AndroidHealthClinic

Bread & Butter Gev. Big T

feemanbe

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
14%
Hoi jongens, ben zopas begonnen met de gevorderde Bread & Butter kuur van Big T met lichte aanpassing, Super "Deca-durabolin">Deca (250) ipv "Deca-durabolin">Deca (200).

W 1-10: 500mg Test E + 500mg Super "Deca-durabolin">Deca per week (merk: GS)
W 1-6: 2 x 20mg "dianabol">D-bol per dag (merk: GS)
W 4-8: 500 IU HCG 2x wekelijks
W 9-11: 750IU EOD (dag wel, dag niet, dag wel, dag niet, ...)
M'n HCG moet ik nog halen, dus daar post ik later over.
W 12-15: 40mg "nolvadex">Nolva dagelijks

Huidige stats:
1m81cm, 89,5kg, vet (geschat): 15%, accurate vetmeting volgt nog. Huidige PR's:
Full Squat (losstaand): 6 x 150kg - Bench Press (los): 6 x 125kg - Deadlift Stiff Leg: 6 x 140kg
Huidige fysieke staat en look: foto volgt. :rolleyes:

Start kuur: 24/04/10

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Hoi jongens, ben zopas begonnen met de gevorderde Bread & Butter kuur van Big T met lichte aanpassing, Super "" deca-durabolin="">Deca-durabolin">"Deca-durabolin">Deca (250) ipv "" deca-durabolin="">Deca-durabolin">"Deca-durabolin">Deca (200).

W 1-10: 500mg Test E + 500mg Super "" deca-durabolin="">Deca-durabolin">"Deca-durabolin">Deca per week (merk: GS)
W 1-6: 2 x 20mg "dianabol">"dianabol">D-bol per dag (merk: GS)
W 4-8: 500 IU HCG 2x wekelijks
W 9-11: 750IU EOD (dag wel, dag niet, dag wel, dag niet, ...)
M'n HCG moet ik nog halen, dus daar post ik later over.
W 12-15: 40mg "nolvadex">"nolvadex">Nolva dagelijks

Huidige stats:
1m81cm, 89,5kg, vet (geschat): 15%, accurate vetmeting volgt nog. Huidige PR's:
Full Squat (losstaand): 6 x 150kg - Bench Press (los): 6 x 125kg - Deadlift Stiff Leg: 6 x 140kg
Huidige fysieke staat en look: foto volgt. :rolleyes:

Start kuur: 24/04/10
Uiteraard wordt dit gecombineerd met een cleanbulk van om en bij de 4000kcal/dag.

goeie stats bro

succes

Succes, ben zelf niet zo'n voorstander van deca op zelfde dosis al test maar zal wel meevallen.

• Like
Waarderingen: CoD
Beter test hoger als deca nemen.
500 test en 400 deca is beter

750HCG om de dag voor 2weken?
Beetje overkill

test niet langer doortrekken dan de deca?

Waarom geen Sust bij super deca? nu kickt de deca snel in en wacht je op de Test.

• Topic Starter Topic Starter
Bij deze foto van aanvang kuur op 28/04.

SDC10667.jpg

Waarom geen Sust bij super "deca-durabolin">deca? nu kickt de "deca-durabolin">deca snel in en wacht je op de Test.
Niet aan gedacht. Maar ja, ik heb m'n gear nu al.

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

test niet langer doortrekken dan de "deca-durabolin">deca?
Hoeveel langer?

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------

750HCG om de dag voor 2weken?
Beetje overkill
Heb ik van Big T overgenomen, is dit overkill? Wat stel je dan voor wat betreft de HCG?

500 in de week hcg is genoeg
beginweek is lastig te zeggen.
hangt van de sterkte van je ballen af:P

super deca is hoger gedoseerd zoals super deca 400 van dna pharma

feemanbe laat weten hoe je het stelt met je kuurke , kzal het zeker volgen .

mvg

feemanbe laat weten hoe je het stelt met je kuurke , kzal het zeker volgen .

mvg
Voorlopig heel goed, één week ver, kracht en uithouding al behoorlijk verbeterd dankzij de DBol. Geen bijwerkingen. Gewicht staat momenteel op 92kg, dus toch al wat gewonnen. Zal elke week een fotootje posten.

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

500 in de week hcg is genoeg
beginweek is lastig te zeggen.
hangt van de sterkte van je ballen af:P
Ik begrijp de doseringen die Big T gebruikt niet goed, we spreken toch steeds over een gemiddeld gebruik van 4 à 5 units HGH per dag, dus vanwaar komen de waarden 500 en 750??

Hgh?

Succes, ben zelf niet zo'n voorstander van "deca-durabolin">deca op zelfde dosis al test maar zal wel meevallen.
Hey, Big T, kan je me even toelichten wat je met de doseringen 500 en 750 bedoelt? De eenheden van HCG zijn toch steeds in IU? Dan spreken we toch over een bepaald aantal units per week en toch niet over 500 of 750?

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------

Human Growth Hormone

Hey, Big T, kan je me even toelichten wat je met de doseringen 500 en 750 bedoelt? De eenheden van HCG zijn toch steeds in IU? Dan spreken we toch over een bepaald aantal units per week en toch niet over 500 of 750?

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------

Human Growth Hormone

Denk dat je HCG en HGH door mekaar aan het halen bent...

Terug
Naar boven