UnknownDBB
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 911
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Dat inderdaad, ik ben een beetje bang dat het een teleurstelling gaat worden omdat er in 1 aflevering nog zo veel verhaallijnen afgesloten moeten worden en er waarschijnlijk veel vragen over blijven.
De "producers" hebben gezegd dat het verhaal zoiezo afgesloten wordt, dus kan me niet voorstellen dat je met veel vragen blijft zitten.
Walt pleegt zelfmoord door middel van de Ricin, wordt doodgeschoten of gaat de gevangenis in. Kan me geen andere scenario voorstellen.
Er zal in ieder geval een hoop gebeuren in de laatste aflevering, weet niet of ze besloten hebben de laatste aflevering wat langer te laten duren, bijvoorbeeld 1,5 uur. Anders wordt het best krap idd lijkt me, maar we zullen het zien, nog 1 week.
Walt pleegt zelfmoord door middel van de Ricin, wordt doodgeschoten of gaat de gevangenis in. Kan me geen andere scenario voorstellen.
Er zal in ieder geval een hoop gebeuren in de laatste aflevering, weet niet of ze besloten hebben de laatste aflevering wat langer te laten duren, bijvoorbeeld 1,5 uur. Anders wordt het best krap idd lijkt me, maar we zullen het zien, nog 1 week.

the Sopranos, Breaking Bad, Boardwalk Empire, Sons of Anarchy, ... allemaal bazen die gehinderd worden door hysterische bitches en achterlijke kinderen, just sayin