Ziq
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 18%
Beste allemaal,
Ik zit inmiddels week 11 van de volgende cut kuur:
1 t/m 10 weken tren-e 500mg
1 t/m 12 weken test-e 250mg
9 t/m 12 Anavar 40mg
1 t/m 12 t3 op en afbouwen van tot 100mcg en terug.
vanaf week 6 ben ik begonnen met clen 2 weken on / off opbouwen tot 100mcg.
Nu gaat het erg lekker en ben al een stuk droger geworden terwijl mijn gewicht vrijwel gelijk is gebleven.
Heb vrijwel geen last sides, Laatste weken wel wat last van opkomende gyno maar hier werkt femara uitstekend tegen.
Tren sides zijn met vlagen. Ene nacht is mijn bed zeiknat andere nacht nergens last van. Vind t niet noemenswaardig.
Nu kriebelt er nog iets in mij dat zegt dat ik mijn kuur door moet trekken. Ik ben nog wel even van plan om deze zomer door te gaan met cutten en wil toch graag zoveel mogelijk massa behoud hebben.
Wat zeggen jullie?
Stoppen & lekker naturel door blijven cutten?
Of toch die bridge pakken en dan nog wat leuke weken eraan vastplakken met onder andere
Mast
Bold
Test.
En zoja wat voor dosering prefereren jullie op basis van mijn huidige kuur hierbij? En ik neem aan dat ik HCG erbij moet gaan laten lopen.
Graag hoor ik van jullie!
Ik zit inmiddels week 11 van de volgende cut kuur:
1 t/m 10 weken tren-e 500mg
1 t/m 12 weken test-e 250mg
9 t/m 12 Anavar 40mg
1 t/m 12 t3 op en afbouwen van tot 100mcg en terug.
vanaf week 6 ben ik begonnen met clen 2 weken on / off opbouwen tot 100mcg.
Nu gaat het erg lekker en ben al een stuk droger geworden terwijl mijn gewicht vrijwel gelijk is gebleven.
Heb vrijwel geen last sides, Laatste weken wel wat last van opkomende gyno maar hier werkt femara uitstekend tegen.
Tren sides zijn met vlagen. Ene nacht is mijn bed zeiknat andere nacht nergens last van. Vind t niet noemenswaardig.
Nu kriebelt er nog iets in mij dat zegt dat ik mijn kuur door moet trekken. Ik ben nog wel even van plan om deze zomer door te gaan met cutten en wil toch graag zoveel mogelijk massa behoud hebben.
Wat zeggen jullie?
Stoppen & lekker naturel door blijven cutten?
Of toch die bridge pakken en dan nog wat leuke weken eraan vastplakken met onder andere
Mast
Bold
Test.
En zoja wat voor dosering prefereren jullie op basis van mijn huidige kuur hierbij? En ik neem aan dat ik HCG erbij moet gaan laten lopen.
Graag hoor ik van jullie!