- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met zo'n training activeer je niet alle spiervezels.Ik heb altijd de vraag wat er zou gebeuren als die gasten een jaar lang; geconcentreerd, rustig trainen met 'wat menigeen dan verstaat onder' goede vorm.
met zo'n training activeer je niet alle spiervezels.
met snelle en krachtige reps wel...
vroeger dacht men dat trage geconcentreerde reps training het best waren, zoals yates en menzer dachten, toen waren er ook helemaal geen studies erover.
nu bewijzen wetenschappelijke studies het tegenovergestelde.
Ik heb altijd de vraag wat er zou gebeuren als die gasten een jaar lang; geconcentreerd, rustig trainen met 'wat menigeen dan verstaat onder' goede vorm.
Zouden ze zelf niet gewoon benieuwd zijn ? Wel goede onderarm oefening met die triceps bar.
hoe denk je dat die "gasten" begonnen zijn? net zoals elke andere beginnend fitnesser.. deze stijl hebben ze aangeleerd door de jaren en werkt duidelijk goed voor hen
snap nooit de haat op de manier van trainen van branch.. kijk naar het resultaat dat hij behaald, waar hij van komt na het scheuren van zijn quads en stfu
nu snap ik het niet meer, ik zou dus eigelijk veel meer moete trainen met snellere reps? train van mezelf veel rustiger maar ik moet dus eijgelijk ewat sneller trainen?met zo'n training activeer je niet alle spiervezels.
met snelle en krachtige reps wel...
vroeger dacht men dat trage geconcentreerde reps training het best waren, zoals yates en menzer dachten, toen waren er ook helemaal geen studies erover.
nu bewijzen wetenschappelijke studies het tegenovergestelde.
nu snap ik het niet meer, ik zou dus eigelijk veel meer moete trainen met snellere reps? train van mezelf veel rustiger maar ik moet dus eijgelijk ewat sneller trainen?
Dat geouwehoer altijd over hoe hij traint etc. Iedereen traint op eigen manier, hij op deze manier en blijkbaar werkt het want hij is een buffel. Respect voor deze gozer en geniet altijd van zn filmpies.