MuscleMeat

bridge kuur

LGB

Novice
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
102kg
Heey guys

Ik heb welleens wat gelezen over een bridge kuur en zit er heeeeel mischien aan te denken om het in een toekomstige kuur toe te passen maar ik weet er te weinig over en wil er eerst meer info over winnen voor ik me iets op de hals haal
Maar ik kan er niet goed uitkomen en heb er wat vraagjes over.

- wat zijn de nadelen
- is hcg nodig tijdens de bridge
- en welk middel kan er het beste gebruikt worden als bridge (test-e dbol )(of wat anders natuurlijk)
-En is de nakuur nu ook langer of kan die op 4 weken blijven (aangezien je tijdens je bridge voor een groot deel hersteld)

Grtz

Heey guys Ik heb welleens wat gelezen over een bridge kuur en zit er heeeeel mischien aan te denken om het in een toekomstige kuur toe te passen maar ik weet er te weinig over en wil er eerst meer info over winnen voor ik me iets op de hals haal Maar ik kan er niet goed uitkomen en heb er wat vraagjes over. - wat zijn de nadelen - is hcg nodig tijdens de bridge - en welk middel kan er het beste gebruikt worden als bridge (test-e dbol )(of wat anders natuurlijk) -En is de nakuur nu ook langer of kan die op 4 weken blijven (aangezien je tijdens je bridge voor een groot deel hersteld) Grtz

bridge 125a250mg

hcg hele kuur mee

in de bridge hersteld er niks van je eigen aanmaak dus nakuur sowieso 2maanden

Heey guys

Ik heb welleens wat gelezen over een bridge kuur en zit er heeeeel mischien aan te denken om het in een toekomstige kuur toe te passen maar ik weet er te weinig over en wil er eerst meer info over winnen voor ik me iets op de hals haal
Maar ik kan er niet goed uitkomen en heb er wat vraagjes over.

- wat zijn de nadelen
- is hcg nodig tijdens de bridge
- en welk middel kan er het beste gebruikt worden als bridge (test-e dbol )(of wat anders natuurlijk)
-En is de nakuur nu ook langer of kan die op 4 weken blijven (aangezien je tijdens je bridge voor een groot deel hersteld)

Grtz

- Dat je langer je eigen testproductie onderdrukt waardoor nadien een langer herstel nodig is.
- Is hcg nodig; nee. Is het aan te raden; zeer zeker wel. Hierdoor blijven je ballen namelijk op formaat om nadien sneller te herstellen
- Je hersteld niet tijdens je bridge, dus de vuist regel nog steeds toepassen; 1/3 tot 1/2 van je totale kuur = nakuur. Blijft persoonsafhankelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Maar dan vraag ik me af waarvoor die"bridge" kun je net zogoed 24 weken kuren
Zitten dus bijna geen voordelen aan die bridge

je doet een bridge vooral om je lichaam even op adem te laten komen zeg maar; bloeddruk omlaag, leverwaarde terug naar normaal etc.

Meestal is de rek eruit na 9-10 weken, de bedoeling is om je lichaam dan inderdaad rust te geven, om vervolgens weer volop te gainen. Laat je je lichaam continu "buiten adem" dan is het dus moeilijk om nog te blijven gainen. Dat is het nut van bridgen.

Terug
Naar boven