AndroidHealthClinic

Breaking Bad (TV Serie)

Dat inderdaad, ik ben een beetje bang dat het een teleurstelling gaat worden omdat er in 1 aflevering nog zo veel verhaallijnen afgesloten moeten worden en er waarschijnlijk veel vragen over blijven.

De "producers" hebben gezegd dat het verhaal zoiezo afgesloten wordt, dus kan me niet voorstellen dat je met veel vragen blijft zitten.
Walt pleegt zelfmoord door middel van de Ricin, wordt doodgeschoten of gaat de gevangenis in. Kan me geen andere scenario voorstellen.
Er zal in ieder geval een hoop gebeuren in de laatste aflevering, weet niet of ze besloten hebben de laatste aflevering wat langer te laten duren, bijvoorbeeld 1,5 uur. Anders wordt het best krap idd lijkt me, maar we zullen het zien, nog 1 week.

• Like
Waarderingen: kane
De "producers" hebben gezegd dat het verhaal zoiezo afgesloten wordt, dus kan me niet voorstellen dat je met veel vragen blijft zitten.
Walt pleegt zelfmoord door middel van de Ricin, wordt doodgeschoten of gaat de gevangenis in. Kan me geen andere scenario voorstellen.
Er zal in ieder geval een hoop gebeuren in de laatste aflevering, weet niet of ze besloten hebben de laatste aflevering wat langer te laten duren, bijvoorbeeld 1,5 uur. Anders wordt het best krap idd lijkt me, maar we zullen het zien, nog 1 week.
denk dit

• Like
Waarderingen: kane
Volgende week zal de stront de ventilator raken.

Dat staat vast.

Walt die nog 1 keer als geniaal strategist zal shinen, please.

Wat is er nou met dat vriendinnetje van jesse gebeurd? Ze is toch niet vermoord? Uit de scene werd het iig nie echt duidelijk

Wat is er nou met dat vriendinnetje van jesse gebeurd? Ze is toch niet vermoord? Uit de scene werd het iig nie echt duidelijk

spoilers phaggot;)

en jawel, ze kreeg duidelijk een kogel in haar kop, hb je wel goed opgelet?

Deze episode duurde al langer dan normaal (1 uur) final episode zal ook 1 uur duren. Er wordt nogal kritiek geuit op AMC door sommigen, om maar zo weinig ruimte voor episodes te geven.

Zie deze review van de laatste episode maar (ergens middenin gaat het hierover).

http://boingboing.net/2013/09/23/breaking-bad-season-5-ep-3.html

Ik zou het zwaar klote vinden als BrBa een open einde zou krijgen. Hopelijk plakken ze er nog een epiloog aan.
Aflevering 15 was 55 minuten, dus het zal volgende week ook wel zoiets zijn.

die zoon, what a ****ing r*tard.

spoilers phaggot;)

en jawel, ze kreeg duidelijk een kogel in haar kop, hb je wel goed opgelet?
Ja dat zag ik wel. Maar een pistool, zelfs met een silencer, klinkt luider dan dat kleine plofje die je hoorde. Vandaar dat ik twijfelde aan wat er gebeurde.

twijfelde, je zag gewoon haar hoofd ontploffen onderhand.

Deze episode duurde al langer dan normaal (1 uur) final episode zal ook 1 uur duren. Er wordt nogal kritiek geuit op AMC door sommigen, om maar zo weinig ruimte voor episodes te geven.

Zie deze review van de laatste episode maar (ergens middenin gaat het hierover).

http://boingboing.net/2013/09/23/breaking-bad-season-5-ep-3.html

Quote:

, I did question the pace at which the episode skipped over chances for deeper exploration. My knee-jerk response it to blame AMC’s nearly disastrous mishandling of the final season negotiation with Vince Gilligan, which perhaps squashed 26 episodes down to 16, depriving us of more time that could’ve yielded Walt’s Walden Pond-esque digression and spiral to rock bottom.

Even with the final two episodes stretched out to a full hour, the focus is on how Walt fleeing gets him to the point where he meets up with that opening flash-forward in “Live Free Or Die” picking up firepower to do battle. Character arcs have been abbreviated this season in favor of intricately constructed stepping-stones of plot. If there is a larger criticism to be made of this season as a whole—and again I’d lay that blame at the feet of AMC for trying to squeeze maximum ratings and profit out of as little traditional budget as possible—it’s that Breaking Bad no longer has time to press pause and let a character-driven episode take the reins for an hour, especially not this close to the finish line. That would have been ballsy, to be sure, but for better or worse, we’re now on a fast track to the end of the plot of this show.

So instead of an episode devoted to the intervening time between when Walt shows up in New Hampshire—with that gorgeous progression from the cramped inside of a propane truck to the final wide shot of desolate, snow-covered wilderness—to his decision to leave the property and face near-certain capture, we get a time jump. After only a few months in frigid isolation, Walt’s chemotherapy is only prolonging the inevitable: he’s lost so much weight that his wedding ring won’t stay on his finger and he ties it around his neck. He’s combing a stack of newspapers when supplies get replenished. Most tragically, Walt pays a man he doesn’t know—whose name is never spoken—to sit with him while the drugs drip into his vein. Skyler used to schedule out chemotherapy and plan on being there for him; now he has no one.

En ben het wel eens met de recensent, er is wat minder diepgang en vooral met nog maar 1 episode te gaan is merk je dat op.
Ik denk dat ze voor de finale toch zeker wel 1.5 a 2 uur nodig hebben, maar goed blijft natuurlijk een bazenserie en kijk nu al uit naar volgende week.

well she ain't coming back if that's what you're asking.

ok whatever, dan is ze dus dood:(

je hoorde dat vanuit de auto, vanuit jesse's pov, vandaar de weinige decibellen denk ik
zo herinner ik me althans, correct me if im wrong
was voor de rest toch wel aardig duidelijk, pistool, achterhoofd, plof, jesseboy huiliehuilie

Kan echt niet geloven dat er nog maar 1 aflevering komt :(

en er valt mij een soort van patroon op bij series met sterke leading male characters/byronic heroes,
hun familie zijn precies altijd emotioneel onstabiele mong*len :D the Sopranos, Breaking Bad, Boardwalk Empire, Sons of Anarchy, ... allemaal bazen die gehinderd worden door hysterische bitches en achterlijke kinderen, just sayin

ik zat %^&* vanmiddag klaar om de laatste episode te checken
vond het al een zeer weird einde
blijkt de laatste pas volgende week te zijn

Laatste ep zal wel een dubbele worden denk ik. Hoop het iig wel. Erg benieuwd.

Laatste ep zal wel een dubbele worden denk ik. Hoop het iig wel. Erg benieuwd.

Like the penultimate episode which aired this past Sunday, the series finale of the show will run 75 minutes long to ensure we have enough time to wrap up all of the loose ends and get the epic conclusion that the show has been building towards.

http://fansided.com/2013/09/23/breaking-bad-series-finale-long-final-episode/

75 minuten dus. Had liever 1.5 a 2 uur gezien maar helaas.

Terug
Naar boven