Natuurlijk komt hij vaak hard en traint hij hard, maar zo zijn er meer. Zijn lichaam ziet er gewoon niet mooi meer uit, been is uit balans, armen zijn kapot, rug ziet er slecht uit, breed middel, borst is kapot. Wat blijft er nog over? Beter voor hem als hij stopt...

die front double bicep foto:

Kan je gemakkelijk 'zoek de 10 verschillen tussen zijn linker en rechterkant" doen zonder dat er gefotoshopped is ...

Hoe oud is branch inmiddels? Lijkt mij inderdaad ook beter dat hij er mee stopt. Heeft een mooie carriere achter de rug en alle prijzen op de O na, die hij toch nooit zal winnen.

maar waarom word hij dan vaak 'voorgetrokken'? WIllen ze zn sponsors pleasen of wat?

Dat interview met hem en jay, Jay is meer aan het woord :D

Heeft die goed geregeld

Hij heeft volgens mij ook zijn eigen sportschool waar die ook nog inkomsten van krijgt.

BRanch heeft alles wat bodybuilding niet hoort te hebben

Goodlife

Als die stopt met BB kan die verder met dressuur rijden!
maar zeker een aardig huisje en een mooie buurt ook.

Ik zie het hele probleem niet wat betreft dat ze gelovig zijn. Moeten ze toch zelf weten ??? Het is niet alsof ze ons allemaal forceren hetzelfde te denken.

Terug
Naar boven