MuscleMeat

bridge na volgend kuur

Nooitbegrepen gekke ideeën als je niet van plan bent pro te worden? Where is the point?
Zolang herstel qua libido enz alsje al last hebt van gyno zo dosis gaan en tren na deca na een bridge...vragen om problemen tbh.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil geen pro worden ofzo nee, maar ik wil gewoon zo snel mogelijk groeien. Om evtl. andere gezondsheidsproblemen maak ik me niet zo druk om. Het enigste wat ik wil weten is wat ik het beste mee kan laten lopen tijdens mun test/tren kuur om gyno te voorkomen?

Ik wil geen pro worden ofzo nee, maar ik wil gewoon zo snel mogelijk groeien. Om evtl. andere gezondsheidsproblemen maak ik me niet zo druk om. Het enigste wat ik wil weten is wat ik het beste mee kan laten lopen tijdens mun test/tren kuur om gyno te voorkomen?

Doen dan maar arimidex of aromasin. Ze helpen je cholesterol wel helemaal naar de maan maar je gezondheid kan je toch niet zo schelen ;)

oke dan ga ik dat doen. Kzit nu op het einde van mun test/deca kuur, en ik krijg de laatste tijd mijn eten niet meer weg, kotsnijgingen etc. dit terwijl ik al lange tijd precies hetzelfe eet, zo 4500 kcal en ik het voor een paar weken terug wel makkelijk weg kreeg. Iemand enig idee hoe dit komt, en wat ik er tegen kan doen?

4500 is misschien een beetje overdreven?

oke dan ga ik dat doen. Kzit nu op het einde van mun test/deca kuur, en ik krijg de laatste tijd mijn eten niet meer weg, kotsnijgingen etc. dit terwijl ik al lange tijd precies hetzelfe eet, zo 4500 kcal en ik het voor een paar weken terug wel makkelijk weg kreeg. Iemand enig idee hoe dit komt, en wat ik er tegen kan doen?
zelf ook gehad echt k*t werd helemaal psychisch toen.
ik zeg tijd om te cutte dan

Dude effe terug op je gyno vraag, de opties die gegeven worden door de mensen hier is meestal wel dtandaard en wel goed genoeg, maar weetje wel wat die stoffen zijn? Stel ik zou zeggen neem bromo dat is t enige sat helpt ga je t echt proberen? Je moet wel weten wat die stoffen met je doen... Succes

ik weet inderdaad niet precies wat al die stoffen met me doen nee.

Nou zou ik graag 5 weken willen bridgen op 125mg test e, en dan beginnen aan de volgende kuur:
Week 1 t/m 12 750mg test e
Week 1 t/m 10 400mg tren e

doe de test op 125mg of 250mg, en je zal me dankbaar zijn :)
waarom? minder oestrogeen, bloat etc (dus minder kans op gyno)
tevens bijna geen tren sides met zo weinig test er bij.
een iets ''veiligere'' keuze voor jou ipv de test op 750mg.

doe de test op 125mg of 250mg, en je zal me dankbaar zijn :)
waarom? minder oestrogeen, bloat etc (dus minder kans op gyno)
tevens bijna geen tren sides met zo weinig test er bij.
een iets ''veiligere'' keuze voor jou ipv de test op 750mg.

Dus je adviseert me om de test e op 250 te zetten, stel ik zou dan dit doen:

- Week 1 tm 14 250mg test e
- Week 1 tm 14 500mg boldeone
- Week 1 tm 12 400mg tren e

En ik zo eventueel nog arimidex mee laten lopen op een lage dosis, dan zou de kans op gyno toch minimaal moeten zijn of niet? Of zou ik de arimidex zelfs achterwege kunnen laten?

ik had de bold omgeruild voor primo op 400 maar ook dit ziet er uit als een leuke kuur!!!
Als je de primo erin zet inplaats van bold heb je zeer weinig kans op gyno en kan je zelf zonder ai uit de voeten kunnen, beginnen je tepels toch te jeuken tijdens je kuur dan half tabbie ari erin om de dag!!

Clen tijdens de bridge, kan geen kwaad ofwel? Of gaat dit de gains van mijn 2de kuur in de weg zitten?

Terug
Naar boven