laluzz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 60kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No shit xd, ze werd ineens helemaal tam terwijl ze wist dat wat hij zei bullshit wasWalt wist juist dat er politie bij Skylar was, daarom begon hij er een verhaal van te maken om haar onschuldig te laten lijken. Doen alsof hij haar constant bedreigde. Walt geeft om niks anders dan zijn eigen gezin en familie, dat is hem heilig. Het enige wat hij nog kon doen(ookal was hij z'n gezin nu kwijt) was om alles op hem te nemen. Hij wilde nog liever gepakt worden door Hank dan dat Hank werd doodgeschoten.
. Beste serie ever.Walt wist juist dat er politie bij Skylar was, daarom begon hij er een verhaal van te maken om haar onschuldig te laten lijken. Doen alsof hij haar constant bedreigde. Walt geeft om niks anders dan zijn eigen gezin en familie, dat is hem heilig. Het enige wat hij nog kon doen(ookal was hij z'n gezin nu kwijt) was om alles op hem te nemen. Hij wilde nog liever gepakt worden door Hank dan dat Hank werd doodgeschoten.

No shit xd, ze werd ineens helemaal tam terwijl ze wist dat wat hij zei bullshit was. Beste serie ever.

Ik zie wel op tegen het einde, vind het vreemd dat de hele serie over 2 episodes klaar is... kan ook niet bedenken hoe er enigszins een gesloten einde aan komt waar je ook echt vrede mee hebt. Ik verwacht een super open einde waarbij je nog 1000 vragen hebt![]()
Ik zie wel op tegen het einde, vind het vreemd dat de hele serie over 2 episodes klaar is... kan ook niet bedenken hoe er enigszins een gesloten einde aan komt waar je ook echt vrede mee hebt. Ik verwacht een super open einde waarbij je nog 1000 vragen hebt![]()
Ze hebben het constant over een einde wat niemand verwacht. Zou toch epic zijn mochten ze er nog 1 seizoen aan vast plakken.
Maargoed, Walt neemt wraak op die nazi's.. Bevrijd Jesse en Jesse schiet Walt neer of Walt schiet Jesse ook neer en pleegt zelfmoord.
Nog 2 afleveringen en dan is het gewoon afgelopen.Nog een seizoen... met welke characters?Nog 2 afleveringen en dan is het gewoon afgelopen.
Ik vraag me af hoe het met Jessie gaat aflopen. Ik denk niet dat hij nog nuttig is als Todd leert hoe hij moet koken. Ik zou het wel raar vinden als hij heel koeltjes zou worden "opgeruimd".
Not even onceZe hebben het constant over een einde wat niemand verwacht. Zou toch epic zijn mochten ze er nog 1 seizoen aan vast plakken.
Maargoed, Walt neemt wraak op die nazi's.. Bevrijd Jesse en Jesse schiet Walt neer of Walt schiet Jesse ook neer en pleegt zelfmoord.

Stating the obvious
Lijkt me behoorlijk achterlijk dat ze Walt nog wat Meth laten koken terwijl de Nazi's z'n schoonbroer vermoord hebben.
Walt neemt zoiezo een shotgun/machinegeweer mee en z'n Ricin. Die Nazi's zullen ouderwets afgeknald worden denk ik. De "oprichters" van Grey Matter zullen ook vermoord worden waarna hij op nationale televisie z'n spijt betuigd aan Jesse en zijn familie. Marie ziet de uitzending en pleegt zelfmoord.
The End.
Het lijkt mij alleen heel raar als hij in zijn eentje de hele gang afslacht. Hij zal sowieso hulp nodig hebben OF iets geniaals verzinnen. Ik vraag me echt af hoe ze dat alles in een aflevering stoppen. Het zal echt een actiefilm spektakel moeten worden.