MuscleMeat

Bridge voorstel

Ano_9146

Alles onder 1g is cruisen
uitgeschakeld
Waardering
123
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
7%
Kort verhaaltje vooraf voor de mensen die het niet mee hebben gekregen:
Ik heb maanden geen libido gehad, kreeg lichte gyno en voelde me mentaal slecht waardoor ik vroeger met de bridge ben begonnen. Tijdens de bridge is er niks veranderd en zat ik nog altijd zonder libido. Ik heb bijna alles al geprobeerd maar niks leek te werken. Nu tijdens mijn kuur heb ik alles weer in orde gekregen door 3mg arimidex (i know.. Maar het werkt wel) te gebruiken naast 75 t3 ED 750 test EW 100 mast ED 7 hgh ED.
Nu wil ik toch maar weer de bridge in omdat het onverantwoord is om zo daar te blijven gaan. Nu ben k van plan om vanaf maandag te starten met dit (als 'bridge')

250mg sust EW
200mg mast EW
5iu hgh ED (vind het overbodig om deze op 7 te laten)
70mcg t3 ED

Hierop ga ik cutten, massa verlies vind ik niet echt een probleem aangezien ik geen bb ambities heb. Na 4 weken een bloed onderzoek doen.

Voorstanders? Tegenstanders?

En voor als de vraag komt "waarom sust", nou.. Omdat test bij mij niet heeft geholpen en soms moet je even zelf testen als ik misschien beter op sust reageer

Sust is gewoon meerdere test esters, waarom niet op test p eod? Zou de mast weglaten en na 3 weken een bloedtest laten doen want het lijkt dat je estro te hoog of te laag is.

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor je bijdrage maar ik zit nu toch al aan de mast.. Ik laat deze even er in zitten, doe een test en laat hem vervolgens weg. Ik voel aan dat als ik mast weglaat dat ik naar de orals moet grijpen. M'n lichaam is echt op dreef met aromatiseren maar de oorzaak is me onbekend. Ik wil mast p best een kans geven maar ik denk dat ik begin met sust. Werkt dit niet dan werkt poging 2 lekker snel :D of niet natuurlijk haha

Als je VP 8% kan ik me de hoge oestrogeen zo moeilijk voorstellen door 750mg test-e.

Heb je iets toegevoegd (HGH?) waar aan je je libido issues kunt linken evt?

Ik ben nu zwaarder in lichaamsgewicht en 10 misschien net 11 in vp
Verder geen idee ik heb eerst alle oestrogeen geblokt, daarna laten gaan en daarna weer geblokt maar niks lijkt te werken
Enige dat ik niet geprobeerd heb is prolactine verhogen/verlagen. Hm als ik dit zo ben t lezen en typen denk ik dat het verstandiger is om zoals zeror al zei om mast etc weg te laten..
Ik heb me bedacht ik ga aan de sust op TRT basis en ga me vervolgens op alles meten. 1x per 2 weken HG sustanon 250mg en daarnaast alleen hgh 5iu en 75mcg t3. (Ik zit trouwens ook gewoon aan de hcg maar dat is logisch)

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Waar is BC als je hem nodig hebt!!!:mad:

Moeilijk te achterhalen waar het aan ligt. Ik heb er geen wetenschappelijke onderbouwing voor, maar mijn eerste verandering zou zijn een aantal weken hcg skippen, zodra je in je cruise zit.

Serieus? Waarom eigenlijk??

Tja nogmaals geen enkele onderbouwing voor. Soms moet je ook gewoon dingen zelf proberen en uit proberen te sluiten. Niet alles staat beschreven in de medische literatuur.

Ik ga het eens proberen.. Al het gemengde poeder maak ik deze week op in dubbele doseringen en ik blijf deze Week nog op die belachelijke dosering Ari
Nog meer tips zijn welkom! Hoe het er nu voor staat blijft het deze Week zoals het is maar met 1000iu hcg om de dag en vanaf volgende maandag
1x 2 weken 250 sust
5iu hgh 75mcg t3 ED
4 weken aanhouden en dan bloed onderzoeken

Ik kom er straks op terug waarop ik me ga laten meeten

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

Iemand nog andere suggesties?

Hemoglobine (Hb)
ASAT
ALAT
gamma-GT
Ureum
Creatinine
Triglyceriden
HDL
LDL
Totaal cholesterol
TSH
Creatinekinase (CK)
Testosteron
vrij testestosteron
SHBG
LH
FSH
Prolactine

Ik ben dit online tegen gekomen dat kan ik misschien ook wel gebruiken of kloppen mijn waardes niet meer door al dat kuren?

Wilt u meer energie, een goed gevoel en beter zijn dan een ander?
InsideTracker biedt een totaaloplossing voor gezondheid, voeding en prestatie.

Door vier simpele stappen haalt u het maximale uit uw leven en sportinspanningen en kunt u de top bereiken, zet daarom nu uw gevoel om in meetbare concrete prestaties.
Plaats uw bestelling bij Bloedwaardentest.nl en ontvang uw persoonlijke prikset.
Laat uw bloed afnemen bij een van onze prikposten
Ontvang uw code voor InsideTracker en log in voor uw bloeduitslagen.
leg uw streefwaarden vast en formuleer online uw levensdoelen;
Zo krijgt u veel specifieke informatie voor het aanpassen van uw voeding, levensstijl en suggesties voor supplementen om uw gezondheid te optimaliseren, volgens wetenschappelijk bewezen formules.
Via uw computer wordt u op de hoogte gehouden op de weg naar succes, door uw persoonlijke digitale coach

Uw bloed wordt onderzocht op 16 biomarkers en u ontvangt een jaarabonnement van InsiteTracker.
De volgende bloedwaarden worden gemeten: Glucose, Calcium , Magnesium , CK, Cholesterol, Hemoglobine , HDL, LDL, Triglyceride , (Natrium)Sodium, (Leucocyten)White blood cells, hs-CRP, Vitamine B12, Vitamine D, Vitamine B11 (Foliumzuur), Ferritine

Waarom sust in je bridge? E of C geven toch stabielere waardes?

C heb ik niet geprobeerd en E heeft bij mij niet geholpen. Kan natuurlijk zijn dat het probleem ergens anders zit maar ik wil het wel een kans geven. Ook een beetje raar dat de huisarts alleen sust voorschrijft vind je niet?

Ik voel me juist het best op testosteron 250mg/500mg in me bridge. Betere libido dan tijdens me kuur

Hahaha big trenny :roflol: terug van weg geweest

In mijn vorige cruise had ik nul libido dus ik dacht ach probeer eens wat anders.. Ik heb nu eindelijk na tijdenn weer libido maar ik weet niet wat de gevolgen kunnen zijn op lange termijn om zoveel Ari te nemen per dag dus ik wil eerst even back to basics en eens kijken waar de fout zit

TS valt dus gewoon niet meer te redden:p

Terug
Naar boven