MuscleMeat

Breaking Bad (TV Serie)

Hij is zo'n baas

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sy2i0.jpg

pas deze serie afgerond, wat een geniale serie... bijna geen 1 aflevering die ik niet boeiend vond. zou er ooit een seizoen 5 komen? ik zie niet in hoe we verder moeten gaan namelijk..

2 juli eerste ep seizoen 5:D

Yup bazenserie.

Easily top3 series die ik gezien heb, en ik heb er veel gezien.

Idd 1 van de beste series ever :cool:

dikke serie heb alles nu gezien. Wachten op seizoen 5:)

Ik ga er dit weekend aan beginnen. Weet na de trailer nog niet echt wat ik ervan moet vinden.

Serie 5 in juli?! :D Heb hier ook een dikke marathon van gezien, wat een mooie serie idd! Na Lost komt deze zeker wel op 2 voor mij. Verder zijn er maar weinig series die boeien op zo'n manier dat je niet kunt wachten tot de volgende EP.

Serie 5 is volgens mij wel de laatste toch?

Na Lost? wut?

Persoonlijke voorkeur/smaak... Niet zeiken Woldere :rolleyes:

Net gezien

Dacht dat er wel wat meer duidelijk werd over het begin, maar dat zal dan wel later komen? En wat was er nou met dat briefje achter die foto?

• Topic Starter Topic Starter
Briefje had wat weg van een bankrekening of gewoon adres op de cayman islands

Vond het wel een leuke start van het seizoen.

seizoen 5 word volgens mij opgeplitst over 2 'seizoenen'. Zo stond het althans op de site van BB. Denk dat dit wel de meest boeiende serie is die ook gevolgd heb (naast DBZ uiteraard). Game of Thrones is ook n mooie.

Zeker een top serie, al had ik wel moeite om erin te komen. De eerste afleveringen stond ik op het randje van kappen met kijken.
Misschien voor de gene die er nog aan moeten beginnen! Het is de moeite waard om ff door de eerste afleveringen heen te prikken :-)

Zeer vette serie inderdaad! Heb de eerste 2 seizoenen op nog geen 3 dagen uitgekeken geloof ik, zo goed :D

Terug
Naar boven