XXL Nutrition

Branch Warren updates topic

Knalt bijna uit z'n vel!

Ik heb altijd de vraag wat er zou gebeuren als die gasten een jaar lang; geconcentreerd, rustig trainen met 'wat menigeen dan verstaat onder' goede vorm.
met zo'n training activeer je niet alle spiervezels.
met snelle en krachtige reps wel...

vroeger dacht men dat trage geconcentreerde reps training het best waren, zoals yates en menzer dachten, toen waren er ook helemaal geen studies erover.
nu bewijzen wetenschappelijke studies het tegenovergestelde.

gvd

EDIT: hehe staat md op zijn tv.

Gruwelijk!!!

Baksteen!

vroeger dacht men dat trage geconcentreerde reps training het best waren, zoals yates en menzer dachten, toen waren er ook helemaal geen studies erover.

Snelle en krachtige reps, ja. Maar dit vind ik toch nog iets anders.

Ik heb altijd de vraag wat er zou gebeuren als die gasten een jaar lang; geconcentreerd, rustig trainen met 'wat menigeen dan verstaat onder' goede vorm.

Zouden ze zelf niet gewoon benieuwd zijn ? Wel goede onderarm oefening met die triceps bar.

hoe denk je dat die "gasten" begonnen zijn? net zoals elke andere beginnend fitnesser.. deze stijl hebben ze aangeleerd door de jaren en werkt duidelijk goed voor hen

snap nooit de haat op de manier van trainen van branch.. kijk naar het resultaat dat hij behaald, waar hij van komt na het scheuren van zijn quads en stfu

hard and grainy!!!
like it is supposed to be!!! damn

hoe denk je dat die "gasten" begonnen zijn? net zoals elke andere beginnend fitnesser.. deze stijl hebben ze aangeleerd door de jaren en werkt duidelijk goed voor hen

snap nooit de haat op de manier van trainen van branch.. kijk naar het resultaat dat hij behaald, waar hij van komt na het scheuren van zijn quads en stfu

Ik denk dat ze misschien deze stijl van jongs af aan hebben aangeleerd en nooit meer zijn afgeweken omdat het goed bleek te werken voor ze. Is dat een rare gedachte ?

Ik haat het dat jij het afdoet als haat, menigeen vind het gewoon frappant dat er altijd word gehamerd (ook door pro-bb'ers !) op vorm en een goed beoefenbaar gewicht terwijl deze gasten het totaal anders doen. Dan krijg je dus mensen die zich daar over uitten en dat apart vinden.

Er wordt niet gehaat, slechts verbaasd en in mijn geval was ik gewoon BENIEUWD. Maar goed het zal ook wel een stukje 'act' zijn want veel mensen spreekt HC trainen meer aan dan hoe 'saai' Jay Cutler bijvoorbeeld traint.

Laatst bewerkt:
Geloof er niks van dat dit een act is in ieder geval.

nu snap ik het niet meer, ik zou dus eigelijk veel meer moete trainen met snellere reps? train van mezelf veel rustiger maar ik moet dus eijgelijk ewat sneller trainen?

nu snap ik het niet meer, ik zou dus eigelijk veel meer moete trainen met snellere reps? train van mezelf veel rustiger maar ik moet dus eijgelijk ewat sneller trainen?

De verwarring is logisch. Probeer een zo zwaar mogelijk gewicht te hanteren, waarbij je vooral het positieve gedeelte van de beweging zo explosief mogelijk uitvoert. Daarnaast moet het gewicht wel zo zwaar mogelijk zijn maar niet een goede vorm in de weg zitten. Dat is denk ik het uitgangspunt. Een keer variëren in reps, en wat smokkelen bij de laatste daarvan kan geen kwaad.

Mij benieuwen of zen benen weer bijgetrokken zijn,zat toch redelijk verschil in laatste wedstrijd? AC

Branch doet gewoon álles snel. Fieuw.

Ik hoorde laatst dat die trainingsfilmpjes van Branch allemaal in slow-motion online gezet worden. Op ware snelheid zou de training in 10 seconden voorbij zijn!

Wat betreft z'n trainingsstijl: ieder z'n ding. Ik zou het nooit doen maar vindt het wel gaaf om te zien.
@ die laatste video: ok, wat heeft hij een prachtig huis & a gorgeous wife! (dat laatste is al vaker aangehaald in dit topic).

Dat geouwehoer altijd over hoe hij traint etc. Iedereen traint op eigen manier, hij op deze manier en blijkbaar werkt het want hij is een buffel. Respect voor deze gozer en geniet altijd van zn filmpies.

Dat geouwehoer altijd over hoe hij traint etc. Iedereen traint op eigen manier, hij op deze manier en blijkbaar werkt het want hij is een buffel. Respect voor deze gozer en geniet altijd van zn filmpies.

Gelukkig maar dat iedereen op zijn eigen manier traint anders werd het snel saai om te kijken, jaaaaaatoooooggggggg?

YW4cR.png

teeeering

Terug
Naar boven