MuscleMeat

bridge

AAJ

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
wat of welk middel is volgens jullie het beste om als bridge te gebruiken en waarom? wil eens wat langer doorgaan maar ben er niet precies overuit met wat?

Natuurlijk geen ervaring mee, maar ik zou zeggen een lage dosering Test.

zou zeggen,ga gewoon off.Of heb je een afspraak voor de volgende Olympia?

Bridgen lijd tot verslaving,en heeft geen enkel doel,maar nix anders dan zo snel mogelijk weer ON te gaan

Een lage dosering test, dat denk/doe ik ook. Gebruik sinds een maand of 3/4 dagelijks een sachet androgel (50 mg). Volgens mij wordt hier op het forum hier niet zo in geloofd maar ben van plan het een klein jaartje te blijven gebruiken. Voel me er iig prima bij. Het is een dagelijkse aanvulling test zonder je eigen produktie plat te leggen. Misschien voor de jongelingen niet zo interessant maar ik als ouwe man heb hierdoor een testgehalte van een 23 jarige. En dat is toch wel zo prettig.:D
Weet ook eigenlijk niet of dit als bridgen moet worden beschouwd of gewoon als supplementeren.

Laatst bewerkt:
ben nu bezig in week 3 van week 25 op 500mg test e

uuhh vind het toch eigenlijk suplementeren goos,wij ouwe lullen mogen wel iets replacen

Test op 250mg ew of e10d

idd, test op 250 ew lijkt me ook het beste

Ik bridge met Masteron Propionate @ 100mg EOD. Herstel perfect (heb bloedtesten laten doen) verlies weinig tot niks en voel me kiplekker en geil als boter.

Verder zou ik bridgen met peptides. Beetje GH, IGF of Slin ofzo. Qua AAS vind ik alleen primo en mast geschikt met nihile onderdrukking. Voor echte TRT is alleen Test geschikt uiteraard maar daar vind ik mezelf te jong voor.

hey james hoe doe je dat dan met masteron 8 weken of langer .primo op 500mg moet voldoen toch

hey james hoe doe je dat dan met masteron 8 weken of langer .primo op 500mg moet voldoen toch

Doe nu al maand of 4 masteron EOD 100mg. 0,0 problemen en mijn bloedwerk van 4 weken geleden was perfect.

De dosis van primo weet ik zo niet... heb zelf nog nooit primo gebruikt eigenlijk.

Doe nu al maand of 4 masteron EOD 100mg. 0,0 problemen en mijn bloedwerk van 4 weken geleden was perfect.

met perfect bedoel je dat je zelf test aanmaakt? nooit geweten, in dit geval zal proviron ook oke wezen als bridge.... aangezien het erg lijkt op mast!

wat vind je btw van de mast? :D

De dosis van primo weet ik zo niet... heb zelf nog nooit primo gebruikt eigenlijk.

Weet je wel heel zeker dat Primo je eigen test aanmaak niet onderdrukt?? Ik ken er die zeggen dat het wel onderdrukt, en andere zeggen weer dat het niet onderdrukt.

met perfect bedoel je dat je zelf test aanmaakt? nooit geweten, in dit geval zal proviron ook oke wezen als bridge.... aangezien het erg lijkt op mast!

wat vind je btw van de mast? :D

Heb mijn bloedwerk hier naast me liggen. Laatste echte kuur was in Februari ofzo... toen nagekuurd... toen paar weken off. Toen stelde mijn begeleider voor om Masteron EOD te doen als bridge tot mijn appartement klaar was en ik weer klaar was voor een echte kuur (over 2 weken jippie!! :D) Dus ben al zeker paar maanden aan de Mast. Mijn bloedwaarde was 4 weken geleden:

Testosteron - nmol 19,8 (8.8-26.2)

Dus het zit zelfs aan de hoge kant van de referentiewaarde. Heb hier op het board nog ergens oude bloedwaardes gepost en die schommelde tussen de 15 en en 23.

Wat ik van de Mast vind... heerlijk!! Lage dosis... maar verlies niks van massa, word harder en hoef er vrijwel niks voor te doen.

Weet je wel heel zeker dat Primo je eigen test aanmaak niet onderdrukt?? Ik ken er die zeggen dat het wel onderdrukt, en andere zeggen weer dat het niet onderdrukt.

Mijn begeleider zegt dat ik ipv de Mast ook makkelijk Primo kan gebruiken. Maar denk dat het ook deels persoonsgebonden is, ik herstel erg makkelijk gelukkig. Daar ben ik meegezegend. Ik kan ermee wegkomen om te gebruiken en een actieve axis te hebben. Ik heb vrienden die na een test/decatje half jaar lang met een slappe gummyknuppel zaten te kampen. Dus denk dat voor de slechte herstellers bridgen met peptides geschikter is.

Heb mijn bloedwerk hier naast me liggen. Laatste echte kuur was in Februari ofzo... toen nagekuurd... toen paar weken off. Toen stelde mijn begeleider voor om Masteron EOD te doen als bridge tot mijn appartement klaar was en ik weer klaar was voor een echte kuur (over 2 weken jippie!! :D) Dus ben al zeker paar maanden aan de Mast. Mijn bloedwaarde was 4 weken geleden:

Dus het zit zelfs aan de hoge kant van de referentiewaarde. Heb hier op het board nog ergens oude bloedwaardes gepost en die schommelde tussen de 15 en en 23.

Wat ik van de Mast vind... heerlijk!! Lage dosis... maar verlies niks van massa, word harder en hoef er vrijwel niks voor te doen.

Mijn begeleider zegt dat ik ipv de Mast ook makkelijk Primo kan gebruiken. Maar denk dat het ook deels persoonsgebonden is, ik herstel erg makkelijk gelukkig. Daar ben ik meegezegend. Ik kan ermee wegkomen om te gebruiken en een actieve axis te hebben. Ik heb vrienden die na een test/decatje half jaar lang met een slappe gummyknuppel zaten te kampen. Dus denk dat voor de slechte herstellers bridgen met peptides geschikter is.

Klinkt heel goed moet ik zeggen. Ik ben echt HEEL benieuwd of Primo nu onderdrukt of juist niet. Aan je bloedtest is dus heel duidelijk te zien dat het je eigen Test aanmaak niet onderdrukt. Volgens jou zou je dus met Primo dezelfde waardes hebben?

maar dit is dan dosis gebonden??
Ik neem nu 800mg mast per week.. zou het kunnen verlagen naar 300per week en zo kunnen bridgen naar de volgende.

+Tijdens de bridge extreem cutten richting 5% zodat de kuur erna lekker inslaat;)

primo als bridge zou ik niet hoger als 300/w zetten

Terug
Naar boven