AAJ
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
wat of welk middel is volgens jullie het beste om als bridge te gebruiken en waarom? wil eens wat langer doorgaan maar ben er niet precies overuit met wat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

uuhh vind het toch eigenlijk suplementeren goos,wij ouwe lullen mogen wel iets replacen

Ja bridge is ook echt iets voor ouwe lullen inderdaad![]()
kijk uit,mijn zolder hangt vol met vellutjhus van gasten die bijdehand zijn hahahahaha
hey james hoe doe je dat dan met masteron 8 weken of langer .primo op 500mg moet voldoen toch
Doe nu al maand of 4 masteron EOD 100mg. 0,0 problemen en mijn bloedwerk van 4 weken geleden was perfect.

Doe nu al maand of 4 masteron EOD 100mg. 0,0 problemen en mijn bloedwerk van 4 weken geleden was perfect.
De dosis van primo weet ik zo niet... heb zelf nog nooit primo gebruikt eigenlijk.
met perfect bedoel je dat je zelf test aanmaakt? nooit geweten, in dit geval zal proviron ook oke wezen als bridge.... aangezien het erg lijkt op mast!
wat vind je btw van de mast?![]()
) Dus ben al zeker paar maanden aan de Mast. Mijn bloedwaarde was 4 weken geleden:Weet je wel heel zeker dat Primo je eigen test aanmaak niet onderdrukt?? Ik ken er die zeggen dat het wel onderdrukt, en andere zeggen weer dat het niet onderdrukt.
Heb mijn bloedwerk hier naast me liggen. Laatste echte kuur was in Februari ofzo... toen nagekuurd... toen paar weken off. Toen stelde mijn begeleider voor om Masteron EOD te doen als bridge tot mijn appartement klaar was en ik weer klaar was voor een echte kuur (over 2 weken jippie!!) Dus ben al zeker paar maanden aan de Mast. Mijn bloedwaarde was 4 weken geleden:
Testosteron - nmol 19,8 (8.8-26.2)
Dus het zit zelfs aan de hoge kant van de referentiewaarde. Heb hier op het board nog ergens oude bloedwaardes gepost en die schommelde tussen de 15 en en 23.
Wat ik van de Mast vind... heerlijk!! Lage dosis... maar verlies niks van massa, word harder en hoef er vrijwel niks voor te doen.
Mijn begeleider zegt dat ik ipv de Mast ook makkelijk Primo kan gebruiken. Maar denk dat het ook deels persoonsgebonden is, ik herstel erg makkelijk gelukkig. Daar ben ik meegezegend. Ik kan ermee wegkomen om te gebruiken en een actieve axis te hebben. Ik heb vrienden die na een test/decatje half jaar lang met een slappe gummyknuppel zaten te kampen. Dus denk dat voor de slechte herstellers bridgen met peptides geschikter is.
Heb mijn bloedwerk hier naast me liggen. Laatste echte kuur was in Februari ofzo... toen nagekuurd... toen paar weken off. Toen stelde mijn begeleider voor om Masteron EOD te doen als bridge tot mijn appartement klaar was en ik weer klaar was voor een echte kuur (over 2 weken jippie!!) Dus ben al zeker paar maanden aan de Mast. Mijn bloedwaarde was 4 weken geleden:
Testosteron - nmol 19,8 (8.8-26.2)
Dus het zit zelfs aan de hoge kant van de referentiewaarde. Heb hier op het board nog ergens oude bloedwaardes gepost en die schommelde tussen de 15 en en 23.
Wat ik van de Mast vind... heerlijk!! Lage dosis... maar verlies niks van massa, word harder en hoef er vrijwel niks voor te doen.