MuscleMeat

Bridge of niet?

Ziq

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
85kg
Vetpercentage
18%
Beste allemaal,

Ik zit inmiddels week 11 van de volgende cut kuur:

1 t/m 10 weken tren-e 500mg
1 t/m 12 weken test-e 250mg
9 t/m 12 Anavar 40mg
1 t/m 12 t3 op en afbouwen van tot 100mcg en terug.
vanaf week 6 ben ik begonnen met clen 2 weken on / off opbouwen tot 100mcg.

Nu gaat het erg lekker en ben al een stuk droger geworden terwijl mijn gewicht vrijwel gelijk is gebleven.

Heb vrijwel geen last sides, Laatste weken wel wat last van opkomende gyno maar hier werkt femara uitstekend tegen.
Tren sides zijn met vlagen. Ene nacht is mijn bed zeiknat andere nacht nergens last van. Vind t niet noemenswaardig.

Nu kriebelt er nog iets in mij dat zegt dat ik mijn kuur door moet trekken. Ik ben nog wel even van plan om deze zomer door te gaan met cutten en wil toch graag zoveel mogelijk massa behoud hebben.

Wat zeggen jullie?

Stoppen & lekker naturel door blijven cutten?

Of toch die bridge pakken en dan nog wat leuke weken eraan vastplakken met onder andere
Mast
Bold
Test.

En zoja wat voor dosering prefereren jullie op basis van mijn huidige kuur hierbij? En ik neem aan dat ik HCG erbij moet gaan laten lopen.

Graag hoor ik van jullie!

Cutten met 500mg tren en 250mg test? En dan ook nog de laatste 4 weken anavar, waarvan ik het nut overigens niet snap. Ik denk dat je beter eerst naturel had kunnen cutten tot een respectabel vetpercentage en dan droge massa bouwen met een droge massa kuur. Nu ga je cutten met een shitload aan AAS en daana overweeg je om naturel verder te gaan cutten. Als je dan toch besluit om op AAS te gaan cutten, dan is alleen 250mg test per week met een goed dieet toch ook genoeg? Je geeft tenslotte aan dat je gewicht hetzelfde is gebleven, dus je doel was blijkbaar niet om droge massa aan te komen.
Maar goed, je hebt geen hCG mee laten lopen tot nu toe dus als ik jou was zou ik stoppen en nakuren.

• Topic Starter Topic Starter
Cutten met 500mg tren en 250mg test? En dan ook nog de laatste 4 weken anavar, waarvan ik het nut overigens niet snap. Ik denk dat je beter eerst naturel had kunnen cutten tot een respectabel vetpercentage en dan droge massa bouwen met een droge massa kuur. Nu ga je cutten met een shitload aan AAS en daana overweeg je om naturel verder te gaan cutten. Als je dan toch besluit om op AAS te gaan cutten, dan is alleen 250mg test per week met een goed dieet toch ook genoeg? Je geeft tenslotte aan dat je gewicht hetzelfde is gebleven, dus je doel was blijkbaar niet om droge massa aan te komen.
Maar goed, je hebt geen hCG mee laten lopen tot nu toe dus als ik jou was zou ik stoppen en nakuren.

De anavar was 3 weken trouwens. Hierbij is de bedoeling om er nog wat harder & droger uit te komen. Of ik zonder AAS had moeten cutten staat buiten kijf. Mijn doel was puur om zo droog mogelijk eruit te komen en zoveel mogelijk massa te behouden. Dat ik zelf wat massa heb aangezet is mooi meegenomen. Het is nu enkel de vraag of ik met een bridge er nog een stuk meer uit zou kunnen halen.

Opkomende gyno endan femara/letro? Pak je dit gewoon tijdens je kuur gwn standaard mee of hoe moet ik et zien?

Stoppen en dan zonder aas verder cutten moet je zeker niet doen,
Anavar snap ik ook niet.
En hcg had zeker mee moeten lopen ik weet niet of een hoge dosis nu nog helpt misschien dat iemand dit weet?!
Zo niet dan zou ik stoppen en nakuren en herstellen

• Topic Starter Topic Starter
Stoppen en dan zonder aas verder cutten moet je zeker niet doen,
Anavar snap ik ook niet.
En hcg had zeker mee moeten lopen ik weet niet of een hoge dosis nu nog helpt misschien dat iemand dit weet?!
Zo niet dan zou ik stoppen en nakuren en herstellen

In principe was ik voor ik hiermee begon niet van plan te gaan bridgen. Vandaar de anavar op t einde. Hcg heb ik dus ook niet mee laten lopen omdat ik toen nog niet van plan was de kuur door te trekken.
Ik ben mijn opties aan het bekijken en vraag me af wat jij wel aanraadt als je zegt dat ik niet moet stoppen en zonder aas verder ga cutten.

Blast en cruise principe? Als je klaar bent ga 6 of 8 weken op een lage dosis test e ( 100 a 200mg per week max)
Je kan eventueel hcg en nolva bij gebruiken.
En dan kan je weer. :-)
Vroeger deed ik ook standaard kuurtjes met hcg en clomid/nolva als nakuur... Lekker veel puistjes, moe, krachtverlies en jr gewoon niet lekker voelen.
Nu doe ik kuurtjes tot 8 weken (blast) en ga dan op 8 weken 200 mg test e (cruise)
Je hormoon waarde schommelen dan niet zo maar je lichaam hersteld wel.
Nou ja... Niet helemaal natuurlijk maar ben wat ouder en al heb al een dochter dus dat zijn mijn zorgen niet.

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

Ps: niet het hele jaar rond trouwens! ;-)

Je hebt een plan voor je begint, naar mijn idee moet je hier ook gewoon zoveel mogelijk aan houden (wat is anders het idee van een kuurschema?). :)

Terug
Naar boven