AndroidHealthClinic

bridge

Degene die test op 250EW gebruiken als bridge gainen jullie dan nog als je terug naar 500 of meer EW gaat?Zijn die receptoren dan niet al allemaal bezet door die bridge dosis?

• Topic Starter Topic Starter
Degene die test op 250EW gebruiken als bridge gainen jullie dan nog als je terug naar 500 of meer EW gaat?Zijn die receptoren dan niet al allemaal bezet door die bridge dosis?

hier ben ik ook erg benieuwd naar.....

denk zelf dat je dan beter kunt kuren met minimal 750..

maar dit is dan dosis gebonden??
Ik neem nu 800mg mast per week.. zou het kunnen verlagen naar 300per week en zo kunnen bridgen naar de volgende.

+Tijdens de bridge extreem cutten richting 5% zodat de kuur erna lekker inslaat;)

Ik denk dat je met 800 wel je axis platgooit omdat er dan toch wel aromatisatie optreed op een niveau dat je lichaam dat wel van slag brengt. Maar zou ik niet durven zeggen. Zal het na mijn aankomende kuur gewoon eens proberen op een hoge dosis bridgen en kijken wat er gebeurt. Helaas heb ik die uitslag over 7 maanden pas voor ej dan want ik ga zeker 5 maanden lang kuren :D

Lijkt me dat als je op het niveau zit dat je gaat bridgen dat je dan niet meer gaat kuren met minder dan 1gr.

@Jamesss
Over die bloedtest. Die ziet masteron niet als een soort testosterone ?

wat een domtopic zeg...stel je kuurt tig weken, gaat off maar blijft mast zetten. mast zet gedeeltelijk om in test (bloedonderzoek maakt geen onderscheid) ---> dus dan is bloedonderzoek automatisch goed. je kuurt gaat off of je gaat nooit meer off. hrt en trt is prima maar jezelf zo voor de gek houden is abosulute nonsens!

wat een domtopic zeg...stel je kuurt tig weken, gaat off maar blijft mast zetten. mast zet gedeeltelijk om in test (bloedonderzoek maakt geen onderscheid) ---> dus dan is bloedonderzoek automatisch goed. je kuurt gaat off of je gaat nooit meer off. hrt en trt is prima maar jezelf zo voor de gek houden is abosulute nonsens!

Klopt... maar bloedtest was ook al goed voor ik ging bridgen met Mast. Zonder HCG en Arimidex zijn mijn ballen even groot, libido is zelfde, oestrogenen zijn gelijk.

Ik ben op dit gebied nog niet echt thuis...zijn eigen test aanmaak is toch gewoon weer op gang gekomen of zie ik het nu verkeerd? Zoals ik het nu begrijp ik Jamesss zn axis gewoon weer herstelt toch?

Ik ben op dit gebied nog niet echt thuis...zijn eigen test aanmaak is toch gewoon weer op gang gekomen of zie ik het nu verkeerd? Zoals ik het nu begrijp ik Jamesss zn axis gewoon weer herstelt toch?

Puur de testosteron waarde kan ook duiden op de exogene testosteron die converteert uit de Masteron. Maar mijn LSH FSH etc... zijn allemaal ook goed. Dus ik heb een goed werkende axis. Maar Testosteron alleen duid niet op werkende axis

Hmm ok....snap er dus blijkbaar nog niet echt veel van. Ik heb wel een beetje zitten te lezen over bridgen met Primo. Zie dat er veel zijn die het doen met 100-200mg per week. Zover ik weer converteert primo niet naar Test, dus ik wil dit best ooit een keertje gaan proberen puur uit nieuwsgierigheid. Ik laat altijd voor en na een kuur mijn bloedwaardes teste, en na mijn laatste kuur Tren en Sust was mijn eigen Test aanmaak dus gewoon echt heel laag (natuurlijk ook logisch). Wanneer ik dus nu bv Primo op 200mg per week begin te zetten...en ik laat mij over ca 8-10 weken weer testen waaruit zou blijken dat mijn eigen Test aanmaak weer bv 20nmol is...dan kan ik ervan uitgaan dat primo mijn eigen test aanmaak niet in de weg staat toch?

als je gaat bridgen met hoge doseringen ben je in mn ogen niet meer ah bridgen he. Bridgen is voor mij een periode tussen twee kuren overbruggen met een minimale dosis aas die alleen gericht is op het instant houden van de gewonnen spiermassa.

Ik weet niet op wie je doelt...maar 100-200mg primo per week is alles behalve een hoge dosering. Is er nu iemand die me kan vertellen of primo op zon lage dosering je eigen test aanmaak onderdrukt of niet?

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet op wie je doelt...maar 100-200mg primo per week is alles behalve een hoge dosering. Is er nu iemand die me kan vertellen of primo op zon lage dosering je eigen test aanmaak onderdrukt of niet?

maar heeft het op zo,n lage dosering nog wel wat invloed, is natuurlijk alleen ter overbrugging en hoeft verder niks aantezetten maar moet wel vasthouden of is de dosis daar te laag voor?

bridgen met welke dosering as dan ook zal je eigen hormoon huishouding nog steeds plat laten liggen een gezonde vent produceert 35 mg test per week als je bv met een androgel 50mg per week binnenkrijgt waarom zal je lichaam dan zelf weer wat gaan aanmaken ? dat is hetzelfde als gaan tanken terwijl je tank nog vol zit. De enige wijze om verantwoord te bridgen is met een middel dat geen invloed heeft op je eigen hormoon huishouding dus bv igf 1 , prostaglandins of clenbuterol. En goede bloedwaardesmet masteron ??!!! dat snap ik dat je test aan de hoge kant is alleen is het niet jouw test ook masteron heeft namelijk invloed op de hoeveelheid test in je bloed. Stop maar es een paar weken met de masteron en bekijk het dan nog een keer. Durg er aardig wat op te wedden dat die dan ineens aan de lage kant is.

Begrijp me niet verkeerd respect dat jullie zo fanatiek zijn mensen maar het is niet nodig. Ik draai nu best een tijdje mee en ik neem ook gewoon zo nu en dan mijn rust. Let een beetje op je gezondheid

mast (DHT) zet om naar test ???

test zet om naar DHT.. niet andersom....

dom topic idd.

bridgen met welke dosering as dan ook zal je eigen hormoon huishouding nog steeds plat laten liggen een gezonde vent produceert 35 mg test per week als je bv met een androgel 50mg per week binnenkrijgt waarom zal je lichaam dan zelf weer wat gaan aanmaken ? dat is hetzelfde als gaan tanken terwijl je tank nog vol zit. De enige wijze om verantwoord te bridgen is met een middel dat geen invloed heeft op je eigen hormoon huishouding dus bv igf 1 , prostaglandins of clenbuterol. En goede bloedwaardesmet masteron ??!!! dat snap ik dat je test aan de hoge kant is alleen is het niet jouw test ook masteron heeft namelijk invloed op de hoeveelheid test in je bloed. Stop maar es een paar weken met de masteron en bekijk het dan nog een keer. Durg er aardig wat op te wedden dat die dan ineens aan de lage kant is.

Begrijp me niet verkeerd respect dat jullie zo fanatiek zijn mensen maar het is niet nodig. Ik draai nu best een tijdje mee en ik neem ook gewoon zo nu en dan mijn rust. Let een beetje op je gezondheid

Volledig mee eens... en de logiste gedachte ook nog

mast (DHT) zet om naar test ???

test zet om naar DHT.. niet andersom....

dom topic idd.

blahblah...alsof wij leken alles begrijpen.
las laatst hier topic over dat gh niet zo omzetten naar igf en dus de darmwand met rust zou laten whahahaha

mast heeft wel degelijk invloed op je bloedwaarde en dus invloedop je 'test'

eens eens

Terug
Naar boven